Knap dat hij er zo bescheiden onder is geblevenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
Peter heeft in dit gesprek verteld:
- dat hij op meerdere middelbare scholen een record met een of andere sport heeft gevestigd.
- hij op zijn 60ste meerdere malen man of the match is geworden tegen 20-30 jarige.
- Peter ook een hele grote naam is in, niet alleen de Marokkaanse wereld, maar in de hele Arabische wereld.
- Laat veel mannen achter zich in de sportschool.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
- dat hij op meerdere middelbare scholen een record met een of andere sport heeft gevestigd.
- hij op zijn 60ste meerdere malen man of the match is geworden tegen 20-30 jarige.
- Peter ook een hele grote naam is in, niet alleen de Marokkaanse wereld, maar in de hele Arabische wereld.
Wat een gigant, die Peterquote:Op maandag 7 maart 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
Is ie gay?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
- Laat veel mannen achter zich in de sportschool.
- op menig stormbaan heeft Peter R. het record.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
Liever niet dan moet ik gaan sporten.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik weet zeker dat Peter vindt dat wij allemaal zoals Peter willen zijn.
Beheers jij de Spaanse taal?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Karina het volgende:
Zijn Spaans was beter dan zijn Engels valt me nu op
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
ja en ik verstond het zelfsHet accent was vreselijk maar de woorden klopten.
Dat is ook heel belangrijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk over het afvegen van stront.
Het viel mij ook op.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Karina het volgende:
Zijn Spaans was beter dan zijn Engels valt me nu op
En 3000 euro.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Volgens mij is Peter daar maar om één reden gaan zitten. Dat ie nog ff Wilfred onderuit kan schoppen
Verdomd, dat was ik haast vergetenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was ook dankzij de bus die Louis gemaakt had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |