Jeetje, jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik slaap altijd zo kut als ik gezopen heb
Hij verbouwd waterkers op zijn vensterbank, natuurlijk is hij zelfvoorzienend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Diegene moet dan wel iets bijdragen aan de maatschappij/zelfvoorzienend zijn. Iig geen parasiet.
haha verbouwdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij verbouwd waterkers op zijn vensterbank, natuurlijk is hij zelfvoorzienend.
Luister balzak, je snapt hoop ik wel dat je vanuit de haven hier naar de zee kan? Al hoeft dat niet eens om te kunnen vissen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Amsterdam ligt niet aan zee, godtyfus mmg!
#achterhoekbestehoekquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Over 50 jaar misschien wel. Met al die bodemdaling en zeespiegelstijging daar.
In Rotterdam zijn ze bezig met drijvende teelten enz.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij verbouwd waterkers op zijn vensterbank, natuurlijk is hij zelfvoorzienend.
Ik ben heel dom voor de verrassing gegaan, en dat bleek een portable handscanner te zijn, kan ik lekker pagina's scannen enzo. Wel een beetje kut dat ik daar dan wel een micro sd voor moet gaan kopen. En ik kreeg een pint.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei, nu is mijn "argument" ongeldig, kut man.
Mooie stad!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn ze bezig met drijvende teelten enz.
Waar werk jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Catkiller het volgende:
Heb de AH ingelicht dat MMG allemaal moestuinpotjes heeft gejat.
Luister harmonicakut, je snapt natuurlijk wel dat je dan niet zelfvoorzienend bent, dus al die domme argumenten van je haal je nu zelf onderuitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister balzak, je snapt hoop ik wel dat je vanuit de haven hier naar de zee kan? Al hoeft dat niet eens om te kunnen vissen.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moest van binnen lachen, ben te brak om dat ook daadwerkelijk te doen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Luister harmonicakut, je snapt natuurlijk wel dat je dan niet zelfvoorzienend bent, dus al die domme argumenten van je haal je nu zelf onderuit
Bij de MCDquote:
Cool toch, kan je in de supermarkt alle producten scannenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben heel dom voor de verrassing gegaan, en dat bleek een portable handscanner te zijn, kan ik lekker pagina's scannen enzo. Wel een beetje kut dat ik daar dan wel een micro sd voor moet gaan kopen. En ik kreeg een pint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |