Die sport komt hopelijk zometeen nog een keer.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een lul die Genee. Beau blijft er leuk onder. Sport trouwens?
Hij gaat wel hel ver vandaag ja. Met Peter R. ook alquote:Op maandag 14 maart 2016 23:00 schreef C2000 het volgende:
Wat een gênante vertoning van Genee. Schaamteloos inhakken op je gast en verder niks.
Freek de Jonge, nog erger.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Volgende keer Moszkowicz, die heeft nog nooit laten blijken iets met sport te hebben. Wilfred is nu wel aangekomen bij de gevallen BN'ers die nog eens op tv willen. Wie krijgen we daarna, Peter Jan Rens ofzo? Zou wel een topshow zijn.
Eeh nee. Loser dekt de lading beter.quote:
Ja, doen!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Wie krijgen we daarna, Peter Jan Rens ofzo? Zou wel een topshow zijn.
Heb het net terug zitten kijken, ben ook geen fan van Beau maar heb respect voor de manier waarop hij met het, ik zou bijna zeggen belachelijke, gedrag van Genee omging.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh nee. Loser dekt de lading beter.
Hij is daarmee gestopt want hij was het zat. Maar inderdaad hij was daar absoluut geschikt voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:41 schreef Nober het volgende:
Even Beau terugkijken.
Beau had gewoon zijn levenlang Deal or No Deal op RTL moeten blijven doen.
Freekquote:
http://www.telegraaf.nl/f(...)ijkcijferflop__.htmlquote:Wilfred Genee baalt van kijkcijferflop
Wilfred Genee’s nieuwe talkshow Wat gaat er nu door je heen? blijkt een flop. „Misschien ligt het aan de zender en het tijdstip, maar feit is dat ik er verschrikkelijk van baal dat de kijkcijfers niet goed zijn.”
De presentator deelde zijn zorgen al met RTL-baas Erland Galjaard. „Die zei ook al dat het programma misschien op een andere plek of tijd uitgezonden zou moeten worden. Hij is verder namelijk wel tevreden over de show”, vertelt Genee op 100% NL.
Toch wil Genee de lage kijkcijfers niet alleen op de omstandigheden afschuiven. „Je moet de hand ook in eigen boezem durven steken”, vindt hij. „Misschien zitten mensen gewoon niet op mij in een dergelijke programmavorm te wachten.”
De presentator durft dan ook niet te dromen over een tweede seizoen voor Wat gaat er nu door je heen?. „Ik heb echt geen flauw idee of ik nog een serie mag maken. We zullen het zien.” Het RTL 7-programma ging op 29 februari van start en trok afgelopen maandag 263.000 kijkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |