Drm geen succes na al die dm pogingenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Spekje als Crip is geen partij joh..doe normaal.
Dan ligt je verwachtingspatroon wel erg hoog hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 19:15 schreef HPLC het volgende:
Wat ben je toch weer rebels Braadslee, ik verwacht een afscheidstopic binnen 24 uur
En daar is de dm kaart..shit gettin' old.quote:
Net zoals jouw marktwaarde bij de chickies.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
En daar is de dm kaart..shit gettin' old.
Ja wilde eigenlijk een voorspelbaar woordgrapje doen, maar had me bedachtquote:Op zondag 6 maart 2016 19:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan ligt je verwachtingspatroon wel erg hoog hoor
echt fantastisch jaquote:
Etsuquote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef Etsu het volgende:
Braddie, jij bent de reden dat ik hier blijf posten.
Naast HPLC en Crip natuurlijk.
Maar ik heb HIVquote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef Etsu het volgende:
Maar ik heb aidsquote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef Etsu het volgende:
etsu is bug chaserquote:
Kom gaan we naar klb fb sc'enquote:
Maakt uiteraard niet uit, we houden allemaal van je hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja wilde eigenlijk een voorspelbaar woordgrapje doen, maar had me bedacht
nah, dan krijg ik klappen van hugoquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Log zelfs een lekker uit!
[ afbeelding ]
ALLES GOE ME JOU VERDRquote:Op zondag 6 maart 2016 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GOE VUR IN DEN OTTO! [ afbeelding ]
http://radioplus.be/#/stubru
Het staat zelfs in je naamquote:Op zondag 6 maart 2016 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Log zelfs een lekker uit!
[ afbeelding ]
Waarom nou weer random Chlorohaat dan, kutjong. Chloro.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maakt uiteraard niet uit, we houden allemaal van je hoor
Behalve Stimo en Chloro dan, maar die zijn dan ook chronisch ongesteld.
Je bent 21, weegt 80kg en komt je slaapkamer niet uit. Als ik jou was zou ik minder zorgen maken over "mijn"marktwaarde.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Net zoals jouw marktwaarde bij de chickies.
Waarom denk je dat ik hier zoveel post? #Steundannygiro666quote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee dan verdiend Danny minder money aan mn levenloosheid
ik kliktequote:Op zondag 6 maart 2016 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Log zelf een lekker uit!
[ afbeelding ]
durf je niet eensquote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb vandaag geen zin om tegen jou te gaan.
Random Chlorohaat, het enige wat dat verzuurde appeltje doet is tegen mij lopen haten.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom nou weer random Chlorohaat dan, kutjong. Chloro.
Niet gewoon eerst met je muis erop gaan staanquote:
Pff, ik zag je wel lopen MrBadger!quote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het staat zelfs in je naam
DAGoduck, uitloggen jij.
chloro haat iedereenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Random Chlorohaat, het enige wat dat verzuurde appeltje doet is tegen mij lopen haten.
elke comment die je zojuist hebt gemaakt gaat over mn fatness en je zeurt wel om originaliteitquote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent 21, weegt 80kg en komt je slaapkamer niet uit. Als ik jou was zou ik minder zorgen maken over "mijn"marktwaarde.
Zal ook vast totaal geen reden voor zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Random Chlorohaat, het enige wat dat verzuurde appeltje doet is tegen mij lopen haten.
O, sry dan.quote:
that's why we love herquote:
Ja. Denk ik.quote:
MrBadgerquote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, ik zag je wel lopen MrBadger!
[ afbeelding ]
welja joh ga lekker bijdehand lopen doen over mijn faal... geeft niks, gewoon doen johquote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet gewoon eerst met je muis erop gaan staanDan zie je wat voor link er daadwerkelijk onder zit
hmm..true.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
elke comment die je zojuist hebt gemaakt gaat over mn fatness en je zeurt wel om originaliteit
sws, jij negeerde mijn lokquote laatst ook dus nu heb je pechquote:
Die haat iedereen nog met liefde volgens mij dusseh. Nee.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal ook vast totaal geen reden voor zijn.
is ook niet leuk voor mij hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wist dat je wel dom was, maar zó dom hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |