nee, dus?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:51 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hij staat dan ook niet boven de wet.
ik game liever grgrquote:Op maandag 29 februari 2016 02:50 schreef JimmyDean het volgende:
Ik stop met de discussie, maar laat het duidelijk zijn dat er een keus gemaakt moet worden, en ik roep iedereen op om serieus de feiten te onderzoeken en kritisch naar de status quo te kijken, ook als dat jezelf niet uitkomt.
SLapen.. ga ik ook doenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:51 schreef RockNijntje het volgende:
Moet om 7u op zal ik slapen of wakker blijven gr
van mij mag je best door hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 02:50 schreef JimmyDean het volgende:
Ik stop met de discussie, maar laat het duidelijk zijn dat er een keus gemaakt moet worden, en ik roep iedereen op om serieus de feiten te onderzoeken en kritisch naar de status quo te kijken, ook als dat jezelf niet uitkomt.
Nachtje doorhalenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ga slapenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van mij mag je best door hoor
Slapen.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:51 schreef RockNijntje het volgende:
4 uur slaap is beter dan geen slaapquote:Op maandag 29 februari 2016 02:51 schreef RockNijntje het volgende:
slaap lekkerquote:
Als de wet zegt dat je moordenaars mag afknallen dmv de doodstraf is dat dus een geldige reden. Als iemand een spotcartoon van je profeet maakt en jij schiet diegene dood dan is dat dus ongeldig en verboden zoals dat nu isquote:
dat was ik niet van planquote:Op maandag 29 februari 2016 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inso zal zo wel komen kun je nog 3 uur door
Godver.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:53 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens samenvatting van de discussie die ik zo te zien net gemist heb plox
In ruil voor bj
Jimmy: abortussen zijn slechtquote:Op maandag 29 februari 2016 02:53 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens samenvatting van de discussie die ik zo te zien net gemist heb plox
In ruil voor bj
Ik ben dan altijd bang dat ik door m'n wekker heen slaapquote:Op maandag 29 februari 2016 02:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
4 uur slaap is beter dan geen slaap
de doodstraf is ook niet echt gangbaar hequote:Op maandag 29 februari 2016 02:53 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Als de wet zegt dat je moordenaars mag afknallen dmv de doodstraf is dat dus een geldige reden. Als iemand een spotcartoon van je profeet maakt en jij schiet diegene dood dan is dat dus ongeldig en verboden zoals dat nu is
heb al maanden geen wekker gezetquote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd bang dat ik door m'n wekker heen slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |