Ga je je hier vanavond op aftrekken?quote:
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ook tr voor je post over marokkanen of niet?
Waarom denk je dat ik dat nu niet al doe?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je je hier vanavond op aftrekken?
Ohquote:Op zondag 6 maart 2016 19:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat nu niet al doe?
Ik snap wel waarom Pharkus uit z'n slof schootquote:
?¿quote:Op zondag 6 maart 2016 19:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom Pharkus uit z'n slof schoot
hoop dat 't schattig kind isquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Binnen nu en een paar weken word ik weer tante en vind het echt leuk en spannend en omg
Douche ze, niet uitglijden he?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:35 schreef Crip het volgende:
ik ga ff douchen, als ik banned ben onthoud dt ik eentje zal opsteken voor jullie aanstaande dood.
neissssssquote:Op zondag 6 maart 2016 19:35 schreef Crip het volgende:
ik ga ff douchen, als ik banned ben onthoud dt ik eentje zal opsteken voor jullie aanstaande dood.
Ik ookquote:Op zondag 6 maart 2016 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat 't schattig kind is
Niet lang meer denk ik.quote:
Kun je de hardheid van deze SC niet aan?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:37 schreef Che_ het volgende:
Braddie komt telkens terug met 1000 kloons en is nu echt veranderd! Ondertussen nog wat racist tokkie comments erbij geleerd. Aanpakken die hap met z'n eigen cyberverleden.
Ah, je hebt het opgemerkt. Goed zo man.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:37 schreef Che_ het volgende:
Braddie komt telkens terug met 1000 kloons en is nu echt veranderd! Ondertussen nog wat racist tokkie comments erbij geleerd. Aanpakken die hap met z'n eigen cyberverleden.
Pharkus schoot amper uit z'n slof. Hele normale reactie van die man.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom Pharkus uit z'n slof schoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |