Mwa, beetje wel. Het blijft lastig vegen als je graag weer televisie wil kijken, dan ga je er toch naar neigen om het met een veegje minder te doen.quote:
Mensen die niet altijd een onewhipe hebbenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, beetje wel. Het blijft lastig vegen als je graag weer televisie wil kijken, dan ga je er toch naar neigen om het met een veegje minder te doen.
Gelukkig liet ik mij daar niet toe verleiden.
Mensen die zich niet schoon laten rimmenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die niet altijd een onewhipe hebben
Ja, ik snap je helemaal.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, beetje wel. Het blijft lastig vegen als je graag weer televisie wil kijken, dan ga je er toch naar neigen om het met een veegje minder te doen.
Gelukkig liet ik mij daar niet toe verleiden.
Knap dat jij het met al die eiwitten in onewhipe doet.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mensen die zich niet schoon laten rimmen
Geen bidet hebbenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat die iedere winter 10 kilo aankwamquote:Op maandag 7 maart 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Lance deed het enkel op doping. 0 talent.
Der Jan, die had pas talent
Misschien moet je hem even quoten.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
Kapiteintje heeft ook een leuke anekdote over het schoonmaken van je anus.
Jammer dat hij er nu niet is.
Oostblokhoofdgenot.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Lance deed het enkel op doping. 0 talent.
Der Jan, die had pas talent
Ik heb zo'n lekkere plonsbak, dus als ik mijn Patrick Kluivert een bommetje laat maken dan is mijn kont al aardig schoongespoeld.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap dat jij het met al die eiwitten in onewhipe doet.
Anders won hij 10x op rij de tour.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat die iedere winter 10 kilo aankwam
Tja om dan dit te kiezenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je thuis zit te kijken en over wat anders gaat lullen
Mani en ik zijn fan van Bluequote:Op maandag 7 maart 2016 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben meer fan van Into the Blue
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben meer fan van Into the Blue
Gaat je geen reet aanquote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veeg jij met je linker of rechterhand?
En een vriend van Peter R. hoor ik net.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Tagliano het volgende:
PSVCL is in alles een open boek en voorspelbaar
Knap dat hij er zo bescheiden onder is geblevenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
Peter heeft in dit gesprek verteld:
- dat hij op meerdere middelbare scholen een record met een of andere sport heeft gevestigd.
- hij op zijn 60ste meerdere malen man of the match is geworden tegen 20-30 jarige.
- Peter ook een hele grote naam is in, niet alleen de Marokkaanse wereld, maar in de hele Arabische wereld.
- Laat veel mannen achter zich in de sportschool.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
- dat hij op meerdere middelbare scholen een record met een of andere sport heeft gevestigd.
- hij op zijn 60ste meerdere malen man of the match is geworden tegen 20-30 jarige.
- Peter ook een hele grote naam is in, niet alleen de Marokkaanse wereld, maar in de hele Arabische wereld.
Wat een gigant, die Peterquote:Op maandag 7 maart 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
Is ie gay?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
- Laat veel mannen achter zich in de sportschool.
- op menig stormbaan heeft Peter R. het record.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
Liever niet dan moet ik gaan sporten.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik weet zeker dat Peter vindt dat wij allemaal zoals Peter willen zijn.
Beheers jij de Spaanse taal?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Karina het volgende:
Zijn Spaans was beter dan zijn Engels valt me nu op
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
ja en ik verstond het zelfsHet accent was vreselijk maar de woorden klopten.
Dat is ook heel belangrijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk over het afvegen van stront.
Het viel mij ook op.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Karina het volgende:
Zijn Spaans was beter dan zijn Engels valt me nu op
En 3000 euro.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Volgens mij is Peter daar maar om één reden gaan zitten. Dat ie nog ff Wilfred onderuit kan schoppen
Verdomd, dat was ik haast vergetenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was ook dankzij de bus die Louis gemaakt had
Yep.quote:
Ben jij een teder persoon?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef GGMM het volgende:
Nou ik zie het al, de rest van de uitzending wordt niks.
Welterusten.
Zou ik ook zeggen als iemand me vraagt of ik een warm en teder iemand ben?quote:
Ja, ik ook. Behalve als Johannes het vraagt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als iemand me vraagt of ik een warm en teder iemand ben?
Ik zit dit uit tot Jambers.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Coco98 het volgende:
Ik ga even het porselein bruin verven.
Terug bij Pauw.
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die heb ik al jaren op m'n computer staan
neequote:Op maandag 7 maart 2016 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik was even iets anders doen. Heb ik iets gemist?
Nee.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik was even iets anders doen. Heb ik iets gemist?
Wel getrouwd, maar eigenlijk ook weer niet?quote:
Rondneuken jaquote:Op maandag 7 maart 2016 22:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wel getrouwd, maar eigenlijk ook weer niet?
Sowquote:Op maandag 7 maart 2016 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Rondneuken jaIk zou wel met dat mes klaar staan denk ik.
Dan gaat het dus wel een beetje over sportquote:Op maandag 7 maart 2016 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Rondneuken jaIk zou wel met dat mes klaar staan denk ik.
Dit was echt zo bizar. Massaal brullen naar de tvquote:Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Hey een fragment wat ik bewust heb meegemaakt
Zonde welquote:Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit was echt zo bizar. Massaal brullen naar de tv.
Ja enorm.quote:
Hij probeert mensen te breken, maar dat lukt niet helemaalquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja enorm.
Er zijn mensen die willen dat hij tegen de dopinglamp loopt.
Die ga ik overslaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
Volgende keer pas écht een opgeblazen windzak: Beau.
Nee, Beau heeft iets gepresteerd in dit leven.quote:
En we werden op het einde van VI nog wel gesommeerd om te blijven zitten op 7.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:42 schreef Pedroso het volgende:
250.000 kijkers gisteravond, nog lager dan bij de 1e uitzending.
Dat zal er met Beau en Freek de Jonge niet beter op gaan worden...
Zal wel te maken hebben met de rechten op de sportfragmenten die ze uitzenden. Dat ze het daarom niet online mogen gooien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoezo geen MP4? RTL XL faalt weer hard.
Ik zat gewoon te kijken hoor. Ik dacht ik kijk eens gewoon op mijn gemakkiequote:Op maandag 14 maart 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waar was jij bij VI?
Zlatan compilatie gemist.
jan dirk stouten is een betere interviewerquote:Op maandag 14 maart 2016 22:10 schreef franklop het volgende:
Studio Sport heeft maar 1 of 2 goede interviewers.
Tom Egbers en Dione kunnen er echt niks van
Hij moet weer Deal or no Deal presenteren. Daar past hij het best bij met zijn sarcasme.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:11 schreef Karina het volgende:
Trouwens eens met superniger, Beau is een baas.
Werd net niet eens genoemd. Dat was een prima kwis.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij moet weer Deal or no Deal presenteren. Daar past hij het best bij met zijn sarcasme.
Rolf Wouters komt terug.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:18 schreef Rabieluh het volgende:
Ik moet opeens aan dit programma denken.
Die Rolf Wouters was ook in het niets verdwenen.
De tandenborstelshowquote:Op maandag 14 maart 2016 22:18 schreef Rabieluh het volgende:
Ik moet opeens aan dit programma denken.
Die Rolf Wouters was ook in het niets verdwenen.
Iddquote:
Genee probeert elke uitzending tevergeefs zijn gasten te 'breken' door het bijvoorbeeld constant over naaste familie van de gast te hebben.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:31 schreef DrDentz het volgende:
We hebben geloof ik 2 sportfragmentjes gezien maar daar is het verder niet echt over gegaan. Bijzonder programma.
Klopt.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Genee probeert elke uitzending tevergeefs zijn gasten te 'breken' door het bijvoorbeeld constant over naaste familie van de gast te hebben.
Lachwekkend
Ja, en waarom?quote:Op maandag 14 maart 2016 22:48 schreef Karina het volgende:
Wat een vervelende kerel is Genee eigenlijk. In feite zit hij Beau steeds neer te halen.
Genee trapt graag naar onder. Altijd al zo geweest.quote:
Bijzonder triest wel.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genee trapt graag naar onder. Altijd al zo geweest.
Hij laat zich nu wel heel erg kennen. Ik heb nog geen positief woord gehoord over Beau of een programma van Beau.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genee trapt graag naar onder. Altijd al zo geweest.
Die sport komt hopelijk zometeen nog een keer.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een lul die Genee. Beau blijft er leuk onder. Sport trouwens?
Hij gaat wel hel ver vandaag ja. Met Peter R. ook alquote:Op maandag 14 maart 2016 23:00 schreef C2000 het volgende:
Wat een gênante vertoning van Genee. Schaamteloos inhakken op je gast en verder niks.
Freek de Jonge, nog erger.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Volgende keer Moszkowicz, die heeft nog nooit laten blijken iets met sport te hebben. Wilfred is nu wel aangekomen bij de gevallen BN'ers die nog eens op tv willen. Wie krijgen we daarna, Peter Jan Rens ofzo? Zou wel een topshow zijn.
Eeh nee. Loser dekt de lading beter.quote:
Ja, doen!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Wie krijgen we daarna, Peter Jan Rens ofzo? Zou wel een topshow zijn.
Heb het net terug zitten kijken, ben ook geen fan van Beau maar heb respect voor de manier waarop hij met het, ik zou bijna zeggen belachelijke, gedrag van Genee omging.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh nee. Loser dekt de lading beter.
Hij is daarmee gestopt want hij was het zat. Maar inderdaad hij was daar absoluut geschikt voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:41 schreef Nober het volgende:
Even Beau terugkijken.
Beau had gewoon zijn levenlang Deal or No Deal op RTL moeten blijven doen.
Freekquote:
http://www.telegraaf.nl/f(...)ijkcijferflop__.htmlquote:Wilfred Genee baalt van kijkcijferflop
Wilfred Genee’s nieuwe talkshow Wat gaat er nu door je heen? blijkt een flop. „Misschien ligt het aan de zender en het tijdstip, maar feit is dat ik er verschrikkelijk van baal dat de kijkcijfers niet goed zijn.”
De presentator deelde zijn zorgen al met RTL-baas Erland Galjaard. „Die zei ook al dat het programma misschien op een andere plek of tijd uitgezonden zou moeten worden. Hij is verder namelijk wel tevreden over de show”, vertelt Genee op 100% NL.
Toch wil Genee de lage kijkcijfers niet alleen op de omstandigheden afschuiven. „Je moet de hand ook in eigen boezem durven steken”, vindt hij. „Misschien zitten mensen gewoon niet op mij in een dergelijke programmavorm te wachten.”
De presentator durft dan ook niet te dromen over een tweede seizoen voor Wat gaat er nu door je heen?. „Ik heb echt geen flauw idee of ik nog een serie mag maken. We zullen het zien.” Het RTL 7-programma ging op 29 februari van start en trok afgelopen maandag 263.000 kijkers.
Bram heeft een rare manier van praten.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind van wel, kan elk moment compleet omdraaien zoals nu
Idd, eng mannetjequote:Op maandag 21 maart 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bram heeft een rare manier van praten.
Dat zeggen mensen vaker over intelligente mensen.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bram heeft een rare manier van praten.
Denk je?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen vaker tegen intelligente mensen.
Limburgers.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Wat voor accent is dat eigenlijk? Ik hoor het alleen bij Bram en zijn vader.
Joodsquote:Op maandag 21 maart 2016 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Wat voor accent is dat eigenlijk? Ik hoor het alleen bij Bram en zijn vader.
Ik denk. Dus ik besta.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk. Dus ik besta.
De onbeschaamdheid van die uitspraak net. Ha ha ha.
Is toch de BarbaPapa van Barbara ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |