huh nee hoezo?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:50 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja maar wel essentieel om de economie draaiende te houden
Kijk maar naar Zuid-Europa. Die mensen liggen de hele dag te maffen en de economie ligt stil 's middags. Zo'n lifestyle is denk ik mede de reden dat Zuid-Europa op de afgrond staat.quote:
Half miljard is ook niet weinigquote:Op maandag 29 februari 2016 03:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb er zo langzamerhand al 2,5 miljard van weggestreept
misschien moet je het artikel even lezenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:59 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Kijk maar naar Zuid-Europa. Die mensen liggen de hele dag te maffen en de economie ligt stil 's middags. Zo'n lifestyle is denk ik mede de reden dat Zuid-Europa op de afgrond staat.
ja is altijd van 10 voor 4 tot 4 ongeveerquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 03:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
mos def hoort ook wel bij de top 5 denk ik, a tribe called quest, nas
weenie is moeilijk, is veel goeie shit
lowkey heeft ook altijd geweldige beatsquote:Op maandag 29 februari 2016 03:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
mos def hoort ook wel bij de top 5 denk ik, a tribe called quest, nas
weenie is moeilijk, is veel goeie shit
weenie wat ik wilquote:Op maandag 29 februari 2016 04:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Half miljard is ook niet weinig
Je kan ook beter alleen blijven, vrouwen zeuren alleen maar
Oh dit is mijn eerste keer later dan 2 uurquote:Op maandag 29 februari 2016 04:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is altijd van 10 voor 4 tot 4 ongeveer
Nee ben studentquote:Op maandag 29 februari 2016 03:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha karakter kweken
ga lekker aan t werk joh
dat klopt, hij heeft goede beatsquote:Op maandag 29 februari 2016 04:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
lowkey heeft ook altijd geweldige beats
een van weinige die echt raakt ofzo
dat heb ik met nas ofzo totaal niet
Ohquote:Op maandag 29 februari 2016 04:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien moet je het artikel even lezen
laterquote:
spannend hequote:Op maandag 29 februari 2016 04:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh dit is mijn eerste keer later dan 2 uur
kweek je karakter meequote:Op maandag 29 februari 2016 04:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Heb niet echt geld nodig nu.
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |