De racistische TS legde een verband tussen criminaliteit en zwarte mensen, en tussen zwarte mensen en de hele dag kip eten in de KFC. En dacht dat hij grappig was.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou snap ik nog niet wat het verband tussen een overval en KFC is
Ik zie nu dat mijn topic gesloten is. Zwarte mensen? waar heb je het over man. Het gezicht van de dader is helemaal niet te zien. Ben je zelf geen latente racist?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De racistische TS legde een verband tussen criminaliteit en zwarte mensen, en tussen zwarte mensen en de hele dag kip eten in de KFC. En dacht dat hij grappig was.
Nee?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:18 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Ik zie nu dat mijn topic gesloten is. Zwarte mensen? waar heb je het over man. Het gezicht van de dader is helemaal niet te zien. Ben je zelf geen latente racist?
Ik wil hierbij klagen over mensen die overal racisme in zien en die mijn topics komen verpesten.
Check die link van het AD dan die ik heb gepost. Daar is die foto helemaal niet gepost.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee?
http://www.huffingtonpost(...)7a37e4b065e2e3d4e316
Maar dat weerhield je niet van je KFC opmerking, en met de naam van de taxichauffeur was de naam en foto van de dader wel heel makkelijk te vinden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:40 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Check die link van het AD dan die ik heb gepost. Daar is die foto helemaal niet gepost.
Dat van het KFC kreeg ik door van boven. En je denkt echt dat ik als een detective de namen ben gaan onderzoeken en zo achter de identiteit van de dader ben gekomen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat weerhield je niet van je KFC opmerking, en met de naam van de taxichauffeur was de naam en foto van de dader wel heel makkelijk te vinden.
Het is goed met je, misschien moet je je mogelijkheden tot goddelijke interventie eens aanwenden om te bepalen wat wel en niet door de beugel kan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:50 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat van het KFC kreeg ik door van boven. En je denkt echt dat ik als een detective de namen ben gaan onderzoeken en zo achter de identiteit van de dader ben gekomen?
Check ✔quote:Op zondag 13 maart 2016 13:09 schreef Disana het volgende:
NWS / Meerderheid Fransen wil referendum over 'Frexit'
NWS / Meerderheid Fransen wil referendum over 'Frexit'
Dubbelaartje
Wat geen reden is om het weer een topic over de Islam te laten worden.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Islam heeft dus toch met die aanslag te maken ?
Vind jij?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat geen reden is om het weer een topic over de Islam te laten worden.
Waarom wil jij zo graag verdoezelen dat dit een islam aanslag is?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat geen reden is om het weer een topic over de Islam te laten worden.
Ik verdoezel niks, het is een aanslag door islamitische extremisten, maar daarmee is het nog geen excuus om een hele off-topic discussie te beginnen over de islam an sich of mensen die de islam niet als "het grote gevaar" zien.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:49 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag verdoezelen dat dit een islam aanslag is?
... door moslims, uit naam van allah. Maar verder heeft het helegaar niets met de ideologie islam te maken hoor, en dan nog volhouden dat je niets wil verdoezelen.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verdoezel niks, het is een aanslag door islamitische extremisten, maar daarmee is het nog geen excuus om een hele off-topic discussie te beginnen over de islam an sich of mensen die de islam niet als "het grote gevaar" zien.
Het is een topic over een aanslag in Ivoorkust. En daar dient het over te gaan.
Lees die post van Leandra nou nog eens een keertje rustig.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:02 schreef Kanjer het volgende:
[..]
... door moslims, uit naam van allah. Maar verder heeft het helegaar niets met de ideologie islam te maken hoor, en dan nog volhouden dat je niets wil verdoezelen.
Bemoei je er niet mee.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lees die post van Leandra nou nog eens een keertje rustig.
Dat zou voor veel meer mensen moeten gelden hier, doet ook niemand wat aan.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..].
Beetje lastig wanneer ik op de index sta.
Je gedraagt je maar gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |