Heb je een spreadsheet van al zijn verschillende kapsels over alle jaren dat hij prof is?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shit je hebt me hier
Maar idd er zijn weinig CR7 experts, gratis doekoe vriend
Geen probleem bro, doe je ding.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shit je hebt me hier
Maar idd er zijn weinig CR7 experts, gratis doekoe vriend
Nee sorry al mn vrienden zijn jongens tenzij jij je sterretje wil oprekken ;squote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ik zoek nog een ander voor 1 week in de maand, weet jij iemand?
Oh ben jij er zo één.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee sorry al mn vrienden zijn jongens tenzij jij je sterretje wil oprekken ;s
Hoe zijn de voorzieningen in Amsterdam dorps?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sjonge, ik dacht over ons-kent-ons, sociale cohesie etc.. En voorzieningen, algemene sfeer etc.
Ja, niet dus. Dacht dus dat je die punten zou beoordelen, maar jij had het blijkbaar vooral over ruimtelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe zijn de voorzieningen in Amsterdam dorps?
Zou daar wel pispaaltje zijn danquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies dit ja
Hier hebben we gewoon fitties over geloof, stad/dorp, zwart/wit, oldbie/newbie, daar alleen maar tussen voetbalclubs
Ik bedoel, waarom noemen anderen die dorps?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Dacht dus dat je die punten zou beoordelen, maar jij had het blijkbaar vooral over ruimtelijk.
Hij kijkt dat nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:48 schreef Catkiller het volgende:
Tweede seizoen voor Supergirl
Goed nieuws voor Hermann.
Zegt hij ja, ondertussen heeft hij 3 emmers volgespoten tijdens het kijken.quote:
Ik heb geen idee, vind Amsterdam ook totaal niet dorps. Snap dus ook niet waarom sommigen (lees het eigenlijk alleen op FOK!) dat Amsterdam een groot dorp is. Ja, vergeleken met échte internationale wereldsteden/metropolen wel. Maar voor Nederlandse standaarden zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel, waarom noemen anderen die dorps?
Wel knappe vrouw dat, dus begrijpelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zegt hij ja, ondertussen heeft hij 3 emmers volgespoten tijdens het kijken.
Jammer dat ze er niet op gestampt hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef Rozevla het volgende:
Ik was bij de geboorte ook een abortus
me moer zei HOU DIE DING MAAR, IK HOEF DIE DING NIET MEER !!!!
![]()
![]()
Maja, dokter zei ja joh je hebt hem toch gekocht!
Dus hou die ding zelf !!!
Ik snap users als jij en Viskarretje niet. De grootste random onzin uitkramen waar niemand op reageert.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef Rozevla het volgende:
Ik was bij de geboorte ook een abortus
me moer zei HOU DIE DING MAAR, IK HOEF DIE DING NIET MEER !!!!
![]()
![]()
Maja, dokter zei ja joh je hebt hem toch gekocht!
Dus hou die ding zelf !!!
Voor Nederlandse dorpen zijn ook relatief stads. Nederland is een verstedelijkte delta.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, vind Amsterdam ook totaal niet dorps. Snap dus ook niet waarom sommigen (lees het eigenlijk alleen op FOK!) dat Amsterdam een groot dorp is. Ja, vergeleken met échte internationale wereldsteden/metropolen wel. Maar voor Nederlandse standaarden zeer zeker niet.
omdat ze niet caren xDquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap users als jij en Viskarretje niet. De grootste random onzin uitkramen waar niemand op reageert.
..waarom?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap users als jij en Viskarretje niet. De grootste random onzin uitkramen waar niemand op reageert.
..waarom?
Waarom ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
..waarom?
doe jij toch ook de helft van de tijd?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
..waarom?
Lol ik las dit in de quote van HPLC en wist dat dit over een post van RozeVla moest gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
..waarom?
Tram 1: Centraal Station – Osdorp De Akerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor Nederlandse dorpen zijn ook relatief stads. Nederland is een verstedelijkte delta.
Moet overleven snap jequote:
Ik heb een speciaal team dat hem elke dag observeert, dus ja ik heb alle kapsels van hemquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je een spreadsheet van al zijn verschillende kapsels over alle jaren dat hij prof is?
Ik snap net zo veel van deze post als dat ik van die van Rozevla snap.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
wie zet er steeds advertenties voor de SC :0 ?
Zulke mensen die niet voor zichzelf denken verdienen alle onheil die hen overkomt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:01 schreef Chai het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)die-Rens-Kroes.dhtml
Klei drinken, dan heb je niet veel van evolutie begrepenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:01 schreef Chai het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)die-Rens-Kroes.dhtml
Pharkusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
wie zet er steeds advertenties voor de SC :0 ?
Zal sowieso niet snel saai worden dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pharkus
Ik las dat ze fusiebesprekingen hielden. GRTD, VBL, ONZ en KLB gaan in 1 SC
30 topics en 10 bans per uurquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal sowieso niet snel saai worden dan.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pharkus
TR, je bent Rozevla en Viskarretje vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:05 schreef hoink581 het volgende:
Magemelvin en Baas_Bas zijn pure kanker.
Ken er nog wel een paar die ze met wortel en al mogen uitroeien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:05 schreef hoink581 het volgende:
Magemelvin en Baas_Bas zijn pure kanker.
Goede zet. In GC hopefullyquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pharkus
Ga je nog wat doen aan dat eindeloze gebagger van Magemelvin en Baas_bas. Heel Active topics van KLB gaat naar de hoeren.quote:
Ik kan ze van mijzelf zien maar ze zijn allemaal onterecht dus, zou er geen aandacht of geld aan besteden als ik jou was.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:05 schreef madeliefff het volgende:
wie heeft weleens zijn notes opgevraagd?
Kunnen VBL en ONZ niet samen? Dan gaat KLB wel samen met GRTD.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pharkus
Hoeveel heb je?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan ze van mijzelf zien maar ze zijn allemaal onterecht dus, zou er geen aandacht of geld aan besteden als ik jou was.
Staat op mijn lijstje. Eten koken en mijn vrouw een beurt geven staan iets hoger.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen aan dat eindeloze gebagger van Magemelvin en Baas_bas. Heel Active topics van KLB gaat naar de hoeren.
Dat laatste is praktisch al gebeurd, maar ik vind dat ook prima.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunnen VBL en ONZ niet samen? Dan gaat KLB wel samen met GRTD.
WHOA MEN!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR, je bent Rozevla en Viskarretje vergeten
Koken en neuken kun je tegelijk doen toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Pharkus het volgende:
Staat op mijn lijstje. Eten koken en mijn vrouw een beurt geven staan iets hoger.
Maar 27.quote:
pharkjus verklap wat er in mijn notes staat ... zeker dat ik zo liefff ben toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Staat op mijn lijstje. Eten koken en mijn vrouw een beurt geven staan iets hoger.
Dit gelooft echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
VBL lijkt mij gewoon veel te groot om samen te voegen met KLB.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat laatste is praktisch al gebeurd, maar ik vind dat ook prima.
Of een beurt geven en topics sluitenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Koken en neuken kun je tegelijk doen toch?
Volgens mij heb ik er heel wat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar 27.Worden er nog 28. Ben hard aan het werk naar 100.
Oh blijf dan maar hierquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Arme Kano, heeft het al druk met die FOK!stok
Geef haar gewoon een weduwe troostquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben je bijna twee keer zo badass als ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar 27.Worden er nog 28. Ben hard aan het werk naar 100.
je moet ook echt je hele adres daarvoor invullen :s normaal als je geld over maakt kan men dat toch niet zien?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan ze van mijzelf zien maar ze zijn allemaal onterecht dus, zou er geen aandacht of geld aan besteden als ik jou was.
Haha nerdjequote:
Dat ook. Mocht het echt gebeuren dat ik ga ik gewoon weer naar USquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
VBL lijkt mij gewoon veel te groot om samen te voegen met KLB.
Bij een transactie zien ze enkel je naam denk ik ja. Boeie die kale man is niet zo eng denk ik.. Hoop ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je moet ook echt je hele adres daarvoor invullen :s normaal als je geld over maakt kan men dat toch niet zien?
lekker geilen op meisjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ook. Mocht het echt gebeuren dat ik ga ik gewoon weer naar US
Ja dat was nog wel geloofwaardig.quote:
Allemaal dingen over rozengeur en manenschijn en ....quote:
Ok tofquote:
Nee hoor er zijn nog altijd GRTD'ers die stug vol blijven houden dat jullie niet gezellig zijn, maar wel altijd met 2 personen in GRTD blijven aankloten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat laatste is praktisch al gebeurd, maar ik vind dat ook prima.
ja k weet niet, WCH heeft ook een keldertje namelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij een transactie zien ze enkel je naam denk ik ja. Boeie die kale man is niet zo eng denk ik.. Hoop ik.
ga door ga doorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Allemaal dingen over rozengeur en manenschijn en ....
Maar ik ben ook negerquote:
Als ze in jouw shirt staat te koken of een broodje fixt oid moet je wel, anders ben je gay.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Koken en neuken kun je tegelijk doen toch?
Die rare Inso moet sowieso daar blijven.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn nog altijd GRTD'ers die stug vol blijven houden dat jullie niet gezellig zijn, maar wel altijd met 2 personen in GRTD blijven aankloten.
GAYFISHquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vissticks met aardappelen en groente.
Ja snap ik, is toch een stukje van je eigen identiteit ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maar ik ben ook neger
Dus dat is wel een beetje stereo type uithangen natuurlijk
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
Nee hoor er zijn nog altijd GRTD'ers die stug vol blijven houden dat jullie niet gezellig zijn, maar wel altijd met 2 personen in GRTD blijven aankloten.
Elan en Fok-it mag je gewoon bij de naam noemen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
alstublieft meneer Hoink.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Elan en Fok-it mag je gewoon bij de naam noemen hoor
Ach gut.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja snap ik, is toch een stukje van je eigen identiteit ook.
Spit je recept maarquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
NEE NIET MET PAKJES PHARKUS WAT DOE JE LUISTER NAAR MIJN RECEPT.
Ik krijg al de hele tijd mails dat ze mij willen hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach gut.
Denk dat ze liever ons hebben dan VBL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |