quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:46 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb Caland ooit een salade en andere rotzooi zien jatten bij een Abert Heijn to Go. En hij heeft echt een hele koeling vol met drank leeggeroofd in de Domino's Pizza te Heerenveen station.
Volgens mij hebben we onze pizza's ook niet afgerekend trouwens
Alleen zijn derde been functioneerde toen al slecht.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was hij toen al slecht ter been?
Hmm terwijl hij dan net van driekwart miljoen kijkers af komt ofzo (VI)?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
252.000 kijkers en 4,4 procent marktaandeel
Het VI publiek kotst op een VARA coryfee.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hmm terwijl hij dan net van driekwart miljoen kijkers af komt ofzo (VI)?
Ik denk dat RensAjacied erg opkijkt tegen HMF en Callie.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn verhalen hoor. Die Caland is wel een stoere knaap.
Godsamme ik ben echt traag vanavond.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
Ik schiet ook vol als ik Ajax spullen zie.
Rens als de gangster van Heerenveen heeft na de misdaad van HMF en Caland besloten de heren clementie te gevenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk dat RensAjacied erg opkijkt tegen HMF en Callie.
Exhale is nog steeds m'n favoriet, zo even luisteren in de pauze.quote:
Solstice.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Exhale is nog steeds m'n favoriet, zo even luisteren in de pauze.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rens als de gangster van Heerenveen heeft na de misdaad van HMF en Caland besloten de heren clementie te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |