Lekker doe mij zo'n maestro burgerquote:
Dat Amsterdam dorps is heb je waarschijnlijk gewoon ergens op FOK! gelezen, kan me moeilijk voorstellen dat jij er persoonlijk een goed beeld van hebt gevormd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en heeft niet dat dorpse/Volendamse zoals Amsterdam.
Jij mag niet dik varkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker doe mij zo'n maestro burger
Ja, mooi is dat he? Gelijk het idee dat je in een stad bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en heeft niet dat dorpse/Volendamse zoals Amsterdam.
niet zo'n scanner, meer een scanner die bij je printer zit, maar dan portable.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Cool toch, kan je in de supermarkt alle producten scannen
In Seoul aan urban skyfarms.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn ze bezig met drijvende teelten enz.
Ik ben niet onder de indruk want je hebt geen overdaad aan leestekens, zwaaismileys en hoofdletters gebruiktquote:
Ik haat toch niet, je werkt bij de AH -> De AH heeft moestuinpotjes -> Jij maakte volgens mij een opmerking over eigen dingen verbouwen en we zijn rond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Makkelijk haten als je zelf niet wilt zeggen wat je doet.
Hier zijn al lang grote moestuinen op flatgebouwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Seoul aan urban skyfarms.
[ afbeelding ]
Oh, oké. Mijn fout, excuusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik haat toch niet, je werkt bij de AH -> De AH heeft moestuinpotjes -> Jij maakte volgens mij een opmerking over eigen dingen verbouwen en we zijn rond.
Ja weet ik, maar je kan toch alle koffiefilters scannenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet zo'n scanner, meer een scanner die bij je printer zit, maar dan portable.
Je bent niet snel onder de indruk met dat vette vadsige lichaamquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk want je hebt geen overdaad aan leestekens, zwaaismileys en hoofdletters gebruikt
Blijf me verbazen hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:35 schreef Catkiller het volgende:
Niet iedereen is er op uit om je te kwetsen.
Ja, ik kan jou ook scannenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je kan toch alle koffiefilters scannen
Goeie zaak is dat. Heeft heel wat positieve effecten op het leefmilieu in steden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hier zijn al lang grote moestuinen op flatgebouwen.
Wat heb ik er persoonlijk mee te maken? Dat je er inhoudelijk niks tegenin kan brengen zegt wmb alweer genoeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat Amsterdam dorps is heb je waarschijnlijk gewoon ergens op FOK! gelezen, kan me moeilijk voorstellen dat jij er persoonlijk een goed beeld van hebt gevormd.
Een herhaling van je vorige slechte grap, nog steeds niet onder de indrukquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je bent niet snel onder de indruk met dat vette vadsige lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |