Jezusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk niet (nouja, het meeste wel gewoon eigenlijk), maar wat heb je te zoeken als je Amsterdam hebt.
Haven + luchthaven + geld = gewoon importeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:22 schreef JanCees het volgende:
Gaan de AMSTERDAMMERS (JODEN) ook zelf ETEN verbouwen aangezien ze ZELFVOORZIENEND zijn?????![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:22 schreef JanCees het volgende:
Gaan de AMSTERDAMMERS (JODEN) ook zelf ETEN verbouwen aangezien ze ZELFVOORZIENEND zijn?????![]()
![]()
Wat fijn dat je hoofdletters gebruikt. Denk ook dat iedereen heel erg onder de indruk is van je zwaaismileys.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:22 schreef JanCees het volgende:
![]()
IMPORTEREN UIT AMSTERDAM??quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haven + luchthaven + geld = gewoon importeren.
Ik kijk niet op die manier over de wereld. Iemand die gelukkig is in een hutje op de hei benijd ik eerder dan er denigrerend over te gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Kweenie.
Maarja, voor mensen zoals jij zijn teveel stadse prikkels teveel van het goede hè?
sorry dat mijn lichaam niet zo groot is dat ik heel veel bier makkelijk kan verwerken. En ik heb maar 3 uur geslapen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Watje, dat oude mannen brak zijn is oke, maar dit stelt me teleur
He mad. Maar van een VBL hooligan kan je ook niet echt enig intellect verwachten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat fijn dat je hoofdletters gebruikt. Denk ook dat iedereen heel erg onder de indruk is van je zwaaismileys.
Kun je lang wachtenquote:
Jij bent ook niet bijster intelligent hè? Importeren naar Amsterdam natuurlijk, eierkoek.quote:
Oké Hakuna.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk niet op die manier over de wereld. Iemand die gelukkig is in een hutje op de hei benijd ik eerder dan er denigrerend over te gaan lopen doen.
Zegt meneer die niet weet waar West-Friesland ligt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent ook niet bijster intelligent hè? Importeren naar Amsterdam natuurlijk, eierkoek.
020 HEEFT TOCH ALLE VOORZIENINGEN???????quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent ook niet bijster intelligent hè? Importeren naar Amsterdam natuurlijk, eierkoek.
Jeetje, McBrakquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry dat mijn lichaam niet zo groot is dat ik heel veel bier makkelijk kan verwerken. En ik heb maar 3 uur geslapen.
020 heeft nog altijd geen fatsoenlijk voetbalstadion.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
020 HEEFT TOCH ALLE VOORZIENINGEN???????![]()
![]()
ZELFS DAT KUNNEN DIE JOODTJES NIET![]()
![]()
JIJ DENKT DAT ER GEEN VRUCHTBARE GROND EN ZEE IS HIER OM AUTARKISCH TE KUNNEN ZIJN?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt master discussieerder jijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
![]()
![]()
Diegene moet dan wel iets bijdragen aan de maatschappij/zelfvoorzienend zijn. Iig geen parasiet.quote:
Amsterdam ligt niet aan zee, godtyfus mmgquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
JIJ DENKT DAT ER GEEN VRUCHTBARE GROND EN ZEE IS HIER OM AUTARKISCH TE KUNNEN ZIJN?
Over 50 jaar misschien wel. Met al die bodemdaling en zeespiegelstijging daar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Amsterdam ligt niet aan zee, godtyfus mmg!
Jeetje, jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik slaap altijd zo kut als ik gezopen heb
Hij verbouwd waterkers op zijn vensterbank, natuurlijk is hij zelfvoorzienend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Diegene moet dan wel iets bijdragen aan de maatschappij/zelfvoorzienend zijn. Iig geen parasiet.
haha verbouwdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij verbouwd waterkers op zijn vensterbank, natuurlijk is hij zelfvoorzienend.
Luister balzak, je snapt hoop ik wel dat je vanuit de haven hier naar de zee kan? Al hoeft dat niet eens om te kunnen vissen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Amsterdam ligt niet aan zee, godtyfus mmg!
#achterhoekbestehoekquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Over 50 jaar misschien wel. Met al die bodemdaling en zeespiegelstijging daar.
In Rotterdam zijn ze bezig met drijvende teelten enz.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij verbouwd waterkers op zijn vensterbank, natuurlijk is hij zelfvoorzienend.
Ik ben heel dom voor de verrassing gegaan, en dat bleek een portable handscanner te zijn, kan ik lekker pagina's scannen enzo. Wel een beetje kut dat ik daar dan wel een micro sd voor moet gaan kopen. En ik kreeg een pint.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei, nu is mijn "argument" ongeldig, kut man.
Mooie stad!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn ze bezig met drijvende teelten enz.
Waar werk jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Catkiller het volgende:
Heb de AH ingelicht dat MMG allemaal moestuinpotjes heeft gejat.
Luister harmonicakut, je snapt natuurlijk wel dat je dan niet zelfvoorzienend bent, dus al die domme argumenten van je haal je nu zelf onderuitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister balzak, je snapt hoop ik wel dat je vanuit de haven hier naar de zee kan? Al hoeft dat niet eens om te kunnen vissen.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moest van binnen lachen, ben te brak om dat ook daadwerkelijk te doen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Luister harmonicakut, je snapt natuurlijk wel dat je dan niet zelfvoorzienend bent, dus al die domme argumenten van je haal je nu zelf onderuit
Bij de MCDquote:
Cool toch, kan je in de supermarkt alle producten scannenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben heel dom voor de verrassing gegaan, en dat bleek een portable handscanner te zijn, kan ik lekker pagina's scannen enzo. Wel een beetje kut dat ik daar dan wel een micro sd voor moet gaan kopen. En ik kreeg een pint.
Lekker doe mij zo'n maestro burgerquote:
Dat Amsterdam dorps is heb je waarschijnlijk gewoon ergens op FOK! gelezen, kan me moeilijk voorstellen dat jij er persoonlijk een goed beeld van hebt gevormd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en heeft niet dat dorpse/Volendamse zoals Amsterdam.
Jij mag niet dik varkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker doe mij zo'n maestro burger
Ja, mooi is dat he? Gelijk het idee dat je in een stad bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en heeft niet dat dorpse/Volendamse zoals Amsterdam.
niet zo'n scanner, meer een scanner die bij je printer zit, maar dan portable.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Cool toch, kan je in de supermarkt alle producten scannen
In Seoul aan urban skyfarms.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn ze bezig met drijvende teelten enz.
Ik ben niet onder de indruk want je hebt geen overdaad aan leestekens, zwaaismileys en hoofdletters gebruiktquote:
Ik haat toch niet, je werkt bij de AH -> De AH heeft moestuinpotjes -> Jij maakte volgens mij een opmerking over eigen dingen verbouwen en we zijn rond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Makkelijk haten als je zelf niet wilt zeggen wat je doet.
Hier zijn al lang grote moestuinen op flatgebouwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Seoul aan urban skyfarms.
[ afbeelding ]
Oh, oké. Mijn fout, excuusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik haat toch niet, je werkt bij de AH -> De AH heeft moestuinpotjes -> Jij maakte volgens mij een opmerking over eigen dingen verbouwen en we zijn rond.
Ja weet ik, maar je kan toch alle koffiefilters scannenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet zo'n scanner, meer een scanner die bij je printer zit, maar dan portable.
Je bent niet snel onder de indruk met dat vette vadsige lichaamquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk want je hebt geen overdaad aan leestekens, zwaaismileys en hoofdletters gebruikt
Blijf me verbazen hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:35 schreef Catkiller het volgende:
Niet iedereen is er op uit om je te kwetsen.
Ja, ik kan jou ook scannenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je kan toch alle koffiefilters scannen
Goeie zaak is dat. Heeft heel wat positieve effecten op het leefmilieu in steden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hier zijn al lang grote moestuinen op flatgebouwen.
Wat heb ik er persoonlijk mee te maken? Dat je er inhoudelijk niks tegenin kan brengen zegt wmb alweer genoeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat Amsterdam dorps is heb je waarschijnlijk gewoon ergens op FOK! gelezen, kan me moeilijk voorstellen dat jij er persoonlijk een goed beeld van hebt gevormd.
Een herhaling van je vorige slechte grap, nog steeds niet onder de indrukquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je bent niet snel onder de indruk met dat vette vadsige lichaam
?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb ik er persoonlijk mee te maken? Dat je er inhoudelijk niks tegenin kan brengen zegt wmb alweer genoeg.
inb4 mijn moeder, boerin en bankrekeningen.
Noord is net een dorp manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
?
Ik vraag alleen hoe je erbij komt dat Amsterdam dorps is.
Jammer dat jij 'm hard vindt, da's net zoiets als dat je moeder dezelfde muziek luistert als jij.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
1738 dat is wel weer baas fetty wapgod
NOORD GESTOORDquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie komt er nou in Noord. Stad zo groot dat je gewoon nooit in andere stadsdelen kan komen
.
ben meer van futurequote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jammer dat jij 'm hard vindt, da's net zoiets als dat je moeder dezelfde muziek luistert als jij.
Lastig uit te leggen, is voor mij ook deels een ruimtelijk ding, maar dan moet ik ook iets zinnigs zeggen over de definities stad/dorp en daar heb ik nu even geen zin in.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
?
Ik vraag alleen hoe je erbij komt dat Amsterdam dorps is.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit niveau is pas deplorabel.
Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Gedraag je dan niet als een mongool man.
Wat een liefde, heb je seks gehad ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:35 schreef Catkiller het volgende:
Niet iedereen is er op uit om je te kwetsen.
Dat is een stuk minder moeite dan je wellicht zou denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:03 schreef BozeHaas het volgende:
Mobiel is kut ja, maar waarom dan de moeite doen om hier te gaan reageren?
Nee niet eens, ik ben geen zeeman zoals Niels.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een liefde, heb je seks gehad ofzo
Blijf daar dan hansworstquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
Zat net in VBL SC, best hoog niveau en gezellig daar
Te hoog voor je. Blijf daar maar weg.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
Zat net in VBL SC, best hoog niveau en gezellig daar
Huilen magquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee niet eens, ik ben geen zeeman zoals Niels.
quote:
Sjonge, ik dacht over ons-kent-ons, sociale cohesie etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, is voor mij ook deels een ruimtelijk ding, maar dan moet ik ook iets zinnigs zeggen over de definities stad/dorp en daar heb ik nu even geen zin in.
En in Rotterdam heb ik van dichtbij mooie ruimtelijke projecten gezien, die ikzelf echt bij een stad vind passen.Uit Amsterdam ken ik zo eigenlijk alleen Amsterdam Rainproof.
Voor iemand die naar Future en Fetty Wap luistert heb je wel een skere entree in deze SC gemaakt.quote:
Oh je kon niet goed mee komen met dat hoge niveau daar zeker?quote:
Precies dit jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Te hoog voor je. Blijf daar maar weg.
Shit je hebt me hierquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
aantal posts: 94.435 (gemiddeld 46 per dag)
opleiding: University of CR7 logics
beroep: CR7 Expert
Lekker, zo'n CR7 fanboy?
Vergeet abortus niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies dit ja
Hier hebben we gewoon fitties over geloof, stad/dorp, zwart/wit, oldbie/newbie, daar alleen maar tussen voetbalclubs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |