Hahahahaha ik ben nu een kruimeldief, snap jequote:
Je werkt niet/geen school/lelijk behang/etcquote:Op zondag 6 maart 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, behalve het "Tokkie" gedeelte.
Dat ik dik ben en vriendloos ben heb ik allang geaccepteerd Stimorol.
hahah snel editten ookquote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt kanker er nog wel in staan
Omdat ik wilde weten wat andere er nou van vonden.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het geaccepteerd hebt waarom open je dan topic in R&P :s
nee bedoelde gewoon dat apparaatquote:Op zondag 6 maart 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahahaha ik ben nu een kruimeldief, snap je
KRUIMEL tussen met tits
EN DIEF WANT MAROKKAAN
zelden zo gelachen
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee. Als je niet tegen mij kan of tegen mijn mening dan kanker je toch op uit deze SC? Ik rot voor niemand op in ieder geval. En geef gewoon mijn mening.
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee. Als je niet tegen mij kan of tegen mijn mening dan rot je toch op uit deze SC? Ik rot voor niemand op in ieder geval. En geef gewoon mijn mening.
Wie zou die kruimeldief moeten voorstellen?quote:
Ja, nou en, zijn nog genoeg verlaten sc ' s over.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
oké gaat weer goed hier, inb4 shitload aan bans en gesloten sc..
en anders gewoon weer sc'en in klb fb jatogquote:Op zondag 6 maart 2016 19:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, nou en, zijn nog genoeg verlaten sc ' s over.
Geen werk, ben werkzoekende.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je werkt niet/geen school/lelijk behang/etc
Dus tokkie
Ik geef het ook dus hjb verder en ga wat iq sparenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee. Als je niet tegen mij kan of tegen mijn mening dan rot je toch op uit deze SC? Ik rot voor niemand op in ieder geval. En geef gewoon mijn mening.
Ga een zak chips eten en zoek vriendenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen werk, ben werkzoekende.
Geen school, al afgemaakt
Lelijk behang, want dat heeft te maken met tokkie?
Daarom.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
en anders gewoon weer sc'en in klb fb jatog
Welkom bij de Allochtoon, Chai.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het geaccepteerd hebt waarom open je dan topic in R&P :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |