Het was Frass maar jaquote:Op zondag 6 maart 2016 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Pharkus schoot amper uit z'n slof. Hele normale reactie van die man.
Dankje voor deze positieve woorden, misschien ga ik daar wat mee doen in mijn leven.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
zonde hoor, ik had m hard gedaan als ik n meisje was
niet doorzeggen hoor
graag gedaanquote:Op zondag 6 maart 2016 19:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dankje voor deze positieve woorden, misschien ga ik daar wat mee doen in mijn leven.
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie halen alle reacties van Pharkus uit zijn context, ja lekker makkelijk.
wejoow zoveel haat voor Frassquote:Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap niet dat die user niet gebanned is trouwens.
Vind je het gek, die gast heeft er voor gezorgd dat we nu zonder SC en mod in klb zitten. Thanks man.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wejoow zoveel haat voor Frass
doe 'ns lief, voor mij, oke?
ja weet ik maar toch moet je lief doen voor 'm, beloofd?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Vind je het gek, die gast heeft er voor gezorgd dat we nu zonder SC en mod in klb zitten. Thanks man.
neequote:Op zondag 6 maart 2016 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja weet ik maar toch moet je lief doen voor 'm, beloofd?
Jij was er niet bij dp, het was een hel.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef deadprez het volgende:
haten op frassfrass is love frass is life
hehe, heb wel het een en ander meegekregenquote:
mad jelly hierquote:Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
wij zijn geen vrienden meer
ik ga weer beginnen met roken
Je hele leven aan diggelen. Gelukkig kan je nog altijd shoarma maken op de Oudezijds achterburgwalquote:Op zondag 6 maart 2016 19:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Vind je het gek, die gast heeft er voor gezorgd dat we nu zonder SC en mod in klb zitten. Thanks man.
ik heb de screenshots nog ;squote:Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe, heb wel het een en ander meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |