Ik dacht dat ik zand in m'n kut had maar jij kunt er ook wat vanquote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent 21, weegt 80kg en komt je slaapkamer niet uit. Als ik jou was zou ik minder zorgen maken over "mijn"marktwaarde.
dat interesseert niemand watquote:Op zondag 6 maart 2016 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is ook niet leuk voor mij hoor
Watquote:Op zondag 6 maart 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws, jij negeerde mijn lokquote laatst ook dus nu heb je pech
Sergio Ramos is er niets bijquote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent te scherp, durf het niet aan idd.
paar dagen geleden ofzo toen ik je hierheen loktequote:
Precies, ik haat jullie allemaal evenveel #onemanteamquote:
hjbquote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, alleen door jouw username boeit het je niet zoveel
Als ik dat zo lees denk ik, och wat schattig. Maar dan kom ik weer in de realiteit.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar tips voor je:
- Limburg
- Kleuterjuf
- Heeft net een rijbewijs
- Glitter
Ze zouden je moeten opsluiten met 10 naakte negers voor het feit dat je met zo'n moordmachine rijdtquote:
- maagdquote:Op zondag 6 maart 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar tips voor je:
- Limburg
- Kleuterjuf
- Heeft net een rijbewijs
- Glitter
Kom dan, maak je kapot 8 uur op de schoolpleintje ok vriend?quote:
Een Renault Twingo een moordmachine noemen, ben je een mier of wa?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten opsluiten met 10 naakte negers voor het feit dat je met zo'n moordmachine rijdt
Ik haat jou niet hoor bbyquote:
wowquote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten opsluiten met 10 naakte negers voor het feit dat je met zo'n moordmachine rijdt
Die stuur ik alleen naar stimo.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze tatta was geweest had er ook per ongeluk cleavage op die pics gestaan.
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kom dan, maak je kapot 8 uur op de schoolpleintje ok vriend?
fuckjou braddiequote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze tatta was geweest had er ook per ongeluk cleavage op die pics gestaan.
Nu op StuBruquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies, ik haat jullie allemaal evenveel #onemanteam
Labiel wijfquote:
Alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Binnen nu en een paar weken word ik weer tante en vind het echt leuk en spannend en omg
wnnr is het jouw turnquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Binnen nu en een paar weken word ik weer tante en vind het echt leuk en spannend en omg
beginnen je eigen eierstokken al te rammelenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
ik vind het ook echt leuk en spannend en omgquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
God pls noquote:
Ja..Chai kent haar.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is toch die "Knapste boerin" of zo?
Ik kan leukere dingen verzinnen. Met schuurpapier m'n kut ontharen bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 maart 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
leuk toch zo'n kind die je vagina uitscheurt
wel hydrateren met citroensap na die behandeling.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan leukere dingen verzinnen. Met schuurpapier m'n kut ontharen bijvoorbeeld
Ja en zoutquote:Op zondag 6 maart 2016 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
wel hydrateren met citroensap na die behandeling.
En Etsu en McGrath dan?quote:
Oeh spannend, zo achter de scherm aan de touwtjes trekken.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Haar niet. Alleen mensen van de organisatie van de verkiezing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |