Ok tofquote:
Nee hoor er zijn nog altijd GRTD'ers die stug vol blijven houden dat jullie niet gezellig zijn, maar wel altijd met 2 personen in GRTD blijven aankloten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat laatste is praktisch al gebeurd, maar ik vind dat ook prima.
ja k weet niet, WCH heeft ook een keldertje namelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij een transactie zien ze enkel je naam denk ik ja. Boeie die kale man is niet zo eng denk ik.. Hoop ik.
ga door ga doorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Allemaal dingen over rozengeur en manenschijn en ....
Maar ik ben ook negerquote:
Als ze in jouw shirt staat te koken of een broodje fixt oid moet je wel, anders ben je gay.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Koken en neuken kun je tegelijk doen toch?
Die rare Inso moet sowieso daar blijven.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn nog altijd GRTD'ers die stug vol blijven houden dat jullie niet gezellig zijn, maar wel altijd met 2 personen in GRTD blijven aankloten.
GAYFISHquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vissticks met aardappelen en groente.
Ja snap ik, is toch een stukje van je eigen identiteit ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maar ik ben ook neger
Dus dat is wel een beetje stereo type uithangen natuurlijk
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
Nee hoor er zijn nog altijd GRTD'ers die stug vol blijven houden dat jullie niet gezellig zijn, maar wel altijd met 2 personen in GRTD blijven aankloten.
Elan en Fok-it mag je gewoon bij de naam noemen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
alstublieft meneer Hoink.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Elan en Fok-it mag je gewoon bij de naam noemen hoor
Ach gut.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja snap ik, is toch een stukje van je eigen identiteit ook.
Spit je recept maarquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
NEE NIET MET PAKJES PHARKUS WAT DOE JE LUISTER NAAR MIJN RECEPT.
Ik krijg al de hele tijd mails dat ze mij willen hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach gut.
Denk dat ze liever ons hebben dan VBL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |