nou ik geloof je op je mooie blauwe ogenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
verschilt, boeit me verder weinig hoeveel views het heeft of whatever
miss wil ze wel met me datenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze is ook knap
Schattig gezichtje
Volgens mij is ze lesbiquote:Op maandag 29 februari 2016 03:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
miss wil ze wel met me daten
quote:
Nee echt, had ze volgens mij ooit op haar IG gezetquote:Op maandag 29 februari 2016 03:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm wil je gelijk van mij stelen
owh.. nou vind ik ook eens iemand leukquote:Op maandag 29 februari 2016 03:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee echt, had ze volgens mij ooit op haar IG gezet
Maar denk dat als ze jou ziet ze spontaan hetero wordt
goed planquote:Op maandag 29 februari 2016 03:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook nie, lekkr muiziek luisteren
ja staat bij mij ook wel hoog iddquote:Op maandag 29 februari 2016 03:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lowkey is de beste rapper die ik ooit gehoord heb
Het toont karakterquote:Op maandag 29 februari 2016 03:47 schreef deadprez het volgende:
'Vroeg opstaan is een vorm van marteling'
heb k altijd al gezegd
Gelukkig zijn er meer dan 3 miljard andere vrouwen op de wereldquote:Op maandag 29 februari 2016 03:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh.. nou vind ik ook eens iemand leuk
het is onnatuurlijkquote:
wie bevinden zich nog meer in dat rijtje?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja staat bij mij ook wel hoog idd
ik heb er zo langzamerhand al 2,5 miljard van weggestreeptquote:Op maandag 29 februari 2016 03:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meer dan 3 miljard andere vrouwen op de wereld
mos def hoort ook wel bij de top 5 denk ik, a tribe called quest, nasquote:Op maandag 29 februari 2016 03:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie bevinden zich nog meer in dat rijtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |