Hahahahaha ik ben nu een kruimeldief, snap jequote:
Je werkt niet/geen school/lelijk behang/etcquote:Op zondag 6 maart 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, behalve het "Tokkie" gedeelte.
Dat ik dik ben en vriendloos ben heb ik allang geaccepteerd Stimorol.
hahah snel editten ookquote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt kanker er nog wel in staan
Omdat ik wilde weten wat andere er nou van vonden.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het geaccepteerd hebt waarom open je dan topic in R&P :s
nee bedoelde gewoon dat apparaatquote:Op zondag 6 maart 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahahaha ik ben nu een kruimeldief, snap je
KRUIMEL tussen met tits
EN DIEF WANT MAROKKAAN
zelden zo gelachen
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee. Als je niet tegen mij kan of tegen mijn mening dan kanker je toch op uit deze SC? Ik rot voor niemand op in ieder geval. En geef gewoon mijn mening.
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee. Als je niet tegen mij kan of tegen mijn mening dan rot je toch op uit deze SC? Ik rot voor niemand op in ieder geval. En geef gewoon mijn mening.
Wie zou die kruimeldief moeten voorstellen?quote:
Ja, nou en, zijn nog genoeg verlaten sc ' s over.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
oké gaat weer goed hier, inb4 shitload aan bans en gesloten sc..
en anders gewoon weer sc'en in klb fb jatogquote:Op zondag 6 maart 2016 19:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, nou en, zijn nog genoeg verlaten sc ' s over.
Geen werk, ben werkzoekende.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je werkt niet/geen school/lelijk behang/etc
Dus tokkie
Ik geef het ook dus hjb verder en ga wat iq sparenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee. Als je niet tegen mij kan of tegen mijn mening dan rot je toch op uit deze SC? Ik rot voor niemand op in ieder geval. En geef gewoon mijn mening.
Ga een zak chips eten en zoek vriendenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen werk, ben werkzoekende.
Geen school, al afgemaakt
Lelijk behang, want dat heeft te maken met tokkie?
Daarom.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
en anders gewoon weer sc'en in klb fb jatog
Welkom bij de Allochtoon, Chai.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het geaccepteerd hebt waarom open je dan topic in R&P :s
sorry, wist niet dat AB hier nog rondliepquote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe rustig, niet spotten met transgenders he!
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorry, wist niet dat AB hier nog rondliep
Neuh.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga een zak chips eten en zoek vrienden
Ik houd m`n bek niet, en IQ sparen? Hoe werkt dat..quote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef het ook dus hjb verder en ga wat iq sparen
je probeert het echt zo hard te verdoezelen dat je een 30+ bent die geen oogcontact durft te maken in de metro en daarom maar tussen de jongeren probeert te verkondigen dat je levenservaring hebt. Je kan zo de vader van dima zijn, sit down pls. Don't try too hard.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:11 schreef Montelly het volgende:
ff srs..dikke turkin vd braddie.
gvd i cant.
Je hebt al een sloopauto bij je rijbewijs gekregenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik houd m`n bek niet, en IQ sparen? Hoe werkt dat..
Aangezien ik een tokkie ben krijg ik bij de LIDL dan zegeltjes bij 10 kratten Schultenbrau of zo?
Van binnen ben je toch roze?quote:
Georgier die nog steeds boos om een post doetquote:Op zondag 6 maart 2016 19:11 schreef Montelly het volgende:
ff srs..dikke turkin vd braddie.
gvd i cant.
Ahh daar ben je...ik vond het al lang durenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
je probeert het echt zo hard te verdoezelen dat je een 30+ bent die geen oogcontact durft te maken in de metro en daarom maar tussen de jongeren probeert te verkondigen dat je levenservaring hebt. Je kan zo de vader van dima zijn, sit down pls. Don't try too hard.
Dingdingdingquote:Op zondag 6 maart 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
je probeert het echt zo hard te verdoezelen dat je een 30+ bent die geen oogcontact durft te maken in de metro en daarom maar tussen de jongeren probeert te verkondigen dat je levenservaring hebt. Je kan zo de vader van dima zijn, sit down pls. Don't try too hard.
'Nu met you tu bek anaal'? Gatverdamme.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Aangezien ik een tokkie ben krijg ik bij de LIDL dan zegeltjes bij 10 kratten Schultenbrau of zo?
Ok.quote:
Een sloopautoquote:Op zondag 6 maart 2016 19:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt al een sloopauto bij je rijbewijs gekregen
Ik ben zwart van binnen.quote:
Spekje als Crip is geen partij joh..doe normaal.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dingdingding
Er staan weer twee nieuwe users in de ring.
Stimo en Braddie (gewonnen door Stim) maken plaats voor Crip vs Montelly.
Je bent zo niet gevat. Gier.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dingdingding
Er staan weer twee nieuwe users in de ring.
Stimo en Braddie (gewonnen door Stim) maken plaats voor Crip vs Montelly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |