Als Trump straks president is weet je het nooit. Of als Poetin levensmoe is.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat gaan Amerika en Rusland nooit doen
Poetin heeft het te druk met berenrijden en Trump wordt geen presidentquote:Op maandag 29 februari 2016 04:26 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Als Trump straks president is weet je het nooit. Of als Poetin levensmoe is.
Trump maakt de meeste kans. Sanders is te links en Hillary neemt niemand serieus. En die twee Mexicanen worden het ook niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Poetin heeft het te druk met berenrijden en Trump wordt geen president
Hoop ik ook nietquote:Op maandag 29 februari 2016 04:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie, hoop dat ik t niet meemaak iig
Oke maar ik volg dat nietquote:Op maandag 29 februari 2016 04:29 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Trump maakt de meeste kans. Sanders is te links en Hillary neemt niemand serieus. En die twee Mexicanen worden het ook niet.
eh okéquote:
lueken trollquote:Op maandag 29 februari 2016 04:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Wel dan? Die zal binnenkort wel afhaken.
volgens mij is er juist een behoorlijk grote kans dat zij president wordtquote:Op maandag 29 februari 2016 04:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee. Hillary gaat geen presidente worden. Mark my words.
quote:Op maandag 29 februari 2016 04:37 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Tot ik in slaap val
Misschien zo naar even RedBull halen bij de nachtwinkel
Ik denk eerder Sanders vs Trump op het einde. Maar overmorgen zijn er verkiezingen in een stuk of 10 staten dus we zullen zien. Ook erg belangrijke verkiezingen trouwens.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij is er juist een behoorlijk grote kans dat zij president wordt
dat gaat een kutdag worden voor jequote:Op maandag 29 februari 2016 04:39 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik moet m'n trein om 7:30 halen en wil niet in slaap vallen en me verslapen
Het is anders ontzettend belangrijk voor Europaquote:Op maandag 29 februari 2016 04:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ik woon niet in Amerika
ja maar je hebt er toch geen invloed opquote:Op maandag 29 februari 2016 04:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Het is anders ontzettend belangrijk voor Europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |