Gezien er niet eens een bron in de OP (of verder in het topic) vermeld was, en de TT ook weer zo'n pareltje was heb ik er een slotje opgegooid.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik een onderwerprelevante topictitel?
NWS / In België mag je op dikke katten en eenden schieten
NWS / 'Heel pijnlijk als je doodgeboren kind niet wordt erkend'quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben dat topic kwijt en wat ik ook invoer, ik kan het niet meer vinden.
Geweldig, dank.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
NWS / 'Heel pijnlijk als je doodgeboren kind niet wordt erkend'
ik heb het gevondenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben dat topic kwijt en wat ik ook invoer, ik kan het niet meer vinden.
Jij ook veel dank, ik denk dat ik gewoon niet zo goed in zoeken ben.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het gevonden
NWS / 'Heel pijnlijk als je doodgeboren kind niet wordt erkend'
Geen punt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:09 schreef sp3c het volgende:
ik heb het gewoon uit Janneke dr post gehaald
Goed gedaan hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:09 schreef sp3c het volgende:
ik heb het gewoon uit Janneke dr post gehaald
Ik krijg vooral een beetje jeuk aan mijn zak van topics waar het niet gaat om de discussie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:00 schreef MisterCe het volgende:
He Specularium, volgens mij jeuken jouw handen wel als er weer een topic wordt geopend waarbij lichtgetinten de dader zijn. Kan dit kloppen?
Jij bent een goeie voor fok, ik denk dat ze blij met je zijn. En het is al zo druk op fokquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik krijg vooral een beetje jeuk aan mijn zak van topics waar het niet gaat om de discussie.
Graag ontopic blijven.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:02 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Jij bent een goeie voor fok, ik denk dat ze blij met je zijn. En het is al zo druk op fok
Ik heb een van de columns nog voorgedragen, maar het topic bleef dicht omdat de krant niet geciteerd mag worden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:40 schreef 99.999 het volgende:
Ergens wel zonde, het is immers gewoon nieuws hoe allerlei mensen verschrikkelijk boos worden over een reclamefolder maar te dom zijn om die folder ook daadwerkelijk te openen. Zo verschenen er vandaag ook 2 columns over dit onderwerp in landelijke kranten.
Er staan vooral bijzonder veel persoonlijke aanvallen in dat topic. Nogal treurig aandoende forumgenoten, die hun mede-forumgenoten voor "Tokkie" menen te moeten uitschelden e.d..quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik namens het normaaldenkende deel van dit forum vragen om NWS / Rokjesverbod bij Amsterdams stadsdeel #2 hetzij te sluiten, hetzij te stofzuigen van al dat xenofobische islam-gebash wat nergens, maar dan okk nergens op gebaseerd is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |