top serie, wat een baasquote:Op zondag 6 maart 2016 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben srs gisteravond begonnen met de eerste aflevering.
Alsof er iemand hier zo dom is om iets van jou te kopenquote:
beide macbookquote:
Heb er wel één nodig, maar wil wel een schone.quote:
Nee niet eens, vorig jaar Mei nieuw gekocht, maar amper gebruikt. Tijdje nog gewoon gehouden omdat ik het zonde vond om een nieuwe laptop zo snel te verkopen, want misschien kon ik er nog wat mee.. Maar helaasquote:
Maakt niet uit, je bent mijn nummer 1quote:Op zondag 6 maart 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou vast geen goede minister-president zijn
Ik herinner me een aanschaf van een laptop die ook niet helemaal goed liepquote:Op zondag 6 maart 2016 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof er iemand hier zo dom is om iets van jou te kopen
Deze is een paar keer gebruikt, staat sinds een paar weken een nieuwe schone Win 10 installatie opquote:Op zondag 6 maart 2016 18:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb er wel één nodig, maar wil wel een schone.
Heb je weer last van gisting in je vagina?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd deze binnenkomerquote:
weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet ;s ;$quote:Op zondag 6 maart 2016 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent mijn nummer 1
Is goed Chloroquote:Op zondag 6 maart 2016 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat knap van jequote:Op zondag 6 maart 2016 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik herinner me een aanschaf van een laptop die ook niet helemaal goed liep
ik bied 11 euroquote:Op zondag 6 maart 2016 18:53 schreef Catkiller het volgende:
Braddie ik geef een tientje voor je laptop
een fientje?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:53 schreef Catkiller het volgende:
Wohoohoooooquote:Op zondag 6 maart 2016 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weer last van gisting in je vagina?
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:53 schreef Catkiller het volgende:
helerquote:Op zondag 6 maart 2016 18:53 schreef Catkiller het volgende:
11,50.quote:
Hey broertje, hoe is het?quote:
Ik weet van niksquote:
waar ben je allemaal in geweestquote:Op zondag 6 maart 2016 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was leuk![]()
Ga nog steeds bijna over mn nek
Pff dacht dat we vrienden waren.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]Daar mag je de software DVD voor hebben
vieze 1%-erquote:Op zondag 6 maart 2016 18:54 schreef HPLC het volgende:
Braddie, laat die skere mensen maar. Ik bied 35 euro
Skeerrrrrrrrrrquote:Op zondag 6 maart 2016 18:54 schreef HPLC het volgende:
Braddie, laat die skere mensen maar. Ik bied 35 euro
Poe hee harde diss hoor nou nouquote:Op zondag 6 maart 2016 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weer last van gisting in je vagina?
Zal een KLB-topic openen als de politie mij van mijn bed trekt voor die laptop.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
te duur. jij mag 'm hebben
ik hoop voor je dat ie kapot is
Hallo, doe normaal.quote:
Leugens.quote:
zal je fien dat ie net weg isquote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt nog fien tellen anders trek ik bod in
FUNNY JONGENS NEE ECHT FUCKING GRAPPIG EN SUPER HUMORISTISCH OOK JAAAAAAquote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal een KLB-topic openen als de politie mij van mijn bed trekt voor die laptop.
50 euroquote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
inb4quote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
best wel ja... dat playstation topicquote:Op zondag 6 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
FUNNY JONGENS NEE ECHT FUCKING GRAPPIG EN SUPER HUMORISTISCH OOK JAAAAAA
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/We_are_the_99%25
Moet ik nou echt tot fien tellen? Misschien kan ik dat nietquote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe gaat je slaapkamer leef, ben je nog buiten geweest vandaag?quote:
Ik kon er gelukkig zelf wel om lachenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
FUNNY JONGENS NEE ECHT FUCKING GRAPPIG EN SUPER HUMORISTISCH OOK JAAAAAA
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
best wel ja... dat playstation topic
Nu doe je het zelf ook, trquote:
Zo slechtquote:Op zondag 6 maart 2016 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal je fien dat ie net weg is
het was wel een vermakelijk topicquote:Op zondag 6 maart 2016 18:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]De troll poging van die vent en het daarmee verneuken van het ooit nog iets fatsoenlijk kunnen verkopen op FOK! Ja echt fantastisch
prachtig vermaakquote:Op zondag 6 maart 2016 18:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]De troll poging van die vent en het daarmee verneuken van het ooit nog iets fatsoenlijk kunnen verkopen op FOK! Ja echt fantastisch
beejte hangend op de bank, dikke wijven pesten op een forum.quote:
Ik moet nu natuurlijk antwoorden dat ik niets heb gedaan vandaag zodat je +1 staat op social internet points xD Die komt altijd hard aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe gaat je slaapkamer leef, ben je nog buiten geweest vandaag?
Ik denk dat fien nu iets anders in de mond heeftquote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Willoow het volgende:
Inb4 iedereen die het woord fien in de mond genomen heeft ban.
I see what you did there.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Willoow het volgende:
Inb4 iedereen die het woord fien in de mond genomen heeft ban.
De fokstokquote:Op zondag 6 maart 2016 18:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat fien nu iets anders in de mond heeft
Aaih noh ai noh. Doe je ding braquote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
beejte hangend op de bank, dikke wijven pesten op een forum.
Bij aankopen die jij ooit gedaan hebt zit er altijd een addertje onder het gras (ik noem een auto, telefoon), dus geen wonder dat mensen niks van jou willen hebben.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:57 schreef MrBradge het volgende:
Heb je die liftmevrouw al gedaan????????????quote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
beejte hangend op de bank, dikke wijven pesten op een forum.
Deze auto die ik nu rij niet. Telefoon? Ook niet. Laptop? Ding is nieuw, niks mee aan de hand, mocht er wat mis mee zijn heb je nog 14 maanden garantie. Wat lul je.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij aankopen die jij ooit gedaan hebt zit er altijd een addertje onder het gras (ik noem een auto, telefoon), dus geen wonder dat mensen niks van jou willen hebben.
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.quote:
Jij opent altijd achteraf topics over tegenvallers enz.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze auto die ik nu rij niet. Telefoon? Ook niet. Laptop? Ding is nieuw, niks mee aan de hand, mocht er wat mis mee zijn heb je nog 14 maanden garantie. Wat zeik je.
goed gehandeld cripquote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.
Nee hoor, elke keer als jij op een weegschaal gaat staan, dat komt pas hard aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet nu natuurlijk antwoorden dat ik niets heb gedaan vandaag zodat je +1 staat op social internet points xD Die komt altijd hard aan.
Typische Marokkaan deze.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.
Zou versnipperenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat heen en weer rijden voor die fokstok, kost dat niet veel benfiene
Wow, je slist. Doe daar eens wat aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat heen en weer rijden voor die fokstok, kost dat niet veel benfiene
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Typische Marokkaan deze.
Leuk meedoen, maar als puntje bij paaltje komt gaat ze er andere mensen bijhalen en zelf zielig lopen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |