Het is wellicht middeleeuws maar zoals ik al zei vind ik dat wel van toepassing op de grootste beesten met onomstotelijk bewijs en eventueel door een hogere rechter opnieuw beoordeeld of iets degelijksquote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de doodstraf is ook niet echt gangbaar he
Daarom heb ik altijd 4 alarmen aan staanquote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd bang dat ik door m'n wekker heen slaap
Ga eens werken in plaats van teren op andermans belastingscentenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al maanden geen wekker gezet
maanden maar?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al maanden geen wekker gezet
Ohquote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jimmy: abortussen zijn slecht
de rest: nee dat is niet zo
Jimmy: echt wel
de rest: echt niet
dat magquote:Op maandag 29 februari 2016 02:55 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Het is wellicht middeleeuws maar zoals ik al zei vind ik dat wel van toepassing op de grootste beesten met onomstotelijk bewijs en eventueel door een hogere rechter opnieuw beoordeeld of iets degelijks
Ik zet altijd 15 achterelkaar met 1 minuut verschil ertussen zodat ik telkens op snoezen moet drukkenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd 4 alarmen aan staan![]()
![]()
2 op mobiel en 2 op mijn wekker
truequote:Op maandag 29 februari 2016 02:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet stoer doen, jij had tijdje calcenter gebeuren
dan kun je beter om de 5 minuten ofzo snooze doen, heb je tenminste minder irritatiesquote:Op maandag 29 februari 2016 02:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zet altijd 15 achterelkaar met 1 minuut verschil ertussen zodat ik telkens op snoezen moet drukken![]()
Meestal stap ik 10 minuten voor vertrek uit bed
weetjezzzzz: je kunt het koekjesdeeg in die bj echt bakken tot koekjesquote:
Daarom moet het ook bevestigd worden door een vierde hogere rechten en door bijvoorbeeld een hogere raad zodat kan bewezen worden dan de persoon het 100% zeker heeft gedaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat mag
wel jammer voor die lui in amerika die levenslang krijgen maar waar achteraf blijkt dat er fout is gemaakt, die zijn dan al dood
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:57 schreef Kurovski het volgende:
Doodstraf vind ik barbaars en het is onherroepelijk in geval van een gerechtelijke dwaling. Daarom ben ik er op tegen.
100% zekerheid bestaat nooitquote:Op maandag 29 februari 2016 02:58 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Daarom moet het ook bevestigd worden door een vierde hogere rechten en door bijvoorbeeld een hogere raad zodat kan bewezen worden dan de persoon het 100% zeker heeft gedaan.
Nog beter is om er gelijk uit te stappen maar dat lukt me nooit.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan kun je beter om de 5 minuten ofzo snooze doen, heb je tenminste minder irritaties
Welquote:Op maandag 29 februari 2016 02:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
100% zekerheid bestaat nooit
vooral als het zo koud isquote:Op maandag 29 februari 2016 02:59 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nog beter is om er gelijk uit te stappen maar dat lukt me nooit.
nee dat is niet 100% zekerquote:Op maandag 29 februari 2016 02:59 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Wel![]()
Of wil je beweren dat er geen 100% bewijs tegen Breivik is terwijl die tijdens het schieten opgepakt is
Jaquote:
jawel. Guus is fag. Die andere is kaal. Crip is lekker. Allemaal 100%quote:Op maandag 29 februari 2016 02:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
100% zekerheid bestaat nooit
quote:Op maandag 29 februari 2016 03:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
jawel. Guus is fag. Die andere is kaal. Crip is lekker. Allemaal 100%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |