Wat geen reden is om het weer een topic over de Islam te laten worden.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Islam heeft dus toch met die aanslag te maken ?
Vind jij?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat geen reden is om het weer een topic over de Islam te laten worden.
Waarom wil jij zo graag verdoezelen dat dit een islam aanslag is?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat geen reden is om het weer een topic over de Islam te laten worden.
Ik verdoezel niks, het is een aanslag door islamitische extremisten, maar daarmee is het nog geen excuus om een hele off-topic discussie te beginnen over de islam an sich of mensen die de islam niet als "het grote gevaar" zien.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:49 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag verdoezelen dat dit een islam aanslag is?
... door moslims, uit naam van allah. Maar verder heeft het helegaar niets met de ideologie islam te maken hoor, en dan nog volhouden dat je niets wil verdoezelen.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verdoezel niks, het is een aanslag door islamitische extremisten, maar daarmee is het nog geen excuus om een hele off-topic discussie te beginnen over de islam an sich of mensen die de islam niet als "het grote gevaar" zien.
Het is een topic over een aanslag in Ivoorkust. En daar dient het over te gaan.
Lees die post van Leandra nou nog eens een keertje rustig.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:02 schreef Kanjer het volgende:
[..]
... door moslims, uit naam van allah. Maar verder heeft het helegaar niets met de ideologie islam te maken hoor, en dan nog volhouden dat je niets wil verdoezelen.
Bemoei je er niet mee.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lees die post van Leandra nou nog eens een keertje rustig.
Dat zou voor veel meer mensen moeten gelden hier, doet ook niemand wat aan.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..].
Beetje lastig wanneer ik op de index sta.
Je gedraagt je maar gewoon.
Gezien er niet eens een bron in de OP (of verder in het topic) vermeld was, en de TT ook weer zo'n pareltje was heb ik er een slotje opgegooid.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik een onderwerprelevante topictitel?
NWS / In België mag je op dikke katten en eenden schieten
NWS / 'Heel pijnlijk als je doodgeboren kind niet wordt erkend'quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben dat topic kwijt en wat ik ook invoer, ik kan het niet meer vinden.
Geweldig, dank.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
NWS / 'Heel pijnlijk als je doodgeboren kind niet wordt erkend'
ik heb het gevondenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben dat topic kwijt en wat ik ook invoer, ik kan het niet meer vinden.
Jij ook veel dank, ik denk dat ik gewoon niet zo goed in zoeken ben.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het gevonden
NWS / 'Heel pijnlijk als je doodgeboren kind niet wordt erkend'
Geen punt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:09 schreef sp3c het volgende:
ik heb het gewoon uit Janneke dr post gehaald
Goed gedaan hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:09 schreef sp3c het volgende:
ik heb het gewoon uit Janneke dr post gehaald
Ik krijg vooral een beetje jeuk aan mijn zak van topics waar het niet gaat om de discussie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:00 schreef MisterCe het volgende:
He Specularium, volgens mij jeuken jouw handen wel als er weer een topic wordt geopend waarbij lichtgetinten de dader zijn. Kan dit kloppen?
Jij bent een goeie voor fok, ik denk dat ze blij met je zijn. En het is al zo druk op fokquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik krijg vooral een beetje jeuk aan mijn zak van topics waar het niet gaat om de discussie.
Graag ontopic blijven.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:02 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Jij bent een goeie voor fok, ik denk dat ze blij met je zijn. En het is al zo druk op fok
Ik heb een van de columns nog voorgedragen, maar het topic bleef dicht omdat de krant niet geciteerd mag worden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:40 schreef 99.999 het volgende:
Ergens wel zonde, het is immers gewoon nieuws hoe allerlei mensen verschrikkelijk boos worden over een reclamefolder maar te dom zijn om die folder ook daadwerkelijk te openen. Zo verschenen er vandaag ook 2 columns over dit onderwerp in landelijke kranten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |