gmtaquote:Op zondag 28 februari 2016 06:15 schreef deadprez het volgende:
een baan met een goed salaris
vind dat klinken alsof je je leven haat, elke dag met tegenzin gaat, maar hey het betaalt goed
Ja jij denkt dat je een perfect life krijgt met een uitkering met de hoop dat je ooit je 100% baantje zal vinden? Get real!quote:
dit klinkt vrij perfect op zichquote:Op zondag 28 februari 2016 06:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat je een perfect life krijgt met een uitkering met de hoop dat je ooit je 100% baantje zal vinden? Get real!
geld maakt 0,0% van mijn perfect life uitquote:Op zondag 28 februari 2016 06:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat je een perfect life krijgt met een uitkering met de hoop dat je ooit je 100% baantje zal vinden? Get real!
eyyquote:
trouwens voor de zoveelste keer, ik studeer en heb een baan en vind beide ontzettend kutter dan kutquote:Op zondag 28 februari 2016 06:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ripquote:Op zondag 28 februari 2016 06:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt ziek ik ga slapen morgen kringverjaardag, ook zo'n intense hekel aan
Had het over jouw toekomstquote:Op zondag 28 februari 2016 06:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trouwens voor de zoveelste keer, ik studeer en heb een baan en vind beide ontzettend kutter dan kut
awquote:Op zondag 28 februari 2016 06:20 schreef Viskarretje het volgende:
ik kom netuit de kroeg geen chickie niks
Nee maar denk wel dat jij geen "perfect life" hebt met een uitkering wachtend op je perfecte baanquote:Op zondag 28 februari 2016 06:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof jij weet wat de toekomst brengt
pls get real
Hoezo niet? Misschien maakt dat hem wel gelukkig.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:23 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nee maar denk wel dat jij geen "perfect life" hebt met een uitkering wachtend op je perfecte baan
Zou ook kunnen jaquote:Op zondag 28 februari 2016 06:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien maakt dat hem wel gelukkig.
quote:Op zondag 28 februari 2016 06:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien maakt dat hem wel gelukkig.
WW is tot 6 maanden exporteerbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Knappe jongen die het voor elkaar krijgt om de wereld rond te reizen met uitkering.
Zou graag weten hoe je dat fixt.
makkelijk met dit zorgstelsel. Zal niet lang meer duren.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geld maakt 0,0% van mijn perfect life uit
dat geld zo'n grote drijfveer is voor het gros zorgt echt voor suïcidale neigingen
Nou nou nou, open topic en zie meteen dit.quote:Op zondag 28 februari 2016 08:39 schreef Murdera het volgende:
Trouwens, waarom zijn feministen, homos en krakers/ww gebruikers niet zwaar tegen de import van kansloze islam figuren?
is een cultuur dingetje. Voel je niet aangesprokenquote:Op zondag 28 februari 2016 08:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou nou nou, open topic en zie meteen dit.
Ga je lekkerquote:Op zondag 28 februari 2016 08:39 schreef Murdera het volgende:
Trouwens, waarom zijn feministen, homos en krakers/ww gebruikers niet zwaar tegen de import van kansloze islam figuren?
27 februari belde, ze willen hun nieuws terugquote:Op zondag 28 februari 2016 10:25 schreef Montelly het volgende:
Ik wou even melden dat prinses Alexia haar been heeft gebroken en herstel nog maanden kan duren.
Ik houd jullie op de hoogte mbt laatste ontwikkelingen.
Zou je zo inruilen voor Alexia.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:25 schreef Montelly het volgende:
Ik wou even melden dat prinses Alexia haar been heeft gebroken en herstel nog maanden kan duren.
Ik houd jullie op de hoogte mbt laatste ontwikkelingen.
Dat is wat CY ook zei...quote:
wel erg. alexia was toen pas 6quote:Op zondag 28 februari 2016 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Haha hey jongens kom allemaal kijken, Montelly denkt dat CY mij vier jaar geleden gedumpt heeft en probeert mij na al die tijd nog even een trap na te geven, kom snel voor het te laat is.
Haha maak je toch niet druk maatjequote:Op zondag 28 februari 2016 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Haha hey jongens kom allemaal kijken, Montelly denkt dat CY mij vier jaar geleden gedumpt heeft en probeert mij na al die tijd nog even een trap na te geven, kom snel voor het te laat is.
Ach ik zou het gewoon prettig vinden als jij en je gymmaatjes enige blijk van intellect zouden geven en met relevante opmerkingen kwamen.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haha maak je toch niet druk maatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |