Nu op StuBruquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies, ik haat jullie allemaal evenveel #onemanteam
Labiel wijfquote:
Alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Binnen nu en een paar weken word ik weer tante en vind het echt leuk en spannend en omg
wnnr is het jouw turnquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Binnen nu en een paar weken word ik weer tante en vind het echt leuk en spannend en omg
beginnen je eigen eierstokken al te rammelenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
ik vind het ook echt leuk en spannend en omgquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Chloroform het volgende:
God pls noquote:
Ja..Chai kent haar.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is toch die "Knapste boerin" of zo?
Ik kan leukere dingen verzinnen. Met schuurpapier m'n kut ontharen bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 maart 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
leuk toch zo'n kind die je vagina uitscheurt
wel hydrateren met citroensap na die behandeling.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan leukere dingen verzinnen. Met schuurpapier m'n kut ontharen bijvoorbeeld
Ja en zoutquote:Op zondag 6 maart 2016 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
wel hydrateren met citroensap na die behandeling.
En Etsu en McGrath dan?quote:
Oeh spannend, zo achter de scherm aan de touwtjes trekken.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Haar niet. Alleen mensen van de organisatie van de verkiezing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |