quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:46 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb Caland ooit een salade en andere rotzooi zien jatten bij een Abert Heijn to Go. En hij heeft echt een hele koeling vol met drank leeggeroofd in de Domino's Pizza te Heerenveen station.
Volgens mij hebben we onze pizza's ook niet afgerekend trouwens
Alleen zijn derde been functioneerde toen al slecht.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was hij toen al slecht ter been?
Hmm terwijl hij dan net van driekwart miljoen kijkers af komt ofzo (VI)?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
252.000 kijkers en 4,4 procent marktaandeel
Het VI publiek kotst op een VARA coryfee.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hmm terwijl hij dan net van driekwart miljoen kijkers af komt ofzo (VI)?
Ik denk dat RensAjacied erg opkijkt tegen HMF en Callie.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn verhalen hoor. Die Caland is wel een stoere knaap.
Godsamme ik ben echt traag vanavond.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
Ik schiet ook vol als ik Ajax spullen zie.
Rens als de gangster van Heerenveen heeft na de misdaad van HMF en Caland besloten de heren clementie te gevenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk dat RensAjacied erg opkijkt tegen HMF en Callie.
Exhale is nog steeds m'n favoriet, zo even luisteren in de pauze.quote:
Solstice.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Exhale is nog steeds m'n favoriet, zo even luisteren in de pauze.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rens als de gangster van Heerenveen heeft na de misdaad van HMF en Caland besloten de heren clementie te geven
Bij Van Nieuwkerk merkte je dat niet echt, maar die praat dan ook heel veel zonder iets te zeggen. Zal ook nooit het achterste van zijn tong laten zien.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben blij dat je nu ook tot dit inzicht bent gekomen.
Die man heeft altijd een masker op.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Van Nieuwkerk merkte je dat niet echt, maar die praat dan ook heel veel zonder iets te zeggen. Zal ook nooit het achterste van zijn tong laten zien.
quote:
Denk eerder dat hij gewoon totaal niets over zijn priveomstandigheden wil zeggen. Verbaasde me vorige keer dat hij zelfs niet eens wilde zeggen of hij viel op een aantrekkelijke of mooie vrouw (toen het over Steffie Graf ging).quote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man heeft altijd een masker op.
Hij is vooral bizar goed in zijn huiswerk doen, maar echt diepgang heeft het niet. Wilfred zou bijvoorbeeld ook goed werken bij een actualiteitentalkshow.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef Slobeend het volgende:
Wilfried kan perfecte voorzetjes aan Johan geven, meer niet.
Denk aan de buren.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Out of the blue hier door de speakers
Of een top2000 a gogoquote:Op maandag 7 maart 2016 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral bizar goed in zijn huiswerk doen, maar echt diepgang heeft het niet. Wilfred zou bijvoorbeeld ook goed werken bij een actualiteitentalkshow.
Vrijdagmiddag; BNRquote:Op maandag 7 maart 2016 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral bizar goed in zijn huiswerk doen, maar echt diepgang heeft het niet. Wilfred zou bijvoorbeeld ook goed werken bij een actualiteitentalkshow.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Out of the blue hier door de speakers
Die show op BNR doet ie ook wel goed geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar BNR.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die show op BNR doet ie ook wel goed geloof ik.
Oh geen idee. Luister nooit radio.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die show op BNR doet ie ook wel goed geloof ik.
Opgelucht?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
Dat duurde wat langer dan verwacht. Ik moest ook poepen.
Bedankt he.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
Even Bazoer uit de selectie halenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |