SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Typische Marokkaan deze.
Leuk meedoen, maar als puntje bij paaltje komt gaat ze er andere mensen bijhalen en zelf zielig lopen doen.
Volwassen, goed gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.
Al lang niet meerquote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij opent altijd achteraf topics over tegenvallers enz.
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.
Ik dacht het afgelopen zou zijn met user Fien, Crip is weer doelbewust uit op pestgedrag richting Fien.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Waarom zouden mensen iets van jouw kopen wat ook door anderen wordt aangeboden?
Omdat ik misschien goedkoper ben? Zou kunnen, niemand hier word verplicht iets van mij te kopen, als je het ergens anders toch prettiger vind (Bij een andere user) Moet je dat lekker doen toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Waarom zouden mensen iets van jouw kopen wat ook door anderen wordt aangeboden?
quote:
Goed gedaan. Wordt tijd dat ook deze SC een beetje ingedamd wordt.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
Braddie, ik heb tr gezet voor je generaliserende pvv tatta tokkie comment.
is goedquote:Op zondag 6 maart 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
Ik raad de ONZ modjes aan bij de KLB modjes te informeren naar de achtergrond, anders is dit erg lastig in perspectief te plaatsen.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht het afgelopen zou zijn met user Fien, Crip is weer doelbewust uit op pestgedrag richting Fien.
Jammer.
Van die dikke gasten die gepest werden en zich maar drm bij #teamracist gingen aansluiten om de aandacht te verplaatsen 😂😂quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Typische Marokkaan deze.
Leuk meedoen, maar als puntje bij paaltje komt gaat ze er andere mensen bijhalen en zelf zielig lopen doen.
Ja tijd voor een beetje orde.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
Goed gedaan. Wordt tijd dat ook deze SC een beetje ingedamd wordt.
Waarheid doet pijn of wa? Als je goed was geïntegreerd voelde je je niet aangesproken just sayin jwtquote:Op zondag 6 maart 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarheid doet pijn of wa? Als je goed was geïntegreerd voelde je je niet aangesproken just sayin jwt
Vergeet de GC modjes nietquote:Op zondag 6 maart 2016 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik raad de ONZ modjes aan bij de KLB modjes te informeren naar de achtergrond, anders is dit erg lastig in perspectief te plaatsen.
Weet ik veel, ben sws niet zo'n handelaar, want ik koop gewoon wat ik nodig heb en dan is het niet nodig telkens te verkopen en kopen enz.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik misschien goedkoper ben? Zou kunnen, niemand hier word verplicht iets van mij te kopen, als je het ergens anders toch prettiger vind (Bij een andere user) Moet je dat lekker doen toch?
TR gezet omdat je wit bent.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarheid doet pijn of wa? Als je goed was geïntegreerd voelde je je niet aangesproken just sayin jwt
Want omdat er lelijk tegen mij gedaan word door andere mag ik natuurlijk ook over andere mensen geen mening meer hebben en die mening uiten? Nee ok. Logische reden, ik heb natuurlijk geen recht van spreken of überhaupt recht.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
De dikke die zeurt dat mensen zo lelijk tegen hem doen om vervolgens te zeiken op Mocro's.
Ja maar daar zijn er toch maar 8 van of zo en 10 die lurken naar dp zijn pohi vanaf Marokko.nlquote:Op zondag 6 maart 2016 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
De dikke die zeurt dat mensen zo lelijk tegen hem doen om vervolgens te zeiken op Mocro's.
Met integreren raak je je afkomst kwijt?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon alleen pics van je gezicht. ja togg..dat internet strategiequote:Op zondag 6 maart 2016 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel plofchick, maar ja dat blijf je houden met die getinten
Maar zo ben ik geboren.quote:
Precies dus wees lekker stil.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Want omdat er lelijk tegen mij gedaan word door andere mag ik natuurlijk ook over andere mensen geen mening meer hebben en die mening uiten? Nee ok. Logische reden, ik heb natuurlijk geen recht van spreken of überhaupt recht.
Ja, behalve het "Tokkie" gedeelte.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Accepteer jij dan ook dat je een dikke tokkie bent zonder vrienden?
Juist die witte kippen die ploffen.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel plofchick, maar ja dat blijf je houden met die getinten
zulke PVV-praat is behoorlijk tokkie andersquote:Op zondag 6 maart 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, behalve het "Tokkie" gedeelte.
Dat ik dik ben en vriendloos ben heb ik allang geaccepteerd Stimorol.
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
Dit soort mensen dusquote:Op zondag 6 maart 2016 19:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Van die dikke gasten die gepest werden en zich maar drm bij #teamracist gingen aansluiten om de aandacht te verplaatsen 😂😂
ik ben je vriendje hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee. Als je niet tegen mij kan of tegen mijn mening dan rot je toch op uit deze SC? Ik rot voor niemand op in ieder geval. En geef gewoon mijn mening.quote:
wowquote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee. Als je niet tegen mij kan of tegen mijn mening dan kanker je toch op uit deze SC? Ik rot voor niemand op in ieder geval. En geef gewoon mijn mening.
Als je het geaccepteerd hebt waarom open je dan topic in R&P :squote:Op zondag 6 maart 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hahahahaha ik ben nu een kruimeldief, snap jequote:
Je werkt niet/geen school/lelijk behang/etcquote:Op zondag 6 maart 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
hahah snel editten ookquote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt kanker er nog wel in staan
Omdat ik wilde weten wat andere er nou van vonden.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het geaccepteerd hebt waarom open je dan topic in R&P :s
nee bedoelde gewoon dat apparaatquote:Op zondag 6 maart 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahahaha ik ben nu een kruimeldief, snap je
KRUIMEL tussen met tits
EN DIEF WANT MAROKKAAN
zelden zo gelachen
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee. Als je niet tegen mij kan of tegen mijn mening dan kanker je toch op uit deze SC? Ik rot voor niemand op in ieder geval. En geef gewoon mijn mening.
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee. Als je niet tegen mij kan of tegen mijn mening dan rot je toch op uit deze SC? Ik rot voor niemand op in ieder geval. En geef gewoon mijn mening.
Wie zou die kruimeldief moeten voorstellen?quote:
Ja, nou en, zijn nog genoeg verlaten sc ' s over.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
oké gaat weer goed hier, inb4 shitload aan bans en gesloten sc..
en anders gewoon weer sc'en in klb fb jatogquote:Op zondag 6 maart 2016 19:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, nou en, zijn nog genoeg verlaten sc ' s over.
Geen werk, ben werkzoekende.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je werkt niet/geen school/lelijk behang/etc
Dus tokkie
Ik geef het ook dus hjb verder en ga wat iq sparenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee. Als je niet tegen mij kan of tegen mijn mening dan rot je toch op uit deze SC? Ik rot voor niemand op in ieder geval. En geef gewoon mijn mening.
Ga een zak chips eten en zoek vriendenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen werk, ben werkzoekende.
Geen school, al afgemaakt
Lelijk behang, want dat heeft te maken met tokkie?
Daarom.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
en anders gewoon weer sc'en in klb fb jatog
Welkom bij de Allochtoon, Chai.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het geaccepteerd hebt waarom open je dan topic in R&P :s
sorry, wist niet dat AB hier nog rondliepquote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe rustig, niet spotten met transgenders he!
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorry, wist niet dat AB hier nog rondliep
Neuh.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga een zak chips eten en zoek vrienden
Ik houd m`n bek niet, en IQ sparen? Hoe werkt dat..quote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef het ook dus hjb verder en ga wat iq sparen
je probeert het echt zo hard te verdoezelen dat je een 30+ bent die geen oogcontact durft te maken in de metro en daarom maar tussen de jongeren probeert te verkondigen dat je levenservaring hebt. Je kan zo de vader van dima zijn, sit down pls. Don't try too hard.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:11 schreef Montelly het volgende:
ff srs..dikke turkin vd braddie.
gvd i cant.
Je hebt al een sloopauto bij je rijbewijs gekregenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik houd m`n bek niet, en IQ sparen? Hoe werkt dat..
Aangezien ik een tokkie ben krijg ik bij de LIDL dan zegeltjes bij 10 kratten Schultenbrau of zo?
Van binnen ben je toch roze?quote:
Georgier die nog steeds boos om een post doetquote:Op zondag 6 maart 2016 19:11 schreef Montelly het volgende:
ff srs..dikke turkin vd braddie.
gvd i cant.
Ahh daar ben je...ik vond het al lang durenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
je probeert het echt zo hard te verdoezelen dat je een 30+ bent die geen oogcontact durft te maken in de metro en daarom maar tussen de jongeren probeert te verkondigen dat je levenservaring hebt. Je kan zo de vader van dima zijn, sit down pls. Don't try too hard.
Dingdingdingquote:Op zondag 6 maart 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
je probeert het echt zo hard te verdoezelen dat je een 30+ bent die geen oogcontact durft te maken in de metro en daarom maar tussen de jongeren probeert te verkondigen dat je levenservaring hebt. Je kan zo de vader van dima zijn, sit down pls. Don't try too hard.
'Nu met you tu bek anaal'? Gatverdamme.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Aangezien ik een tokkie ben krijg ik bij de LIDL dan zegeltjes bij 10 kratten Schultenbrau of zo?
Ok.quote:
Een sloopautoquote:Op zondag 6 maart 2016 19:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt al een sloopauto bij je rijbewijs gekregen
Ik ben zwart van binnen.quote:
Spekje als Crip is geen partij joh..doe normaal.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dingdingding
Er staan weer twee nieuwe users in de ring.
Stimo en Braddie (gewonnen door Stim) maken plaats voor Crip vs Montelly.
Je bent zo niet gevat. Gier.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dingdingding
Er staan weer twee nieuwe users in de ring.
Stimo en Braddie (gewonnen door Stim) maken plaats voor Crip vs Montelly.
Drm geen succes na al die dm pogingenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Spekje als Crip is geen partij joh..doe normaal.
Dan ligt je verwachtingspatroon wel erg hoog hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 19:15 schreef HPLC het volgende:
Wat ben je toch weer rebels Braadslee, ik verwacht een afscheidstopic binnen 24 uur
En daar is de dm kaart..shit gettin' old.quote:
Net zoals jouw marktwaarde bij de chickies.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
En daar is de dm kaart..shit gettin' old.
Ja wilde eigenlijk een voorspelbaar woordgrapje doen, maar had me bedachtquote:Op zondag 6 maart 2016 19:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan ligt je verwachtingspatroon wel erg hoog hoor
echt fantastisch jaquote:
Etsuquote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef Etsu het volgende:
Braddie, jij bent de reden dat ik hier blijf posten.
Naast HPLC en Crip natuurlijk.
Maar ik heb HIVquote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef Etsu het volgende:
Maar ik heb aidsquote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef Etsu het volgende:
etsu is bug chaserquote:
Kom gaan we naar klb fb sc'enquote:
Maakt uiteraard niet uit, we houden allemaal van je hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja wilde eigenlijk een voorspelbaar woordgrapje doen, maar had me bedacht
nah, dan krijg ik klappen van hugoquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Log zelfs een lekker uit!
[ afbeelding ]
ALLES GOE ME JOU VERDRquote:Op zondag 6 maart 2016 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GOE VUR IN DEN OTTO! [ afbeelding ]
http://radioplus.be/#/stubru
Het staat zelfs in je naamquote:Op zondag 6 maart 2016 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Log zelfs een lekker uit!
[ afbeelding ]
Waarom nou weer random Chlorohaat dan, kutjong. Chloro.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maakt uiteraard niet uit, we houden allemaal van je hoor
Behalve Stimo en Chloro dan, maar die zijn dan ook chronisch ongesteld.
Je bent 21, weegt 80kg en komt je slaapkamer niet uit. Als ik jou was zou ik minder zorgen maken over "mijn"marktwaarde.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Net zoals jouw marktwaarde bij de chickies.
Waarom denk je dat ik hier zoveel post? #Steundannygiro666quote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee dan verdiend Danny minder money aan mn levenloosheid
ik kliktequote:Op zondag 6 maart 2016 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Log zelf een lekker uit!
[ afbeelding ]
durf je niet eensquote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb vandaag geen zin om tegen jou te gaan.
Random Chlorohaat, het enige wat dat verzuurde appeltje doet is tegen mij lopen haten.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom nou weer random Chlorohaat dan, kutjong. Chloro.
Niet gewoon eerst met je muis erop gaan staanquote:
Pff, ik zag je wel lopen MrBadger!quote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het staat zelfs in je naam
DAGoduck, uitloggen jij.
chloro haat iedereenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Random Chlorohaat, het enige wat dat verzuurde appeltje doet is tegen mij lopen haten.
elke comment die je zojuist hebt gemaakt gaat over mn fatness en je zeurt wel om originaliteitquote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent 21, weegt 80kg en komt je slaapkamer niet uit. Als ik jou was zou ik minder zorgen maken over "mijn"marktwaarde.
Zal ook vast totaal geen reden voor zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Random Chlorohaat, het enige wat dat verzuurde appeltje doet is tegen mij lopen haten.
O, sry dan.quote:
that's why we love herquote:
Ja. Denk ik.quote:
MrBadgerquote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, ik zag je wel lopen MrBadger!
[ afbeelding ]
welja joh ga lekker bijdehand lopen doen over mijn faal... geeft niks, gewoon doen johquote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet gewoon eerst met je muis erop gaan staanDan zie je wat voor link er daadwerkelijk onder zit
hmm..true.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
elke comment die je zojuist hebt gemaakt gaat over mn fatness en je zeurt wel om originaliteit
sws, jij negeerde mijn lokquote laatst ook dus nu heb je pechquote:
Die haat iedereen nog met liefde volgens mij dusseh. Nee.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal ook vast totaal geen reden voor zijn.
is ook niet leuk voor mij hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wist dat je wel dom was, maar zó dom hihi
Ik dacht dat ik zand in m'n kut had maar jij kunt er ook wat vanquote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent 21, weegt 80kg en komt je slaapkamer niet uit. Als ik jou was zou ik minder zorgen maken over "mijn"marktwaarde.
dat interesseert niemand watquote:Op zondag 6 maart 2016 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is ook niet leuk voor mij hoor
Watquote:Op zondag 6 maart 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws, jij negeerde mijn lokquote laatst ook dus nu heb je pech
Sergio Ramos is er niets bijquote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent te scherp, durf het niet aan idd.
paar dagen geleden ofzo toen ik je hierheen loktequote:
Precies, ik haat jullie allemaal evenveel #onemanteamquote:
hjbquote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, alleen door jouw username boeit het je niet zoveel
Als ik dat zo lees denk ik, och wat schattig. Maar dan kom ik weer in de realiteit.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar tips voor je:
- Limburg
- Kleuterjuf
- Heeft net een rijbewijs
- Glitter
Ze zouden je moeten opsluiten met 10 naakte negers voor het feit dat je met zo'n moordmachine rijdtquote:
- maagdquote:Op zondag 6 maart 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar tips voor je:
- Limburg
- Kleuterjuf
- Heeft net een rijbewijs
- Glitter
Kom dan, maak je kapot 8 uur op de schoolpleintje ok vriend?quote:
Een Renault Twingo een moordmachine noemen, ben je een mier of wa?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten opsluiten met 10 naakte negers voor het feit dat je met zo'n moordmachine rijdt
Ik haat jou niet hoor bbyquote:
wowquote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten opsluiten met 10 naakte negers voor het feit dat je met zo'n moordmachine rijdt
Die stuur ik alleen naar stimo.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze tatta was geweest had er ook per ongeluk cleavage op die pics gestaan.
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kom dan, maak je kapot 8 uur op de schoolpleintje ok vriend?
fuckjou braddiequote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze tatta was geweest had er ook per ongeluk cleavage op die pics gestaan.
Nu op StuBruquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies, ik haat jullie allemaal evenveel #onemanteam
Labiel wijfquote:
Alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Binnen nu en een paar weken word ik weer tante en vind het echt leuk en spannend en omg
wnnr is het jouw turnquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Binnen nu en een paar weken word ik weer tante en vind het echt leuk en spannend en omg
beginnen je eigen eierstokken al te rammelenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
ik vind het ook echt leuk en spannend en omgquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
God pls noquote:
Ja..Chai kent haar.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is toch die "Knapste boerin" of zo?
Ik kan leukere dingen verzinnen. Met schuurpapier m'n kut ontharen bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 maart 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
leuk toch zo'n kind die je vagina uitscheurt
wel hydrateren met citroensap na die behandeling.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan leukere dingen verzinnen. Met schuurpapier m'n kut ontharen bijvoorbeeld
Ja en zoutquote:Op zondag 6 maart 2016 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
wel hydrateren met citroensap na die behandeling.
En Etsu en McGrath dan?quote:
Oeh spannend, zo achter de scherm aan de touwtjes trekken.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Haar niet. Alleen mensen van de organisatie van de verkiezing.
Heb je nog ff.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
We hervatten dit gesprek wel als je wat sterker in je shoes staat x
mooie carrouselquote:Op zondag 6 maart 2016 19:27 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jildau in actie.
Jidau Broekens.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:27 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jildau in actie.
Wat. De. Cc.quote:
Ja bijna net zo leuk als fiengrapjes XDquote:Op zondag 6 maart 2016 19:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jidau Broekens.
Leuke woordgrap kan je daar mee maken ook![]()
He Jidau! Laat je Broekens zakken? weheheheheghihihihohhoahaha
Precies, je hebt nog steeds niet VK's wens uitgevoerdquote:Op zondag 6 maart 2016 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je houdt wel van teleurstellingen he
okquote:Op zondag 6 maart 2016 19:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
All this jealousy and envy
Coming fromma enemieeeeeees
Ondertussen heb je je scriptie af en heb je kinderen gekregen.quote:
Shiiiitquote:
TR klikken is het nieuwe Cookie Clickerquote:Op zondag 6 maart 2016 19:30 schreef zeer het volgende:
hoeveel tr's kun je eigenlijk op een dag doen?
Ga je je hier vanavond op aftrekken?quote:
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ook tr voor je post over marokkanen of niet?
Waarom denk je dat ik dat nu niet al doe?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je je hier vanavond op aftrekken?
Ohquote:Op zondag 6 maart 2016 19:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat nu niet al doe?
Ik snap wel waarom Pharkus uit z'n slof schootquote:
?¿quote:Op zondag 6 maart 2016 19:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom Pharkus uit z'n slof schoot
hoop dat 't schattig kind isquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Douche ze, niet uitglijden he?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:35 schreef Crip het volgende:
ik ga ff douchen, als ik banned ben onthoud dt ik eentje zal opsteken voor jullie aanstaande dood.
neissssssquote:Op zondag 6 maart 2016 19:35 schreef Crip het volgende:
ik ga ff douchen, als ik banned ben onthoud dt ik eentje zal opsteken voor jullie aanstaande dood.
Ik ookquote:Op zondag 6 maart 2016 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat 't schattig kind is
Niet lang meer denk ik.quote:
Kun je de hardheid van deze SC niet aan?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:37 schreef Che_ het volgende:
Braddie komt telkens terug met 1000 kloons en is nu echt veranderd! Ondertussen nog wat racist tokkie comments erbij geleerd. Aanpakken die hap met z'n eigen cyberverleden.
Ah, je hebt het opgemerkt. Goed zo man.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:37 schreef Che_ het volgende:
Braddie komt telkens terug met 1000 kloons en is nu echt veranderd! Ondertussen nog wat racist tokkie comments erbij geleerd. Aanpakken die hap met z'n eigen cyberverleden.
Pharkus schoot amper uit z'n slof. Hele normale reactie van die man.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom Pharkus uit z'n slof schoot
Het was Frass maar jaquote:Op zondag 6 maart 2016 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Pharkus schoot amper uit z'n slof. Hele normale reactie van die man.
Dankje voor deze positieve woorden, misschien ga ik daar wat mee doen in mijn leven.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
zonde hoor, ik had m hard gedaan als ik n meisje was
niet doorzeggen hoor
graag gedaanquote:Op zondag 6 maart 2016 19:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dankje voor deze positieve woorden, misschien ga ik daar wat mee doen in mijn leven.
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie halen alle reacties van Pharkus uit zijn context, ja lekker makkelijk.
wejoow zoveel haat voor Frassquote:Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap niet dat die user niet gebanned is trouwens.
Vind je het gek, die gast heeft er voor gezorgd dat we nu zonder SC en mod in klb zitten. Thanks man.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wejoow zoveel haat voor Frass
doe 'ns lief, voor mij, oke?
ja weet ik maar toch moet je lief doen voor 'm, beloofd?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Vind je het gek, die gast heeft er voor gezorgd dat we nu zonder SC en mod in klb zitten. Thanks man.
neequote:Op zondag 6 maart 2016 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja weet ik maar toch moet je lief doen voor 'm, beloofd?
Jij was er niet bij dp, het was een hel.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef deadprez het volgende:
haten op frassfrass is love frass is life
hehe, heb wel het een en ander meegekregenquote:
mad jelly hierquote:Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
wij zijn geen vrienden meer
ik ga weer beginnen met roken
Je hele leven aan diggelen. Gelukkig kan je nog altijd shoarma maken op de Oudezijds achterburgwalquote:Op zondag 6 maart 2016 19:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Vind je het gek, die gast heeft er voor gezorgd dat we nu zonder SC en mod in klb zitten. Thanks man.
ik heb de screenshots nog ;squote:Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe, heb wel het een en ander meegekregen
okquote:Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hele leven aan diggelen. Gelukkig kan je nog altijd shoarma maken op de Oudezijds achterburgwal
Zoals een ekte ekte egypt
die heb ik ook gezien jaquote:
weetikveel ;squote:
heb ondertussen al een nieuw mobiel en je nummer niet meer.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
wellus. ik heb hier duidelijk bewijs dat je mij weleens hebt geappt
KLB natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maarre, blijven we nu hier of gaat de hele bende morgen verder in klb?
ja hallo ik ben aan t afkicken van nicotine, ik krijg niet alles meequote:
als ik maar bij jou terecht komquote:Op zondag 6 maart 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
mijn leven is een grotere klacht dan dat het een grap isquote:
denken dat er ooit nog een klb sc komtquote:Op zondag 6 maart 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor ons nietquote:Op zondag 6 maart 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn leven is een grotere klacht dan dat het een grap is
quote:
ook niet om te lachen ein zwei dreiquote:Op zondag 6 maart 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn leven is een grotere klacht dan dat het een grap is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |