SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:48 schreef Neverknown het volgende:
Pippaaaa mevrouw pippaaaa geeft ipaaaaaa
dat dacht die kerel in parijs ookquote:Op maandag 29 februari 2016 02:47 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Maar de moord op moordenaars is met een reden en tevens ook om de samenleving te beschermen tot verdere acties van zulk tuig.
weer een paar seconden na jouquote:Op maandag 29 februari 2016 02:49 schreef deadprez het volgende:
en nou klaar met al die discussies gvd ik heb sinds vrijdag 3 uur geslapen ofzo kan dit niet hendelen allemaal
Dat was toch niet met geldige reden manquote:Op maandag 29 februari 2016 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat dacht die kerel in parijs ook
ja het is wel duidelijk dat ik een slechte mod zou zijn, heb totaal geen autoriteit blijkbaarquote:
In zijn ogen wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:50 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dat was toch niet met geldige reden man
eindelijkquote:Op maandag 29 februari 2016 02:50 schreef JimmyDean het volgende:
Ik stop met de discussie, maar laat het duidelijk zijn dat er een keus gemaakt moet worden, en ik roep iedereen op om serieus de feiten te onderzoeken en kritisch naar de status quo te kijken, ook als dat jezelf niet uitkomt.
als je mod was zou je gwn steeds zijn posts kunnen verwijderen tot ie opgeeft en naar bed gaatquote:Op maandag 29 februari 2016 02:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja het is wel duidelijk dat ik een slechte mod zou zijn, heb totaal geen autoriteit blijkbaar
Gewoon ban-privileges aanvragen.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja het is wel duidelijk dat ik een slechte mod zou zijn, heb totaal geen autoriteit blijkbaar
nee, dus?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:51 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hij staat dan ook niet boven de wet.
ik game liever grgrquote:Op maandag 29 februari 2016 02:50 schreef JimmyDean het volgende:
Ik stop met de discussie, maar laat het duidelijk zijn dat er een keus gemaakt moet worden, en ik roep iedereen op om serieus de feiten te onderzoeken en kritisch naar de status quo te kijken, ook als dat jezelf niet uitkomt.
SLapen.. ga ik ook doenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:51 schreef RockNijntje het volgende:
Moet om 7u op zal ik slapen of wakker blijven gr
van mij mag je best door hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 02:50 schreef JimmyDean het volgende:
Nachtje doorhalenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ga slapenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van mij mag je best door hoor
Slapen.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:51 schreef RockNijntje het volgende:
4 uur slaap is beter dan geen slaapquote:Op maandag 29 februari 2016 02:51 schreef RockNijntje het volgende:
slaap lekkerquote:
Als de wet zegt dat je moordenaars mag afknallen dmv de doodstraf is dat dus een geldige reden. Als iemand een spotcartoon van je profeet maakt en jij schiet diegene dood dan is dat dus ongeldig en verboden zoals dat nu isquote:
dat was ik niet van planquote:Op maandag 29 februari 2016 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inso zal zo wel komen kun je nog 3 uur door
Godver.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:53 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens samenvatting van de discussie die ik zo te zien net gemist heb plox
In ruil voor bj
Jimmy: abortussen zijn slechtquote:Op maandag 29 februari 2016 02:53 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens samenvatting van de discussie die ik zo te zien net gemist heb plox
In ruil voor bj
Ik ben dan altijd bang dat ik door m'n wekker heen slaapquote:Op maandag 29 februari 2016 02:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
4 uur slaap is beter dan geen slaap
de doodstraf is ook niet echt gangbaar hequote:Op maandag 29 februari 2016 02:53 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Als de wet zegt dat je moordenaars mag afknallen dmv de doodstraf is dat dus een geldige reden. Als iemand een spotcartoon van je profeet maakt en jij schiet diegene dood dan is dat dus ongeldig en verboden zoals dat nu is
heb al maanden geen wekker gezetquote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd bang dat ik door m'n wekker heen slaap
Het is wellicht middeleeuws maar zoals ik al zei vind ik dat wel van toepassing op de grootste beesten met onomstotelijk bewijs en eventueel door een hogere rechter opnieuw beoordeeld of iets degelijksquote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de doodstraf is ook niet echt gangbaar he
Daarom heb ik altijd 4 alarmen aan staanquote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd bang dat ik door m'n wekker heen slaap
Ga eens werken in plaats van teren op andermans belastingscentenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al maanden geen wekker gezet
maanden maar?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al maanden geen wekker gezet
Ohquote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jimmy: abortussen zijn slecht
de rest: nee dat is niet zo
Jimmy: echt wel
de rest: echt niet
dat magquote:Op maandag 29 februari 2016 02:55 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Het is wellicht middeleeuws maar zoals ik al zei vind ik dat wel van toepassing op de grootste beesten met onomstotelijk bewijs en eventueel door een hogere rechter opnieuw beoordeeld of iets degelijks
Ik zet altijd 15 achterelkaar met 1 minuut verschil ertussen zodat ik telkens op snoezen moet drukkenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd 4 alarmen aan staan![]()
![]()
2 op mobiel en 2 op mijn wekker
truequote:Op maandag 29 februari 2016 02:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet stoer doen, jij had tijdje calcenter gebeuren
dan kun je beter om de 5 minuten ofzo snooze doen, heb je tenminste minder irritatiesquote:Op maandag 29 februari 2016 02:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zet altijd 15 achterelkaar met 1 minuut verschil ertussen zodat ik telkens op snoezen moet drukken![]()
Meestal stap ik 10 minuten voor vertrek uit bed
weetjezzzzz: je kunt het koekjesdeeg in die bj echt bakken tot koekjesquote:
Daarom moet het ook bevestigd worden door een vierde hogere rechten en door bijvoorbeeld een hogere raad zodat kan bewezen worden dan de persoon het 100% zeker heeft gedaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat mag
wel jammer voor die lui in amerika die levenslang krijgen maar waar achteraf blijkt dat er fout is gemaakt, die zijn dan al dood
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:57 schreef Kurovski het volgende:
Doodstraf vind ik barbaars en het is onherroepelijk in geval van een gerechtelijke dwaling. Daarom ben ik er op tegen.
100% zekerheid bestaat nooitquote:Op maandag 29 februari 2016 02:58 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Daarom moet het ook bevestigd worden door een vierde hogere rechten en door bijvoorbeeld een hogere raad zodat kan bewezen worden dan de persoon het 100% zeker heeft gedaan.
Nog beter is om er gelijk uit te stappen maar dat lukt me nooit.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan kun je beter om de 5 minuten ofzo snooze doen, heb je tenminste minder irritaties
Welquote:Op maandag 29 februari 2016 02:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
100% zekerheid bestaat nooit
vooral als het zo koud isquote:Op maandag 29 februari 2016 02:59 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nog beter is om er gelijk uit te stappen maar dat lukt me nooit.
nee dat is niet 100% zekerquote:Op maandag 29 februari 2016 02:59 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Wel![]()
Of wil je beweren dat er geen 100% bewijs tegen Breivik is terwijl die tijdens het schieten opgepakt is
Jaquote:
jawel. Guus is fag. Die andere is kaal. Crip is lekker. Allemaal 100%quote:Op maandag 29 februari 2016 02:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
100% zekerheid bestaat nooit
quote:Op maandag 29 februari 2016 03:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
jawel. Guus is fag. Die andere is kaal. Crip is lekker. Allemaal 100%
quote:Op maandag 29 februari 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat is niet 100% zeker
ben je 13?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
jawel. Guus is fag. Die andere is kaal. Crip is lekker. Allemaal 100%
ik word altijd wakker door een goeie schijtbeurtquote:Op maandag 29 februari 2016 03:01 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik spring op altijd gelijk onder de douche zodat ik meteen wakker kan worden.
Dat doe ik s' avondsquote:Op maandag 29 februari 2016 03:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word altijd wakker door een goeie schijtbeurt
wowquote:Op maandag 29 februari 2016 03:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent echt een kkdebiel
Geeft dat geen rommeltje met mexicano's?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word altijd wakker door een goeie schijtbeurt
Nee het is niet uit te sluiten maar in sommige gevallen is het gewoon 100% zeker. Helemaal als je op heterdaad betrapt word, niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind denken dat een fout in de rechtbank uit te sluiten is veel-waardiger.
Dat doet echt pijn zo voor het slapen gaan. Ik zal een nachtmerrie krijgen van je UIquote:Op maandag 29 februari 2016 03:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent echt een kkdebiel
als de wc borstel kon praten zou ie geen goeie dingen zeggenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geeft dat geen rommeltje met mexicano's?
huhquote:Op maandag 29 februari 2016 03:04 schreef Aardbei16 het volgende:
Nee het is niet uit te sluiten maar in sommige gevallen is het gewoon 100% zeker.
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:04 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee het is niet uit te sluiten maar in sommige gevallen is het gewoon 100% zeker. Helemaal als je op heterdaad betrapt word, niet?
misschien die film met Anthony Hopkins maar eens kijken anders. Fracturequote:Op maandag 29 februari 2016 03:04 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee het is niet uit te sluiten maar in sommige gevallen is het gewoon 100% zeker. Helemaal als je op heterdaad betrapt word, niet?
Meestal is het niet uit te sluiten maar bij Breivik gevallen is het een fout wel uit te sluiten. Die man is op heterdaad betrap plus zelf bekend.quote:
zo simpel ligt het nietquote:Op maandag 29 februari 2016 03:05 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Meestal is het niet uit te sluiten maar bij Breivik gevallen is het een fout wel uit te sluiten. Die man is op heterdaad betrap plus zelf bekend.
Want zijn verklaring is sluitend? het is idd nog nooit eerder voorgekomen dat iemand onder druk een antwoord gaf dat de ander pleasdequote:Op maandag 29 februari 2016 03:05 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Meestal is het niet uit te sluiten maar bij Breivik gevallen is het een fout wel uit te sluiten. Die man is op heterdaad betrap plus zelf bekend.
grgrquote:Op maandag 29 februari 2016 03:07 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga verder met Firewatch, veel plezier met jullie discussies grgr
Maar dat betekend niet dat onomstotelijk bewijs niet bestaat. Het staat zo vast als een huis dat Breivik de man is geweest die 100 jongeren op dat eiland vermoord heeft. Het is eerder moeilijk te stellen dat hij het niet gedaan heeft.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo simpel ligt het niet
sws hoeft een bekentenis echt niks te zeggen
quote:Op maandag 29 februari 2016 03:07 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga verder met Firewatch, veel plezier met jullie discussies grgr
Gelezen en kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 02:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen kind in te zien, het is menselijk, en het is leven. https://www.stthomas.edu/(...)o1/CondicArticle.pdf
dat kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 03:07 schreef Aardbei16 het volgende:
Het is eerder moeilijk te stellen dat hij het niet gedaan heeft.
dat maakt niet uitquote:Op maandag 29 februari 2016 03:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gelezen en klopt
Maar een embryo voelt er alsnog niks van als je het weghaalt
Ga de film Fracture kijkenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:12 schreef Aardbei16 het volgende:
Ik dacht dat we klaar waren met die abortus discussie
Ja. Is het nou afgelopen?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:12 schreef Aardbei16 het volgende:
Ik dacht dat we klaar waren met die abortus discussie
Thrillersquote:Op maandag 29 februari 2016 03:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga de film Fracture kijken
Jammer want ik heb VWO gedaan. Maar vind zulke nummers wel humor hebben en je moet ze ook niet te serieus nemen. Maar was wel een leuke zomerhype.quote:
Het was een leuke zomerhype, net als dat hele Gangnam style.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:16 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jammer want ik heb VWO gedaan. Maar vind zulke nummers wel humor hebben en je moet ze ook niet te serieus nemen. Maar was wel een leuke zomerhype.
Oh die gaat vást nog wel komen..quote:Op maandag 29 februari 2016 03:17 schreef Aardbei16 het volgende:
We hebben nog niet echt een zomerhype 2016 gehoord he
quote:
is het al zomer dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:17 schreef Aardbei16 het volgende:
We hebben nog niet echt een zomerhype 2016 gehoord he
het zal vast net zo'n tyfuszooi zijn als elk jaarquote:
Ja maar dat is met al die muziek van hedendaagse celebs zo.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
het zal vast net zo'n tyfuszooi zijn als elk jaar
Daar kan je de klok op gelijk zetten ja, altijd rond Juni/Juli komen de aidsbevruchters weer langs.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
het zal vast net zo'n tyfuszooi zijn als elk jaar
Zolang het geen kloppend hart heeft vind ik het niet ergquote:Op maandag 29 februari 2016 03:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat maakt niet uit
een coma patient ook niet als hem een spuitje geeft
of jij ook niet als je slaapt en ik schiet je neer
okeequote:Op maandag 29 februari 2016 03:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zolang het geen kloppend hart heeft vind ik het niet erg
Ook een goed nummerquote:
jaja jij luistert alleen naar muziek waar anderen niet naar luisteren, meer dan 10k views haak jij al afquote:
Mooie stemquote:
wat een onzinquote:Op maandag 29 februari 2016 03:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaja jij luistert alleen naar muziek waar anderen niet naar luisteren, meer dan 10k views haak jij al af
we know..
verschilt, boeit me verder weinig hoeveel views het heeft of whateverquote:
nou ik geloof je op je mooie blauwe ogenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
verschilt, boeit me verder weinig hoeveel views het heeft of whatever
miss wil ze wel met me datenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze is ook knap
Schattig gezichtje
Volgens mij is ze lesbiquote:Op maandag 29 februari 2016 03:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
miss wil ze wel met me daten
quote:
Nee echt, had ze volgens mij ooit op haar IG gezetquote:Op maandag 29 februari 2016 03:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm wil je gelijk van mij stelen
owh.. nou vind ik ook eens iemand leukquote:Op maandag 29 februari 2016 03:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee echt, had ze volgens mij ooit op haar IG gezet
Maar denk dat als ze jou ziet ze spontaan hetero wordt
goed planquote:Op maandag 29 februari 2016 03:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook nie, lekkr muiziek luisteren
ja staat bij mij ook wel hoog iddquote:Op maandag 29 februari 2016 03:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lowkey is de beste rapper die ik ooit gehoord heb
Het toont karakterquote:Op maandag 29 februari 2016 03:47 schreef deadprez het volgende:
'Vroeg opstaan is een vorm van marteling'
heb k altijd al gezegd
Gelukkig zijn er meer dan 3 miljard andere vrouwen op de wereldquote:Op maandag 29 februari 2016 03:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh.. nou vind ik ook eens iemand leuk
het is onnatuurlijkquote:
wie bevinden zich nog meer in dat rijtje?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja staat bij mij ook wel hoog idd
ik heb er zo langzamerhand al 2,5 miljard van weggestreeptquote:Op maandag 29 februari 2016 03:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meer dan 3 miljard andere vrouwen op de wereld
mos def hoort ook wel bij de top 5 denk ik, a tribe called quest, nasquote:Op maandag 29 februari 2016 03:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie bevinden zich nog meer in dat rijtje?
huh nee hoezo?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:50 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja maar wel essentieel om de economie draaiende te houden
Kijk maar naar Zuid-Europa. Die mensen liggen de hele dag te maffen en de economie ligt stil 's middags. Zo'n lifestyle is denk ik mede de reden dat Zuid-Europa op de afgrond staat.quote:
Half miljard is ook niet weinigquote:Op maandag 29 februari 2016 03:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb er zo langzamerhand al 2,5 miljard van weggestreept
misschien moet je het artikel even lezenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:59 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Kijk maar naar Zuid-Europa. Die mensen liggen de hele dag te maffen en de economie ligt stil 's middags. Zo'n lifestyle is denk ik mede de reden dat Zuid-Europa op de afgrond staat.
ja is altijd van 10 voor 4 tot 4 ongeveerquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 03:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
mos def hoort ook wel bij de top 5 denk ik, a tribe called quest, nas
weenie is moeilijk, is veel goeie shit
lowkey heeft ook altijd geweldige beatsquote:Op maandag 29 februari 2016 03:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
mos def hoort ook wel bij de top 5 denk ik, a tribe called quest, nas
weenie is moeilijk, is veel goeie shit
weenie wat ik wilquote:Op maandag 29 februari 2016 04:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Half miljard is ook niet weinig
Je kan ook beter alleen blijven, vrouwen zeuren alleen maar
Oh dit is mijn eerste keer later dan 2 uurquote:Op maandag 29 februari 2016 04:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is altijd van 10 voor 4 tot 4 ongeveer
Nee ben studentquote:Op maandag 29 februari 2016 03:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha karakter kweken
ga lekker aan t werk joh
dat klopt, hij heeft goede beatsquote:Op maandag 29 februari 2016 04:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
lowkey heeft ook altijd geweldige beats
een van weinige die echt raakt ofzo
dat heb ik met nas ofzo totaal niet
Ohquote:Op maandag 29 februari 2016 04:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien moet je het artikel even lezen
laterquote:
spannend hequote:Op maandag 29 februari 2016 04:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh dit is mijn eerste keer later dan 2 uur
kweek je karakter meequote:Op maandag 29 februari 2016 04:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Heb niet echt geld nodig nu.
hoiquote:
quote:
heb ik ook altijdquote:Op maandag 29 februari 2016 04:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja eerste keer is altijd spannend
Heb kriebels in mijn buik van de zenuwen
Nee niet in NLquote:Op maandag 29 februari 2016 04:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kun je die oscars ook nog ergens kijken trouwens?
hele dag in heetwaterbronnen zitten en noorderlicht bekijkenquote:Op maandag 29 februari 2016 04:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik wil in IJsland wonen maar heb er het geld niet voor
En IJslandse vrouwenquote:Op maandag 29 februari 2016 04:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hele dag in heetwaterbronnen zitten en noorderlicht bekijken
in het oscar topic op fok staan wel een paar streams zag ikquote:
Jaaquote:Op maandag 29 februari 2016 04:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hele dag in heetwaterbronnen zitten en noorderlicht bekijken
Als er een wereldoorlog komt ben je nergens veilig.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jaa![]()
En het is één van de veiligste landen ter wereld wanneer er oorlog komt
Laden niet goed op mobielquote:Op maandag 29 februari 2016 04:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in het oscar topic op fok staan wel een paar streams zag ik
TV / [Oscars 2016] And the nominees are... #2
ik wil geen oorlogquote:Op maandag 29 februari 2016 04:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jaa![]()
En het is één van de veiligste landen ter wereld wanneer er oorlog komt
Meeste kans op overleven is dan toch IJslandquote:Op maandag 29 februari 2016 04:19 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Als er een wereldoorlog komt ben je nergens veilig.
nee marsquote:Op maandag 29 februari 2016 04:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Meeste kans op overleven is dan toch IJsland
Als Amerika en Rusland met atoombommen gaan gooien ben je ook op IJsland zo goed als dood.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Meeste kans op overleven is dan toch IJsland
Dat gaan Amerika en Rusland nooit doenquote:Op maandag 29 februari 2016 04:22 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Als Amerika en Rusland met atoombommen gaan gooien ben je ook op IJsland zo goed als dood.
wow naïef muchquote:Op maandag 29 februari 2016 04:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat gaan Amerika en Rusland nooit doen
Als Trump straks president is weet je het nooit. Of als Poetin levensmoe is.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat gaan Amerika en Rusland nooit doen
Poetin heeft het te druk met berenrijden en Trump wordt geen presidentquote:Op maandag 29 februari 2016 04:26 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Als Trump straks president is weet je het nooit. Of als Poetin levensmoe is.
Trump maakt de meeste kans. Sanders is te links en Hillary neemt niemand serieus. En die twee Mexicanen worden het ook niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Poetin heeft het te druk met berenrijden en Trump wordt geen president
Hoop ik ook nietquote:Op maandag 29 februari 2016 04:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie, hoop dat ik t niet meemaak iig
Oke maar ik volg dat nietquote:Op maandag 29 februari 2016 04:29 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Trump maakt de meeste kans. Sanders is te links en Hillary neemt niemand serieus. En die twee Mexicanen worden het ook niet.
eh okéquote:
lueken trollquote:Op maandag 29 februari 2016 04:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Wel dan? Die zal binnenkort wel afhaken.
volgens mij is er juist een behoorlijk grote kans dat zij president wordtquote:Op maandag 29 februari 2016 04:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee. Hillary gaat geen presidente worden. Mark my words.
quote:Op maandag 29 februari 2016 04:37 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Tot ik in slaap val
Misschien zo naar even RedBull halen bij de nachtwinkel
Ik denk eerder Sanders vs Trump op het einde. Maar overmorgen zijn er verkiezingen in een stuk of 10 staten dus we zullen zien. Ook erg belangrijke verkiezingen trouwens.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij is er juist een behoorlijk grote kans dat zij president wordt
dat gaat een kutdag worden voor jequote:Op maandag 29 februari 2016 04:39 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik moet m'n trein om 7:30 halen en wil niet in slaap vallen en me verslapen
Het is anders ontzettend belangrijk voor Europaquote:Op maandag 29 februari 2016 04:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ik woon niet in Amerika
ja maar je hebt er toch geen invloed opquote:Op maandag 29 februari 2016 04:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Het is anders ontzettend belangrijk voor Europa
Gewoon powernap in de treinquote:Op maandag 29 februari 2016 04:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat gaat een kutdag worden voor je
Wat dp zegtquote:Op maandag 29 februari 2016 04:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Het is anders ontzettend belangrijk voor Europa
Das waar. Ben vind het wel interessant om te volgen.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar je hebt er toch geen invloed op
ah ja das wel te doen iddquote:Op maandag 29 februari 2016 04:41 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Gewoon powernap in de trein
Ben om 12 uur alweer vrij gelukkig.
wie is benquote:Op maandag 29 februari 2016 04:42 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Das waar. Ben vind het wel interessant om te volgen.
kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 04:43 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jij komt je nest zeker uit wanneer je wil?
Dat niet doenquote:Op maandag 29 februari 2016 04:43 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jij komt je nest zeker uit wanneer je wil?
snap ikquote:Op maandag 29 februari 2016 04:44 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Soms ben ik wel jaloers op mensen als jij. Vooral als m'n wekker afgaat.
iedereen in deze sc heeft wajongquote:Op maandag 29 februari 2016 04:45 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jij werkt of studeerd ook al niet?
Nee anders sliep ik nu welquote:Op maandag 29 februari 2016 04:45 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:45 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
heeft hij er 1 ?quote:
al die leo meme's die nu nooit meer gebruikt kunnen wordenquote:
arme sgquote:Op maandag 29 februari 2016 08:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kijk nu al uit naar vanavond. Lekker slapen.....
quote:Op maandag 29 februari 2016 08:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kijk nu al uit naar vanavond. Lekker slapen.....
Mogguhquote:
nja, braddie zou ik idd niet snel missenquote:
het is een complotquote:Op maandag 29 februari 2016 08:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha eerst nooit en nu 2. Verdacht :p
Echt super.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een goddelijke Smoothie gemaakt net.
Gr gr
Ingrediënten?quote:
Dank je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |