''Maar ... doen ook .... en ik generaliseer toch ook niet ... en dat sommige slecht zijn betekent niet dat alle ... slecht zijn. Xenofobische racistische nazi's!''quote:Op zondag 13 maart 2016 00:33 schreef Enchanter het volgende:
Even wachten op het downplayen van Abed
Jammer dat die niet verkracht worden?quote:Op zondag 13 maart 2016 00:28 schreef possetje het volgende:
Jammer hoor duitsland heeft best wel knappe vrouwen!
Viel me ook pas te laat op dat het ook andere zaken betreft, zoals normale geweldpleging (jegens kinderen).quote:Op zondag 13 maart 2016 00:52 schreef gelly het volgende:
Als het kaartje al ergens over gaat, gaat het iig niet over wat ts suggereert in de topic titel en op.
Maar je zat al met je hand in de broek en kon niet wachten om het op FOK! te pleuren. Duidelijk.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Viel me ook pas te laat op dat het ook andere zaken betreft, zoals normale geweldpleging (jegens kinderen).
Dat er zoveel stipjes zijn die gaan over geweld jegens kinderen doet me bijna komen hoor.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar je zat al met je hand in de broek en kon niet wachten om het op FOK! te pleuren. Duidelijk.
Volgens mij ben jij de enige die nu met z'n hand in z'n broek zit. Poe hee, dat heb je toch ff mooi voor elkaar! Zo'n vervelende rechtse rakker op een foutje betrapt!quote:Op zondag 13 maart 2016 00:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar je zat al met je hand in de broek en kon niet wachten om het op FOK! te pleuren. Duidelijk.
Met rechts hebben malloten als jij en de ts weinig te maken lijkt me.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:59 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die nu met z'n hand in z'n broek zit. Poe hee, dat heb je toch ff mooi voor elkaar! Zo'n vervelende rechtse rakker op een foutje betrapt!
Zo hee, nog een linkse directe, regelrecht op de bakkes van zo'n naarling! Knappe jongen hoor! Kom geef er maar weer een rukje aan, want je hebt het verdiend!quote:Op zondag 13 maart 2016 01:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Met rechts hebben malloten als jij en de ts weinig te maken lijkt me.
Misschien moet jij eens seksueel aangevallen worden. Je komt redelijk gefrustreerd over.quote:
Misschien moeten we speciaal voor mafklappers als jij nog een politieke stroming toevoegen naast links en rechts:zwakzinnig.quote:Op zondag 13 maart 2016 01:03 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Zo hee, nog een linkse directe, regelrecht op de bakkes van zo'n naarling! Knappe jongen hoor! Kom geef er maar weer een rukje aan, want je hebt het verdiend!
Ik zoek ook nog een clubquote:Op zondag 13 maart 2016 01:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien moeten we speciaal voor mafklappers als jij nog een politieke stroming toevoegen naast links en rechts:zwakzinnig.
Niveautje weer hoor. Knap!quote:Op zondag 13 maart 2016 01:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien moeten we speciaal voor mafklappers als jij nog een politieke stroming toevoegen naast links en rechts:zwakzinnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |