Mwa, beetje wel. Het blijft lastig vegen als je graag weer televisie wil kijken, dan ga je er toch naar neigen om het met een veegje minder te doen.quote:
Mensen die niet altijd een onewhipe hebbenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, beetje wel. Het blijft lastig vegen als je graag weer televisie wil kijken, dan ga je er toch naar neigen om het met een veegje minder te doen.
Gelukkig liet ik mij daar niet toe verleiden.
Mensen die zich niet schoon laten rimmenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die niet altijd een onewhipe hebben
Ja, ik snap je helemaal.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, beetje wel. Het blijft lastig vegen als je graag weer televisie wil kijken, dan ga je er toch naar neigen om het met een veegje minder te doen.
Gelukkig liet ik mij daar niet toe verleiden.
Knap dat jij het met al die eiwitten in onewhipe doet.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mensen die zich niet schoon laten rimmen
Geen bidet hebbenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat die iedere winter 10 kilo aankwamquote:Op maandag 7 maart 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Lance deed het enkel op doping. 0 talent.
Der Jan, die had pas talent
Misschien moet je hem even quoten.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
Kapiteintje heeft ook een leuke anekdote over het schoonmaken van je anus.
Jammer dat hij er nu niet is.
Oostblokhoofdgenot.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Lance deed het enkel op doping. 0 talent.
Der Jan, die had pas talent
Ik heb zo'n lekkere plonsbak, dus als ik mijn Patrick Kluivert een bommetje laat maken dan is mijn kont al aardig schoongespoeld.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap dat jij het met al die eiwitten in onewhipe doet.
Anders won hij 10x op rij de tour.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat die iedere winter 10 kilo aankwam
Tja om dan dit te kiezenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je thuis zit te kijken en over wat anders gaat lullen
Mani en ik zijn fan van Bluequote:Op maandag 7 maart 2016 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben meer fan van Into the Blue
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben meer fan van Into the Blue
Gaat je geen reet aanquote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veeg jij met je linker of rechterhand?
En een vriend van Peter R. hoor ik net.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Tagliano het volgende:
PSVCL is in alles een open boek en voorspelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |