Dáár gaat het juist over.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:18 schreef StaceySinger het volgende:
laatste nieuws
AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam heeft gereageerd op het veelbesproken verbod op korte rokjes in stadsdeelkantoor Nieuw-West.
In een tweet laat de gemeente nu weten dat ambtenaren tot op zekere hoogte zelf mogen bepalen wat ze aantrekken. „Uitgangspunt is netjes kleden, ambtenaren bepalen zelf hoe zij hier invulling aan geven”.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ert_op_verbod__.html
Oh, zijn de klagende medewerkers moslim(a)?quote:
Nee, de "manager".quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Oh, zijn de klagende medewerkers moslim(a)?
?quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:18 schreef Leandra het volgende:
Ik zal m straks even koppelen, dat kan mobiel niet.
Het zijn moslims die geklaagd hebben en/of dat wijf is een goedmensje wiens levensdoel het is om moslims zich niet gekrent te laten voelen. We hebben het hier over Amsterdam!!!!!!!! Ooit de meeste vrije, liberale stad van de wereld waar alles mogelijk was.quote:
Tja, het blijft een aanname.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zijn moslims die geklaagd hebben en/of dat wijf is een goedmensje wiens levensdoel het is om moslims zich niet gekrent te laten voelen.
Waarom wordt er dan zo geheimzinnig gedaan over de identiteit van die manager.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij doet de bewering dat het een moslim zou zijn, niet ik.
Dus staaf je bewering maar.
ok goeie actiequote:Op donderdag 17 maart 2016 08:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Reeksen, aan het vorige deel koppelen.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zijn moslims die geklaagd hebben en/of dat wijf is een goedmensje wiens levensdoel het is om moslims zich niet gekrent te laten voelen. We hebben het hier over Amsterdam!!!!!!!! Ooit de meeste vrije, liberale stad van de wereld waar alles mogelijk was.
Omdat de gemeente Amsterdam het ook weer niet erg netjes vindt om een manager na een enkel foutje over te leveren aan de grillen van het internet, denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan zo geheimzinnig gedaan over de identiteit van die manager.
wat is jouw bron tokkiequote:Op donderdag 17 maart 2016 08:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zijn moslims die geklaagd hebben en/of dat wijf is een goedmensje wiens levensdoel het is om moslims zich niet gekrent te laten voelen. We hebben het hier over Amsterdam!!!!!!!! Ooit de meeste vrije, liberale stad van de wereld waar alles mogelijk was.
Omdat er altijd malloten zijn die zo'n figuur om deze reden weer even lekker gaan lopen bedreigen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan zo geheimzinnig gedaan over de identiteit van die manager.
Er zal maar 1 manager zijn op die afdeling toch, dus zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat de gemeente Amsterdam het ook weer niet erg netjes vindt om een manager na een enkel foutje over te leveren aan de grillen van het internet, denk ik.
Het betreft een teamleider, ik verwacht dat er daar wel meerdere van rondlopen in een stadsdeelkantoor. Ik heb verder geen flauw benul welke afdeling het hier betreft.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Er zal maar 1 manager zijn op die afdeling toch, dus zo moeilijk is het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |