WHOA MEN!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR, je bent Rozevla en Viskarretje vergeten
Koken en neuken kun je tegelijk doen toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Pharkus het volgende:
Staat op mijn lijstje. Eten koken en mijn vrouw een beurt geven staan iets hoger.
Maar 27.quote:
pharkjus verklap wat er in mijn notes staat ... zeker dat ik zo liefff ben toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Staat op mijn lijstje. Eten koken en mijn vrouw een beurt geven staan iets hoger.
Dit gelooft echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
VBL lijkt mij gewoon veel te groot om samen te voegen met KLB.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat laatste is praktisch al gebeurd, maar ik vind dat ook prima.
Of een beurt geven en topics sluitenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Koken en neuken kun je tegelijk doen toch?
Volgens mij heb ik er heel wat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar 27.Worden er nog 28. Ben hard aan het werk naar 100.
Oh blijf dan maar hierquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Arme Kano, heeft het al druk met die FOK!stok
Geef haar gewoon een weduwe troostquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben je bijna twee keer zo badass als ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar 27.Worden er nog 28. Ben hard aan het werk naar 100.
je moet ook echt je hele adres daarvoor invullen :s normaal als je geld over maakt kan men dat toch niet zien?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan ze van mijzelf zien maar ze zijn allemaal onterecht dus, zou er geen aandacht of geld aan besteden als ik jou was.
Haha nerdjequote:
Dat ook. Mocht het echt gebeuren dat ik ga ik gewoon weer naar USquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
VBL lijkt mij gewoon veel te groot om samen te voegen met KLB.
Bij een transactie zien ze enkel je naam denk ik ja. Boeie die kale man is niet zo eng denk ik.. Hoop ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je moet ook echt je hele adres daarvoor invullen :s normaal als je geld over maakt kan men dat toch niet zien?
lekker geilen op meisjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ook. Mocht het echt gebeuren dat ik ga ik gewoon weer naar US
Ja dat was nog wel geloofwaardig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |