Roep dat nou niet te hard. Voor je het weet is iedereen in dit topic geband!quote:Op zondag 6 maart 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En zeer sportief van Danny dat-ie ons onze gang laat gaan!![]()
Ik vermaak me er in ieder geval prima mee!quote:Op zondag 6 maart 2016 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard. Voor je het weet is iedereen in dit topic geband!![]()
Tot die tijd is het een geniaal topic
Danny is gewoon tof en absoluut geen boeman. Altijd al toffe peer geweest.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En zeer sportief van Danny dat-ie ons onze gang laat gaan!![]()
zo herken ik ineens Patrick Stoof in Dannyquote:Op zondag 6 maart 2016 22:01 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Gelukkig hadden ze hem al snel te pakken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Danny is gewoon tof en absoluut geen boeman. Altijd al toffe peer geweest.
Ff heel lug in elkaar geflanst!quote:
het kuiltje in zn kin is zo lievquote:Op zondag 6 maart 2016 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff heel lug in elkaar geflanst!ven kijken of ik het wat kan finetunen!
quote:
hahaha ja absoluut. Hij is geweldigquote:Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]Haha!
Ikzelf vind de puntjes van de peer die ook op zijn wangen en neus zitten het geinigste!
Sproetjes!
[ afbeelding ]
Deze is volgens mij wat beter.(Het rode om z'n ogen is makkelijk weg te krijgen, maar ik vind dit juist geiniger, zeker ook omdat het asymmetrisch is aangezien een peer ook nooit helemaal perfect is.
)
Ik zat er nog over te denken Annoying Orange er bij te doen!
quote:
Hajeequote:Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Even een paar mensen laten schrikken.
Niet met deze creatie maar met het feit dat ik na bijna een jaar afwezigheid hier weer post
[ afbeelding ]
Deze versie is anders ook zeer fraai!quote:Op maandag 7 maart 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had net een betere versie, maar mijn pc besloot weer eens te gaan crashen!Deze keer vanwege brakke videokaart-drivers.
geef hem een rare fetishquote:Op maandag 7 maart 2016 00:37 schreef ToT het volgende:
Meh, een paar ideeën die ik heb komen rechtstreeks van tutorials af en vind ik daarom niet leuk om te doen, en een andere lijkt te veel op eentje die ik al gedaan heb. (Hem als teddybeer; vind ik weer te veel op de puppy lijken!)
Ik denk dat ik toch maar ga slapen!
ToT-god!quote:
quote:
Godsammequote:Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]Haha!
Ikzelf vind de puntjes van de peer die ook op zijn wangen en neus zitten het geinigste!
Sproetjes!
[ afbeelding ]
Deze is volgens mij wat beter.(Het rode om z'n ogen is makkelijk weg te krijgen, maar ik vind dit juist geiniger, zeker ook omdat het asymmetrisch is aangezien een peer ook nooit helemaal perfect is.
)
Ik zat er nog over te denken Annoying Orange er bij te doen!
Hij is groots!quote:Op maandag 7 maart 2016 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Whehehe!
Ik had ook niet verwacht dat het zo goed zou lukken eigenlijk!
Haha ik zie je quickselect foutjequote:Op maandag 7 maart 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet hem echt denken: "Kut!"
Klopt, was me ook al opgevallen en ik wilde hem nog na het mergen wat bijwerken. Ff kijken of het zo snel ff gaat.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:23 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Haha ik zie je quickselect foutjeLinksboven bij zijn hoofd....
Mijne is bijna klaar hoop ik..het wil niet echt lukken
Godverdommequote:Op maandag 7 maart 2016 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je hebt met dit topic zoiets van....
[ afbeelding ]
Nieuwe versie gepost.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:23 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Haha ik zie je quickselect foutjeLinksboven bij zijn hoofd....
Mijne is bijna klaar hoop ik..het wil niet echt lukken
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:34 schreef Edje_NL_ het volgende:
Ik krijg die mask maar niet content awareness en boven een andere achtergrond met die masks in welke achtergrond dan ook niet
meegenomen...helaas, this is it. Net als dit topic. Komt er een nieuwe? Dan ga ik weer studeren. Hean is ook weer terug...goede tijden herleven met PAINT hier op Fok!
[ afbeelding ]
Deze kan ook door square selecties te maken met de +, en dan knippen, plakken en verschuiven, en dan een achtergrond er onder!quote:Op maandag 7 maart 2016 21:04 schreef Edje_NL_ het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets dus, maar dan meer tijd aan besteden
Mask is elk vakje per keer sneller.en je hebt standaard square brushes in verschillende maten, Achtergrond Transform naar waar je heen wilt. Vul die mask met wit of zwart. Tegenoversteld is laten zien. Iin die mask per layer aangeven wat je wel en wat je niet wilt laten zien of juist wel op de ander layer en met wit / zwart. dit is heeeeeeeeel veel sneller hoor..Ik deed het ook zoals jij zegt, maar paar tuts kijken wat je zoekt en gaat 10x sneller....en als je fouten maakt is het makkelijker ongedaan te maken met zwart of wit.. Zorg dat je op je mask vakje staat als je iets doet...Masken samen met de pentool zijn geniaal..of ja en clonestamp...quote:Op maandag 7 maart 2016 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze kan ook door square selecties te maken met de +, en dan knippen, plakken en verschuiven, en dan een achtergrond er onder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |