Moet overleven snap jequote:
Ik heb een speciaal team dat hem elke dag observeert, dus ja ik heb alle kapsels van hemquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je een spreadsheet van al zijn verschillende kapsels over alle jaren dat hij prof is?
Ik snap net zo veel van deze post als dat ik van die van Rozevla snap.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
wie zet er steeds advertenties voor de SC :0 ?
Zulke mensen die niet voor zichzelf denken verdienen alle onheil die hen overkomt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:01 schreef Chai het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)die-Rens-Kroes.dhtml
Klei drinken, dan heb je niet veel van evolutie begrepenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:01 schreef Chai het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)die-Rens-Kroes.dhtml
Pharkusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
wie zet er steeds advertenties voor de SC :0 ?
Zal sowieso niet snel saai worden dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pharkus
Ik las dat ze fusiebesprekingen hielden. GRTD, VBL, ONZ en KLB gaan in 1 SC
30 topics en 10 bans per uurquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal sowieso niet snel saai worden dan.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pharkus
TR, je bent Rozevla en Viskarretje vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:05 schreef hoink581 het volgende:
Magemelvin en Baas_Bas zijn pure kanker.
Ken er nog wel een paar die ze met wortel en al mogen uitroeien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:05 schreef hoink581 het volgende:
Magemelvin en Baas_Bas zijn pure kanker.
Goede zet. In GC hopefullyquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pharkus
Ga je nog wat doen aan dat eindeloze gebagger van Magemelvin en Baas_bas. Heel Active topics van KLB gaat naar de hoeren.quote:
Ik kan ze van mijzelf zien maar ze zijn allemaal onterecht dus, zou er geen aandacht of geld aan besteden als ik jou was.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:05 schreef madeliefff het volgende:
wie heeft weleens zijn notes opgevraagd?
Kunnen VBL en ONZ niet samen? Dan gaat KLB wel samen met GRTD.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pharkus
Hoeveel heb je?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan ze van mijzelf zien maar ze zijn allemaal onterecht dus, zou er geen aandacht of geld aan besteden als ik jou was.
Staat op mijn lijstje. Eten koken en mijn vrouw een beurt geven staan iets hoger.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen aan dat eindeloze gebagger van Magemelvin en Baas_bas. Heel Active topics van KLB gaat naar de hoeren.
Dat laatste is praktisch al gebeurd, maar ik vind dat ook prima.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunnen VBL en ONZ niet samen? Dan gaat KLB wel samen met GRTD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |