SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Een gat in je CV hoeft helemaal niet erg te zijn. Wat een onzin.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat een gat in je cv erger is dan een matig baantje.
Hardop gelachen. Klb sc genotquote:Op zondag 28 februari 2016 05:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een gat in je CV hoeft helemaal niet erg te zijn. Wat een onzin.
Nee, dat wil ik niet. Ik wil werk dat bij mij past en waar ik niet depressief van wordt.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:52 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nee? Ga gewoon werken en zoek dan iets wat bij je past?
Jij wil dus lekker profiteren van de andere mensen die wel gewoon werken voor hun centen ?
Jij wilt een hoop. Maar je hebt er geen recht op bbyquote:Op zondag 28 februari 2016 05:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet. Ik wil werk dat bij mij past en waar ik niet depressief van wordt.
Het staat beter als je gewoon werkt.... Motivatie heet zoiets!quote:Op zondag 28 februari 2016 05:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een gat in je CV hoeft helemaal niet erg te zijn. Wat een onzin.
mag ik af en toe wodka komen sippen als je dat geregeld hebtquote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een paar mill en een villa in polen
Ja hoor. Ik wacht af totdat mensen het mij geven.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag ik af en toe wodka komen sippen als je dat geregeld hebt
Dupekquote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een paar mill en een villa in polen
hehehequote:Op zondag 28 februari 2016 05:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik wacht af totdat mensen het mij geven.
Dquote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wilt een hoop. Maar je hebt er geen recht op bby
Jij als gelovige zou moeten weten dat de mens sowieso nergens recht op heeft maar zich wel van alles toe-eigent.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wilt een hoop. Maar je hebt er geen recht op bby
Huilen? Nee.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Het staat beter als je gewoon werkt.... Motivatie heet zoiets!![]()
Stel je krijgt een opdracht bij je ideale werkgever en je vindt het maar, ga je dan ook lopen huilen?
ik heb liever iemand die een jaar de wereld rond is getrokken ipv iemand die een jaar lang bij de lokale kippenboer heeft gewerkt, kan mij dat gat in zijn cv interesserenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Maureentje het volgende:
Het staat beter als je gewoon werkt.... Motivatie heet zoiets!
moet zo ook maar eens naar bed, wordt moe van mezelfquote:Op zondag 28 februari 2016 05:56 schreef deadprez het volgende:
Hebben we nou srs 3 delen volgeluld met deze shit?
De wereld rondgetrokken betaalt van zijn eigen geld zonder uitkering?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb liever iemand die een jaar de wereld rond is getrokken ipv iemand die een jaar lang bij de lokale kippenboer heeft gewerkt, kan mij dat gat in zijn cv interesseren
Ach, was wel vermakelijk toch.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet zo ook maar eens naar bed, wordt moe van mezelf
Ik ook van jouquote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet zo ook maar eens naar bed, wordt moe van mezelf
Knappe jongen die het voor elkaar krijgt om de wereld rond te reizen met uitkering.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De wereld rondgetrokken betaalt van zijn eigen geld zonder uitkering?
nee op kosten van de staatquote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De wereld rondgetrokken betaalt van zijn eigen geld zonder uitkering?
Ik post alleen in klb sc en jouw mening over mij zou me eerlijk gezegd aan de kont oxiderenquote:Op zondag 28 februari 2016 06:00 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik ook van jouKen je verder niet dus mening kan nog veranderen als ik je eens ergens anders zie posten
4 jaar lang maximaal bijlenen 700 euro per maandquote:Op zondag 28 februari 2016 06:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Knappe jongen die het voor elkaar krijgt om de wereld rond te reizen met uitkering.
Zou graag weten hoe je dat fixt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 06:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik post alleen in klb sc en jouw mening over mij zou me eerlijk gezegd aan de kont oxideren
Hell is other people.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]En ik wou het nog wel aardig afsluiten... want zo ben ik dan weer wel,maar laat maar
Hm true, maar is niet echt een uitkering aangezien je dat ook weer terug moet betalen.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
4 jaar lang maximaal bijlenen 700 euro per maand
Met spaargeld?quote:Op zondag 28 februari 2016 06:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Knappe jongen die het voor elkaar krijgt om de wereld rond te reizen met uitkering.
Meid.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]En ik wou het nog wel aardig afsluiten... want zo ben ik dan weer wel,maar laat maar
Sinds wanneer is spaargeld een uitkering?quote:Op zondag 28 februari 2016 06:04 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Met spaargeld?maar dat zal hetzalallemaalwel wel niet hebben
ja ik ben echt een arme sloeberquote:Op zondag 28 februari 2016 06:04 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Met spaargeld?maar dat zal hetzalallemaalwel wel niet hebben
quote:Op zondag 28 februari 2016 06:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm true, maar is niet echt een uitkering aangezien je dat ook weer terug moet betalen.
Je zou het zo aan kunnen pakken dat je gewoon zorgt dat je nergens meer aangenomen wordt na je reis en dan na 15 jaar ben je van je schuld af en heb je op kosten van hardwerkende burgers als Maureentje een keimooie reis gemaakt.
mijn levensfilosofie komt in de buurtquote:Op zondag 28 februari 2016 06:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm true, maar is niet echt een uitkering aangezien je dat ook weer terug moet betalen.
Je zou het zo aan kunnen pakken dat je gewoon zorgt dat je nergens meer aangenomen wordt na je reis en dan na 15 jaar ben je van je schuld af en heb je op kosten van hardwerkende burgers als Maureentje een keimooie reis gemaakt.
echt he, ff snel pic posten van m'n porschequote:Op zondag 28 februari 2016 06:05 schreef deadprez het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Ik ben de arme pauper hier hè.
Vind het niet leuk dat hzaw nu die eer krijgt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 06:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt he, ff snel pic posten van m'n porsche
Dus jij bent een van de vele profiteurs van de samenleving?quote:Op zondag 28 februari 2016 06:05 schreef deadprez het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Ik ben de arme pauper hier hè.
Vind het niet leuk dat hzaw nu die eer krijgt.
Nee ik profiteer buiten zorgtoeslag niet van de samenleving.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus jij bent een van de vele profiteurs van de samenleving?
Wat wil jij dan voor werk doen wat je niet kan vinden en hoe lang profiteer je al?
hij kan geen werk vinden omdat zijn baantjes worden overgenomen door wo en hbo- ers die onder hun niveau werkenquote:Op zondag 28 februari 2016 06:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus jij bent een van de vele profiteurs van de samenleving?
Wat wil jij dan voor werk doen wat je niet kan vinden en hoe lang profiteer je al?
En uiteindelijk is het natuurlijk gewoon de schuld van de graaiende neoliberale kapitalisten.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij kan geen werk vinden omdat zijn baantjes worden overgenomen door wo en hbo- ers die onder hun niveau werken
Nou wat zeur je danquote:Op zondag 28 februari 2016 06:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik profiteer buiten zorgtoeslag niet van de samenleving.
Ja. Ik zou als ik jou was de film "The Big Short" kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
En uiteindelijk is het natuurlijk gewoon de schuld van de graaiende neoliberale kapitalisten.
Four denizens in the world of high-finance predict the credit and housing bubble collapse of the mid-2000s, and decide to take on the big banks for their greed and lack of foresight.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja. Ik zou als ik jou was de film "The Big Short" kijken.
zie je hoe die vuige rechtse geldgraaiers de economische crisis hebben veroorzaaktquote:Op zondag 28 februari 2016 06:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Four denizens in the world of high-finance predict the credit and housing bubble collapse of the mid-2000s, and decide to take on the big banks for their greed and lack of foresight.
dit klinkt echt kksaai
echt perfect lifequote:Op zondag 28 februari 2016 06:12 schreef Maureentje het volgende:
Oh ja en ik heb ook geen droombaan maar dat komt omdat ik te lui was vroeger om wat na mijn vwo te doenMaar wel in de jaren doorgegroeid naar een betere baan met goed salaris in het bedrijf waar ik ooit als uitzendkracht ben begonnen
gmtaquote:Op zondag 28 februari 2016 06:15 schreef deadprez het volgende:
een baan met een goed salaris
vind dat klinken alsof je je leven haat, elke dag met tegenzin gaat, maar hey het betaalt goed
Ja jij denkt dat je een perfect life krijgt met een uitkering met de hoop dat je ooit je 100% baantje zal vinden? Get real!quote:
dit klinkt vrij perfect op zichquote:Op zondag 28 februari 2016 06:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat je een perfect life krijgt met een uitkering met de hoop dat je ooit je 100% baantje zal vinden? Get real!
geld maakt 0,0% van mijn perfect life uitquote:Op zondag 28 februari 2016 06:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat je een perfect life krijgt met een uitkering met de hoop dat je ooit je 100% baantje zal vinden? Get real!
eyyquote:
trouwens voor de zoveelste keer, ik studeer en heb een baan en vind beide ontzettend kutter dan kutquote:Op zondag 28 februari 2016 06:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ripquote:Op zondag 28 februari 2016 06:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt ziek ik ga slapen morgen kringverjaardag, ook zo'n intense hekel aan
Had het over jouw toekomstquote:Op zondag 28 februari 2016 06:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trouwens voor de zoveelste keer, ik studeer en heb een baan en vind beide ontzettend kutter dan kut
awquote:Op zondag 28 februari 2016 06:20 schreef Viskarretje het volgende:
ik kom netuit de kroeg geen chickie niks
Nee maar denk wel dat jij geen "perfect life" hebt met een uitkering wachtend op je perfecte baanquote:Op zondag 28 februari 2016 06:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof jij weet wat de toekomst brengt
pls get real
Hoezo niet? Misschien maakt dat hem wel gelukkig.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:23 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nee maar denk wel dat jij geen "perfect life" hebt met een uitkering wachtend op je perfecte baan
Zou ook kunnen jaquote:Op zondag 28 februari 2016 06:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien maakt dat hem wel gelukkig.
quote:Op zondag 28 februari 2016 06:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien maakt dat hem wel gelukkig.
WW is tot 6 maanden exporteerbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
makkelijk met dit zorgstelsel. Zal niet lang meer duren.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geld maakt 0,0% van mijn perfect life uit
dat geld zo'n grote drijfveer is voor het gros zorgt echt voor suïcidale neigingen
Nou nou nou, open topic en zie meteen dit.quote:Op zondag 28 februari 2016 08:39 schreef Murdera het volgende:
Trouwens, waarom zijn feministen, homos en krakers/ww gebruikers niet zwaar tegen de import van kansloze islam figuren?
is een cultuur dingetje. Voel je niet aangesprokenquote:Op zondag 28 februari 2016 08:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou nou nou, open topic en zie meteen dit.
Ga je lekkerquote:Op zondag 28 februari 2016 08:39 schreef Murdera het volgende:
Trouwens, waarom zijn feministen, homos en krakers/ww gebruikers niet zwaar tegen de import van kansloze islam figuren?
27 februari belde, ze willen hun nieuws terugquote:Op zondag 28 februari 2016 10:25 schreef Montelly het volgende:
Ik wou even melden dat prinses Alexia haar been heeft gebroken en herstel nog maanden kan duren.
Ik houd jullie op de hoogte mbt laatste ontwikkelingen.
Zou je zo inruilen voor Alexia.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:25 schreef Montelly het volgende:
Ik wou even melden dat prinses Alexia haar been heeft gebroken en herstel nog maanden kan duren.
Ik houd jullie op de hoogte mbt laatste ontwikkelingen.
Dat is wat CY ook zei...quote:
wel erg. alexia was toen pas 6quote:Op zondag 28 februari 2016 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Haha hey jongens kom allemaal kijken, Montelly denkt dat CY mij vier jaar geleden gedumpt heeft en probeert mij na al die tijd nog even een trap na te geven, kom snel voor het te laat is.
Haha maak je toch niet druk maatjequote:Op zondag 28 februari 2016 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Haha hey jongens kom allemaal kijken, Montelly denkt dat CY mij vier jaar geleden gedumpt heeft en probeert mij na al die tijd nog even een trap na te geven, kom snel voor het te laat is.
Ach ik zou het gewoon prettig vinden als jij en je gymmaatjes enige blijk van intellect zouden geven en met relevante opmerkingen kwamen.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haha maak je toch niet druk maatje
Dat is al algemeen bekend bij iedereenquote:Op zondag 28 februari 2016 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Er w8 iets op je.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is al algemeen bekend bij iedereen
Wat is algemeen bekend.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is al algemeen bekend bij iedereen
Wat heb je gegeten dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb het weekend gezondigd.![]()
Ik ga deze hele week een groente dieet doen. Ff rebooten.![]()
#PrayForMe
Mijn dick hihihiquote:
Zoveel ben je niet waardquote:Op zondag 28 februari 2016 11:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor minder dan ¤25000 kom ik mn bed niet uit
Gewoon een extra uurtje gym dan toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren chips, reep, stroopwafel etc en rond 23 u een beyti schotel.
Weer lekker 5 kg aangekomen Stimquote:Op zondag 28 februari 2016 10:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb het weekend gezondigd.![]()
Ik ga deze hele week een groente dieet doen. Ff rebooten.![]()
#PrayForMe
Was Cripsquote:Op zondag 28 februari 2016 11:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was jij dat laatst die zei Tower > Zinger? Gister geprobeerd, was niet slecht.
Ja maar wil even weekje rebootenquote:Op zondag 28 februari 2016 11:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon een extra uurtje gym dan toch?
Nee, want de rest van de week had ik een negatief verschil. Dus we staan break-even.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer lekker 5 kg aangekomen Stim
Zo werkt dat nietquote:Op zondag 28 februari 2016 11:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, want de rest van de week had ik een negatief verschil. Dus we staan break-even.
Je hebt het nu over de belevingswereld van Montelly.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja want meisjes zijn altijd degene die het afkappen.
Weet niet wat hij zelf heeft, maar friends with benefits > relatie.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de belevingswereld van Montelly.
Er is een reden waarom hij zijn relatie niet als zodanig benoemt.
Deze SC is een grabbelton met +/- 10 onderwerpen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Gaat het alweer hierover? Ik ben weg
Wat zijn wij allen toch matig, zoveel leuke onderwerpen en wij doen het maar met hoogstens 10quote:Op zondag 28 februari 2016 11:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze SC is een grabbelton met +/- 10 onderwerpen.
Ik zou dit specifieke onderwerp wel graag wegstrepen hoor. Het is ook alleen Montelly die het telkens oprakelt.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze SC is een grabbelton met +/- 10 onderwerpen.
Hou je bek ik ben helemaal geen haantje de voorste.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu wachten op reactie van haantje de voorste "IK BEN HEULEMAAL NIET MATIG!1!!1!1!1"
Wat vond jij dan die olieworstelpartij gisteravondquote:Op zondag 28 februari 2016 11:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat zijn wij allen toch matig, zoveel leuke onderwerpen en wij doen het maar met hoogstens 10
Zelfs dat durft hij het niet te noemen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet niet wat hij zelf heeft, maar friends with benefits > relatie.
u riep?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu wachten op reactie van haantje de voorste "IK BEN HEULEMAAL NIET MATIG!1!!1!1!1"
Zullen we anders aan CY zelf vragen wie het afgekapt heeft?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de belevingswereld van Montelly.
Er is een reden waarom hij zijn relatie niet als zodanig benoemt.
Ik vind dat maar walgelijk, maar waar was datquote:Op zondag 28 februari 2016 11:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat vond jij dan die olieworstelpartij gisteravond?
nee, omdat het niemand een reet interesseert.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zullen we anders aan CY zelf vragen wie het afgekapt heeft?![]()
Ok ik ben weer pleitozz.
WK in Istanbul. Die 1e partij was wel matig, maar na die 2e had Özman wel serieus de ik heb geen idee waarover ik het heb.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat maar walgelijk, maar waar was dat
Gvd hardop gelachenquote:Op zondag 28 februari 2016 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, jij houdt wel van een cock fight zeker
Oh niks van meegekregen, ik keek gister beetje voetbal en meer dan ook nietquote:Op zondag 28 februari 2016 11:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WK in Istanbul. Die 1e partij was wel matig, maar na die 2e had Özman wel serieus de ik heb geen idee waarover ik het heb.
quote:Op zondag 28 februari 2016 11:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat zijn wij allen toch matig, zoveel leuke onderwerpen en wij doen het maar met hoogstens 10
Ik lul maar wat manquote:Op zondag 28 februari 2016 11:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh niks van meegekregen, ik keek gister beetje voetbal en meer dan ook niet
BIG BLACK BELGIAN HAHAHAHAquote:Op zondag 28 februari 2016 11:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik lul maar wat man.
[ afbeelding ]
Hier, een bbc.
Kükelükü.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Die kuthaantjes haat ik zo erg altijd wekten ze mij om fucking 6:00 uur in Turkije ga slapen ofzo kutbeest
slacht ze en eet ze op..quote:Op zondag 28 februari 2016 11:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Die kuthaantjes haat ik zo erg altijd wekten ze mij om fucking 6:00 uur in Turkije ga slapen ofzo kutbeest
Opso niet kennenquote:Op zondag 28 februari 2016 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]wie the fuck ben jij
Van geerd sc ofzo
Gvd jaquote:Op zondag 28 februari 2016 11:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Z'n kin is een balzak.
Alleen van kipnuggets en goede kipfilet waar ik tyfuskieskeurig over benquote:Op zondag 28 februari 2016 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu ga je beweren dat je niet van kip houdt?
Jij bent sowieso wel kieskeurig.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd ja
[..]
Alleen van kipnuggets en goede kipfilet waar ik tyfuskieskeurig over ben
WAAR ZIJN DE ALINEA'S?!quote:Hallo allemaal.
Ik ben nieuw op dit forum en ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn probleem. Ik ben 21 en het meisje waar het over gaat is 22. Een paar weken geleden zijn we op een hele vervelende manier uit elkaar gegaan, na een relatie van ongeveer 9 maanden. De laatste tijd hadden we erg vaak ruzie, omdat ze naar mijn mening van kleine dingen iets groots kon maken. Dit heeft onder andere te maken met haar impulsieve en ook wel wat opvliegerige karakter. Ook was ze wel wat jaloers aangelegd. Deze dingen zorgden toch wel voor wat spanningen en dit leidde er toe dat we af en toe wel wat twijfels hadden over onze relatie, Desondanks hielden we toch ontzettend veel van elkaar en zij vertelde me ook dat wat ze voor mij voelde nog nooit voor iemand had gevoeld. De laatste weken van onze relatie stapelden de irritaties zich op en heeft zij er voor gekozen om de relatie te beëindigen. Ik heb de eerste weken na onze break-up geen fatsoenlijk ''afsluitend'' gesprek meer gehad. Dit wilde ik toch wel graag, maar ze zei dat ze me geen hoop meer wilde geven. Ik heb haar van de week gesproken en toen zei ze dat het niet aan mij lag, maar dat ze op het moment geen zin had in een relatie, vanwege de drama. Ze zei me ook dat ze geen andere jongens wilde nu. Viavia heb ik toch wel gehoord dat zij wat afleiding aan het zoeken is bij een andere jongen, maar ik heb niet het idee dat dit iets serieus is. Haar vriendinnen vertelden me dat ze me stiekem wel mist, maar dat ze zoiets niet tegenover mij toe zou geven. Ook gaf ze in het gesprek aan dat ze nog wel gevoelens voor me heeft. Het vervelende is dat mijn ex en ik collega's zijn, dus we blijven elkaar zien. De eerste weken na onze break-up hebben we elkaar totaal genegeerd op het werk en deden we alsof we niet bestonden voor elkaar. De laatste paar keren op het werk gaat het eigenlijk weer vrij normaal en zoekt ze dezelfde aandacht weer als tijdens onze relatie en daarvoor. Dit maakt het toch vrij verwarrend, want ik heb nog wel gevoelens voor haar en zou haar nog wel terug willen. Aan alles merk ik dat ze mij ook nog wel leuk vindt, dus dat maakt het zo dubbel. Ik heb haar van de week verteld dat ik het nog wel een laatste kans zou willen geven, maar dat ik begrijp dat zij nu tijd wil voor haarzelf zodat ze erachter kan komen wat ze nu wil. Ik heb haar gezegd dat ik niet blijf wachten, maar dat we zullen zien hoe het loopt in de toekomst. Ze snapte dit wel en ze zei hoe ze er nu over dacht. Daarna moest ik met haar werken en ongeveer het eerste wat ze deed was mij pootje haken, wat ze eigenlijk wel vaker deed om mijn aandacht te krijgen. Het is gewoon erg verwarrend en ik weet niet wat ik er mee aan moet. Moet ik haar die tijd geven? Moet ik haar helemaal uit mijn hoofd zetten? Of moet ik doorgaan, maar haar wel in mijn achterhoofd houden? Ik ga haar sowieso niet lastigvallen met allerlei berichtjes, want dat heeft in ieder geval geen zin. Alvast bedankt!
lijkt wel een beetje op WCHquote:Op zondag 28 februari 2016 11:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Z'n kin is een balzak.
amen brotherquote:Op zondag 28 februari 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
wat een tering humor hebben jullie toch ook
jij bent inderdaad de grappigste hier.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
wat een tering humor hebben jullie toch ook
ze windt er in ieder geval geen doekjes omquote:Op zondag 28 februari 2016 11:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij bent inderdaad de grappigste hier.
inb4 wel om haar hoofdquote:Op zondag 28 februari 2016 11:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ze windt er in ieder geval geen doekjes om
pffff snap je
Heb haar nog nooit betrapt op het maken van een grap, nu je het zegt.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij bent inderdaad de grappigste hier.
FOK! is serious business, ben hier niet om grappen te maken met jullie.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb haar nog nooit betrapt op het maken van een grap, nu je het zegt.
Duitser!quote:Op zondag 28 februari 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
[..]
FOK! is serious business, ben hier niet om grappen te maken met jullie.
quote:Op zondag 28 februari 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 wel om haar hoofd
AHAHAHA AHAH AHAHAHAHAHAHAHAAH
Vind jou één van de weinigen hier die grappig zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
[..]
FOK! is serious business, ben hier niet om grappen te maken met jullie.
inb4 was 2 late na 'pffff snap je'quote:Op zondag 28 februari 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 wel om haar hoofd
AHAHAHA AHAH AHAHAHAHAHAHAHAAH
lobiquote:Op zondag 28 februari 2016 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind jou één van de weinigen hier die grappig zijn
2dequote:Op zondag 28 februari 2016 12:04 schreef Crip het volgende:
zal k mn haar deze lengte knippen?
[ afbeelding ]
of gewoon een lange bob laten zoals ik normaal altijd heb?
[ afbeelding ]
Hoe dan? Ze breekt toch niet veel fa2squote:Op zondag 28 februari 2016 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind jou één van de weinigen hier die grappig zijn
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziet toch niemand dus voor mn part scheer je je kop kaal
want je maakt jezelf mooier voor andere mensenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziet toch niemand dus voor mn part scheer je je kop kaal
Niemand ziet het.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:04 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
of gewoon een lange bob laten zoals ik normaal altijd heb?
[ afbeelding ]
Met jou niet neequote:Op zondag 28 februari 2016 12:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe dan? Ze breekt toch niet veel fa2s.
ik wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:14 schreef Crip het volgende:
[..]
want je maakt jezelf mooier voor andere mensen
Ja, maar Crip. Ik snap dat je zoiets voor jezelf doet. Maar als alleen jij ziet wat jij zo mooi van jezelf vindt, wat is dan de uiteindelijk lol er van. Een deel van jezelf mooi vinden is er toch ook om mee te pronken?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:15 schreef Crip het volgende:
De niemand ziet het comments blijven zo grappig.
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is dan de uiteindelijk lol er van?:
Alleen jij ziet wat jij zo mooi van jezelf vindt.
Zo'n ladyboy penis in je aars heeft veel gevolgen inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
'One night in Bangkok makes the tough men tumble'
Geen idee.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo'n ladyboy penis in je aars heeft veel gevolgen inderdaad.
en een avocado on the sidequote:Op zondag 28 februari 2016 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
Vers bruin brood met geitenkaas en olijven
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:04 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
Vers bruin brood met gezouten boter en filet americain
quote:
Kloptquote:
Weenie, arme moeders moest mij bijvoorbeeld alleen bambix & nutricia voeren vroeger anders kotste ik het uitquote:Op zondag 28 februari 2016 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom heb jij zoveel issues met eten
hoe was het wandelen maatje?quote:
`quote:Op zondag 28 februari 2016 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, als jouw metabolisme je ooit in de steek laat..
Ik vrees ook voor die dagquote:Op zondag 28 februari 2016 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kijkende naar mijn oma gaat dat niet gebeuren huehuequote:Op zondag 28 februari 2016 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lucky youquote:Op zondag 28 februari 2016 12:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijkende naar mijn oma gaat dat niet gebeuren huehue
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar tardis mag wel wat dikker worden ja tis net een auschwitzlichaampje
Ik vrees voor wanneer mijn metabolisme MIJ in de steek laat.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan ben ik een big beautiful fat woman had je wat
Zo gemeenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Gemeen dit, hier zou je niet over zeuren als ie pornoblond was geweest.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:54 schreef Opsonisatie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik BEN pornoblondquote:Op zondag 28 februari 2016 13:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gemeen dit, hier zou je niet over zeuren als ie pornoblond was geweest.
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:01 schreef Crip het volgende:
Laten we gezamelijk doei zeggen tegen mijn haar.linkerkant zou een prima plumeau zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahquote:Op zondag 28 februari 2016 12:54 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:01 schreef Crip het volgende:
Laten we gezamelijk doei zeggen tegen mijn haar.dat heb je net afgeknipt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt he, wat een ectoquote:Op zondag 28 februari 2016 12:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik plaag hem alleen maar gvdquote:Op zondag 28 februari 2016 13:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gemeen dit, hier zou je niet over zeuren als ie pornoblond was geweest.
tis mijn haar niet meerquote:Op zondag 28 februari 2016 13:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Shit, we hebben Crip haar haar gezien. HARAM.
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:27 schreef hugecooll het volgende:
Denken jullie dat blauwe kleurlenzen leuk zouden staan? Of toch maar groen?
[ afbeelding ]
Zou roze kiezenquote:Op zondag 28 februari 2016 13:27 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Zou idd voor rood gaan, voor het terminator-effectquote:Op zondag 28 februari 2016 13:28 schreef hugecooll het volgende:
Da's ook nog een optie. Of van die rode vlammen
Zou je ogen uitsteken.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:27 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh deze is heel subtielquote:Op zondag 28 februari 2016 13:27 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg zo een stukje taartquote:
Er bestaat alleen zoetigheid voor op brood?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij doet accuzuur op je brood of wat
Wel fijn dat ik een dubbel paspoort hebquote:Op zondag 28 februari 2016 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die geen hagelslag of kaas eten moeten het land uit
Minder minder minder
Zou je volgen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Wel fijn dat ik een dubbel paspoort heb
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer +5 kilo
Gaat de goede kant op
Ik ga wel mee.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom je mee chillen in Marokko als hier de pleuris uitbreekt?
Ja doequote:Op zondag 28 februari 2016 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ik had gisteren speculaas aardbeien tiramisu gemaakt moet nog proeven, heb je foto gezien?
Ja oke. Word ik niet geklapt daar omdat ik zo'n blond ecto ben?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom je mee chillen in Marokko als hier de pleuris uitbreekt?
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer +5 kilo
Gaat de goede kant op
Huur anders een kamertje naast die FOK!stoktrut.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
Oh, ben je zo'n iemand?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
Ja uitdelen is leuk maar incasseren wanneer het niet uit komt dat zit er niet in.quote:
nee, daar zijn ze lief voor iedereen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja oke. Word ik niet geklapt daar omdat ik zo'n blond ecto ben?
curry is wel goeiequote:Op zondag 28 februari 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
Niet curry/ketchup met een beetje tosti eten
ditquote:Op zondag 28 februari 2016 14:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
ketchup met die gore overdreven dsm-tomatensmaak
Nou volgens mij heb jij niet echt recht van spreken hierquote:Op zondag 28 februari 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |