quote:
heb ik ook altijdquote:Op maandag 29 februari 2016 04:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja eerste keer is altijd spannend
Heb kriebels in mijn buik van de zenuwen
Nee niet in NLquote:Op maandag 29 februari 2016 04:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kun je die oscars ook nog ergens kijken trouwens?
hele dag in heetwaterbronnen zitten en noorderlicht bekijkenquote:Op maandag 29 februari 2016 04:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik wil in IJsland wonen maar heb er het geld niet voor
En IJslandse vrouwenquote:Op maandag 29 februari 2016 04:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hele dag in heetwaterbronnen zitten en noorderlicht bekijken
in het oscar topic op fok staan wel een paar streams zag ikquote:
Jaaquote:Op maandag 29 februari 2016 04:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hele dag in heetwaterbronnen zitten en noorderlicht bekijken
Als er een wereldoorlog komt ben je nergens veilig.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jaa![]()
En het is één van de veiligste landen ter wereld wanneer er oorlog komt
Laden niet goed op mobielquote:Op maandag 29 februari 2016 04:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in het oscar topic op fok staan wel een paar streams zag ik
TV / [Oscars 2016] And the nominees are... #2
ik wil geen oorlogquote:Op maandag 29 februari 2016 04:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jaa![]()
En het is één van de veiligste landen ter wereld wanneer er oorlog komt
Meeste kans op overleven is dan toch IJslandquote:Op maandag 29 februari 2016 04:19 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Als er een wereldoorlog komt ben je nergens veilig.
nee marsquote:Op maandag 29 februari 2016 04:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Meeste kans op overleven is dan toch IJsland
Als Amerika en Rusland met atoombommen gaan gooien ben je ook op IJsland zo goed als dood.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Meeste kans op overleven is dan toch IJsland
Dat gaan Amerika en Rusland nooit doenquote:Op maandag 29 februari 2016 04:22 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Als Amerika en Rusland met atoombommen gaan gooien ben je ook op IJsland zo goed als dood.
wow naïef muchquote:Op maandag 29 februari 2016 04:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat gaan Amerika en Rusland nooit doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |