Rip kleurtjequote:Op woensdag 2 maart 2016 01:22 schreef Remqo het volgende:
Sorry Danny, dit gaat m'n blauwe kleurtje kosten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:02 schreef ToT het volgende:
Waarschijnlijk voorlopig ff helemaal geen photoshopjes meer van mij; harde schijf is gecrashed, ben echt ALLES kwijt en moet helemaal fucking van voren af aan beginnen met alles installeren. Van veel dingen weet ik het wachtwoord niet eens meer.
SJIT he!quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:02 schreef ToT het volgende:
Waarschijnlijk voorlopig ff helemaal geen photoshopjes meer van mij; harde schijf is gecrashed, ben echt ALLES kwijt en moet helemaal fucking van voren af aan beginnen met alles installeren. Van veel dingen weet ik het wachtwoord niet eens meer.
quote:
Ik kreeg ineens een storage error die leek samen te gaan met een Windows update en ik kreeg net te horen dat ik niet de enige ben die dat overkomen is.quote:
écht balen!quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg ineens een storage error die leek samen te gaan met een Windows update en ik kreeg net te horen dat ik niet de enige ben die dat overkomen is.
Alle e-mail kwijt, agenda kwijt, bookmarks (hoewel die met mijn Windows account misschien nog wel terug te krijgen zijn) enz.
Morgen begin ik waarschijnlijk wel met de herinstallatie van Photoshop. Dan eerst alle settings weer zien te achterhalen (qua buffer voor het aantal handelingen dat in de history opgeslagen wordt en vele andere dingen), dan weer alle filters, brushes en fonts herinstalleren.......godverdomme!
Nou ja, aan de andere kant had ik er onderhand wel ZO ontzettend veel meuk in zitten (met name qua fonts en brushes) dat het bijna godsonmogelijk was om terug te vinden wat ik in een paintje wilde gebruiken.![]()
Soms is van scratch af aan opnieuw beginnen niet eens zo verkeerd, maar een back-up zou in zo'n geval WÉL even FIJN geweest zijn!
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij komt die crash gewoon door de Alert van Danny.
Mag ie wel eens sorry voor zeggen
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Beter dan dit lukt nu ff niet!
die zat ook in mijn PM waar was dat voor?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat staat zelfs in de OPquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die zat ook in mijn PM waar was dat voor?
Wat klote zeg.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:02 schreef ToT het volgende:
Je maakt er iets moois van en het kost je je blauwe kleur?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:22 schreef Remqo het volgende:
Sorry Danny, dit gaat m'n blauwe kleurtje kosten
[ afbeelding ]
Net en nieuwe SSD gekocht, Windows er op gegooid, maar was vergeten dat het een upgrade is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Je maakt er iets moois van en het kost je je blauwe kleur?
Wees daar blij mee, ToT verloor niet alleen een kleur maar zijn hele harde schijf
Maar jij bent je blauwe kleurtje tenminste niet kwijt met al je paintsquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Net en nieuwe SSD gekocht, Windows er op gegooid, maar was vergeten dat het een upgrade is.Moet ik godverdomme eerst XP er op gooien!
Remqo is gewoon zelf gestopt met modden hoor. Komt echt niet door die paint.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar jij bent je blauwe kleurtje tenminste niet kwijt met al je paints
O, echt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Remqo is gewoon zelf gestopt met modden hoor. Komt echt niet door die paint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
O, echt?
Danny vond het zelf ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Hij slaat alles op om later zijn kleinkinderen te laten zien.quote:
YEAH!! Incl een dikke YEAH! voor deze juichsmiliequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ] Ik heb weer Photoshop! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
YEAH!! Incl een dikke YEAH! voor deze juichsmilie
(mag ie iets kleiner?)
die moet in het klein dan kan ie er zo bijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ] Ik heb weer Photoshop! [ afbeelding ]
nóg kleinerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
ah! nah ik vind hem geweldig in elk gevalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar dan is hij niet echt heel herkenbaar meer.
Thx!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ah! nah ik vind hem geweldig in elk geval
hij is briljant, maar je hebt gelijk zie ik nuquote:
True!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
hij is briljant, maar je hebt gelijk zie ik nuje ziet bijna niet wie het is, maar als ze het eenmaal wéten.......
het lijkt stiekem als hij zo klein is een babyhoofdjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
hij is briljant, maar je hebt gelijk zie ik nuje ziet bijna niet wie het is, maar als ze het eenmaal wéten.......
een beetje welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
het lijkt stiekem als hij zo klein is een babyhoofdje
toupetje doet wonderenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
een beetje welmaar ja hij is nou eenmaal kaal, doe je niks meer aan
Ik dacht eerst naar iemand;s anus te kijken...quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan zou ik voor deze gekozen hebben
[ afbeelding ]
ja toen ik hem als preview in myAT zag dacht ik dat ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik dacht eerst naar iemand;s anus te kijken...
Da's ook de reden dat dat plaatje bekend geworden is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik dacht eerst naar iemand;s anus te kijken...
OMG! Nee laat maar kaal!quote:
Gast, je moet zo draaien...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:40 schreef ToT het volgende:
Met zijn intentie voor een positiever FOK! is het een echte heilige!![]()
[ afbeelding ]
Wow!quote:
Het Rasta enzo gaat nog wel, maar die lachende mond is idd wel op t randje denk ik....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]Daar ZAT ik ook over te denken, maar ik wist niet of hij dat wel zou kunnen waarderen!
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het Rasta enzo gaat nog wel, maar die lachende mond is idd wel op t randje denk ik....
quote:Op zondag 6 maart 2016 13:19 schreef Molo het volgende:
Aansluitend op zijn shirt, kan iemand een morph maken van Danny en David Tennant? (dé Doctor Who dus)
Ik had niet anders verwachtquote:
Even een paar mensen laten schrikken.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:19 schreef Molo het volgende:
Aansluitend op zijn shirt, kan iemand een morph maken van Danny en David Tennant? (dé Doctor Who dus)
quote:Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Even een paar mensen laten schrikken.
Niet met deze creatie maar met het feit dat ik na bijna een jaar afwezigheid hier weer post
[ afbeelding ]
Het begon weer een beetje te kriebelen toen ik de afgelopen dagen door MyAT bladerdequote:Op zondag 6 maart 2016 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]DUUUUUUUUUUUUUUUUUDE!!!!!!!!
Hehehe ja mij lukt het met Tennant nog niet echt omdat die een magerder gezicht heeft en er weinig Doctor Who foto's van hem te vinden zijn waarin hij in de zelfde houding zit als Danny.
Ik heb wel ff met wat anders gespeeld:
[ afbeelding ]
Het is wel lastig!quote:Op zondag 6 maart 2016 14:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het begon weer een beetje te kriebelen toen ik de afgelopen dagen door MyAT bladerde![]()
Deze van mij past ook niet helemaal goed zoals je kunt zien aan die bakkebaard die tegen het oog van Danny zit
Kan best zijn dat die acteur dat ook heeft gespeeld hoor.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:36 schreef Nizno het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Dr Who niet ken...![]()
Dacht er Scrooge in te zien
hahaha ja zullen vast heul veul acteurs zijn die scrooge hebben gespeeldquote:Op zondag 6 maart 2016 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan best zijn dat die acteur dat ook heeft gespeeld hoor.
Sowieso komt hij in Harry Potter films en in de serie The Strain voor.
Zo te zien heeft hij die rol toch niet gespeeld.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha ja zullen vast heul veul acteurs zijn die scrooge hebben gespeeld
Zelfs hier in Deventer lopen er in december veel rond
David herken ik idd nu als rol in Harry PotterMet zijn mooie lantaarn.
yep iddquote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo te zien heeft hij die rol toch niet gespeeld.
LOL, veel Scrooges? Met het Dickens festival zeker?
Niet te veel drinken daar he!quote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep idd![]()
Afgelopen jaar ook weer geweest. Blijft toch geweldig om er rond te lopen met al die kleine straatjes in Dickensstijl.
ik zou niet durvenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet te veel drinken daar he!
[ afbeelding ]
Gelukkig hadden ze hem al snel te pakken.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe versie.
Lettertype aanpassen is me ff te moeilijk omdat ik de tekst al gerasterized had.
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:01 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Gelukkig hadden ze hem al snel te pakken.
[ afbeelding ]
Roep dat nou niet te hard. Voor je het weet is iedereen in dit topic geband!quote:Op zondag 6 maart 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En zeer sportief van Danny dat-ie ons onze gang laat gaan!![]()
Ik vermaak me er in ieder geval prima mee!quote:Op zondag 6 maart 2016 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard. Voor je het weet is iedereen in dit topic geband!![]()
Tot die tijd is het een geniaal topic
Danny is gewoon tof en absoluut geen boeman. Altijd al toffe peer geweest.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En zeer sportief van Danny dat-ie ons onze gang laat gaan!![]()
zo herken ik ineens Patrick Stoof in Dannyquote:Op zondag 6 maart 2016 22:01 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Gelukkig hadden ze hem al snel te pakken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Danny is gewoon tof en absoluut geen boeman. Altijd al toffe peer geweest.
Ff heel lug in elkaar geflanst!quote:
het kuiltje in zn kin is zo lievquote:Op zondag 6 maart 2016 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff heel lug in elkaar geflanst!ven kijken of ik het wat kan finetunen!
quote:
hahaha ja absoluut. Hij is geweldigquote:Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]Haha!
Ikzelf vind de puntjes van de peer die ook op zijn wangen en neus zitten het geinigste!
Sproetjes!
[ afbeelding ]
Deze is volgens mij wat beter.(Het rode om z'n ogen is makkelijk weg te krijgen, maar ik vind dit juist geiniger, zeker ook omdat het asymmetrisch is aangezien een peer ook nooit helemaal perfect is.
)
Ik zat er nog over te denken Annoying Orange er bij te doen!
quote:
Hajeequote:Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Even een paar mensen laten schrikken.
Niet met deze creatie maar met het feit dat ik na bijna een jaar afwezigheid hier weer post
[ afbeelding ]
Deze versie is anders ook zeer fraai!quote:Op maandag 7 maart 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had net een betere versie, maar mijn pc besloot weer eens te gaan crashen!Deze keer vanwege brakke videokaart-drivers.
geef hem een rare fetishquote:Op maandag 7 maart 2016 00:37 schreef ToT het volgende:
Meh, een paar ideeën die ik heb komen rechtstreeks van tutorials af en vind ik daarom niet leuk om te doen, en een andere lijkt te veel op eentje die ik al gedaan heb. (Hem als teddybeer; vind ik weer te veel op de puppy lijken!)
Ik denk dat ik toch maar ga slapen!
ToT-god!quote:
quote:
Godsammequote:Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]Haha!
Ikzelf vind de puntjes van de peer die ook op zijn wangen en neus zitten het geinigste!
Sproetjes!
[ afbeelding ]
Deze is volgens mij wat beter.(Het rode om z'n ogen is makkelijk weg te krijgen, maar ik vind dit juist geiniger, zeker ook omdat het asymmetrisch is aangezien een peer ook nooit helemaal perfect is.
)
Ik zat er nog over te denken Annoying Orange er bij te doen!
Hij is groots!quote:Op maandag 7 maart 2016 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Whehehe!
Ik had ook niet verwacht dat het zo goed zou lukken eigenlijk!
Haha ik zie je quickselect foutjequote:Op maandag 7 maart 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet hem echt denken: "Kut!"
Klopt, was me ook al opgevallen en ik wilde hem nog na het mergen wat bijwerken. Ff kijken of het zo snel ff gaat.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:23 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Haha ik zie je quickselect foutjeLinksboven bij zijn hoofd....
Mijne is bijna klaar hoop ik..het wil niet echt lukken
Godverdommequote:Op maandag 7 maart 2016 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je hebt met dit topic zoiets van....
[ afbeelding ]
Nieuwe versie gepost.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:23 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Haha ik zie je quickselect foutjeLinksboven bij zijn hoofd....
Mijne is bijna klaar hoop ik..het wil niet echt lukken
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:34 schreef Edje_NL_ het volgende:
Ik krijg die mask maar niet content awareness en boven een andere achtergrond met die masks in welke achtergrond dan ook niet
meegenomen...helaas, this is it. Net als dit topic. Komt er een nieuwe? Dan ga ik weer studeren. Hean is ook weer terug...goede tijden herleven met PAINT hier op Fok!
[ afbeelding ]
Deze kan ook door square selecties te maken met de +, en dan knippen, plakken en verschuiven, en dan een achtergrond er onder!quote:Op maandag 7 maart 2016 21:04 schreef Edje_NL_ het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets dus, maar dan meer tijd aan besteden
Mask is elk vakje per keer sneller.en je hebt standaard square brushes in verschillende maten, Achtergrond Transform naar waar je heen wilt. Vul die mask met wit of zwart. Tegenoversteld is laten zien. Iin die mask per layer aangeven wat je wel en wat je niet wilt laten zien of juist wel op de ander layer en met wit / zwart. dit is heeeeeeeeel veel sneller hoor..Ik deed het ook zoals jij zegt, maar paar tuts kijken wat je zoekt en gaat 10x sneller....en als je fouten maakt is het makkelijker ongedaan te maken met zwart of wit.. Zorg dat je op je mask vakje staat als je iets doet...Masken samen met de pentool zijn geniaal..of ja en clonestamp...quote:Op maandag 7 maart 2016 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze kan ook door square selecties te maken met de +, en dan knippen, plakken en verschuiven, en dan een achtergrond er onder!
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze kan ook door square selecties te maken met de +, en dan knippen, plakken en verschuiven, en dan een achtergrond er onder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |