Maar dat betekend niet dat onomstotelijk bewijs niet bestaat. Het staat zo vast als een huis dat Breivik de man is geweest die 100 jongeren op dat eiland vermoord heeft. Het is eerder moeilijk te stellen dat hij het niet gedaan heeft.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo simpel ligt het niet
sws hoeft een bekentenis echt niks te zeggen
quote:Op maandag 29 februari 2016 03:07 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga verder met Firewatch, veel plezier met jullie discussies grgr
Gelezen en kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 02:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen kind in te zien, het is menselijk, en het is leven. https://www.stthomas.edu/(...)o1/CondicArticle.pdf
dat kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 03:07 schreef Aardbei16 het volgende:
Het is eerder moeilijk te stellen dat hij het niet gedaan heeft.
dat maakt niet uitquote:Op maandag 29 februari 2016 03:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gelezen en klopt
Maar een embryo voelt er alsnog niks van als je het weghaalt
Ga de film Fracture kijkenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:12 schreef Aardbei16 het volgende:
Ik dacht dat we klaar waren met die abortus discussie
Ja. Is het nou afgelopen?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:12 schreef Aardbei16 het volgende:
Ik dacht dat we klaar waren met die abortus discussie
Thrillersquote:Op maandag 29 februari 2016 03:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga de film Fracture kijken
Jammer want ik heb VWO gedaan. Maar vind zulke nummers wel humor hebben en je moet ze ook niet te serieus nemen. Maar was wel een leuke zomerhype.quote:
Het was een leuke zomerhype, net als dat hele Gangnam style.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:16 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jammer want ik heb VWO gedaan. Maar vind zulke nummers wel humor hebben en je moet ze ook niet te serieus nemen. Maar was wel een leuke zomerhype.
Oh die gaat vást nog wel komen..quote:Op maandag 29 februari 2016 03:17 schreef Aardbei16 het volgende:
We hebben nog niet echt een zomerhype 2016 gehoord he
quote:
is het al zomer dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:17 schreef Aardbei16 het volgende:
We hebben nog niet echt een zomerhype 2016 gehoord he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |