gmtaquote:Op zondag 28 februari 2016 06:15 schreef deadprez het volgende:
een baan met een goed salaris
vind dat klinken alsof je je leven haat, elke dag met tegenzin gaat, maar hey het betaalt goed
Ja jij denkt dat je een perfect life krijgt met een uitkering met de hoop dat je ooit je 100% baantje zal vinden? Get real!quote:
dit klinkt vrij perfect op zichquote:Op zondag 28 februari 2016 06:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat je een perfect life krijgt met een uitkering met de hoop dat je ooit je 100% baantje zal vinden? Get real!
geld maakt 0,0% van mijn perfect life uitquote:Op zondag 28 februari 2016 06:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat je een perfect life krijgt met een uitkering met de hoop dat je ooit je 100% baantje zal vinden? Get real!
eyyquote:
trouwens voor de zoveelste keer, ik studeer en heb een baan en vind beide ontzettend kutter dan kutquote:Op zondag 28 februari 2016 06:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ripquote:Op zondag 28 februari 2016 06:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt ziek ik ga slapen morgen kringverjaardag, ook zo'n intense hekel aan
Had het over jouw toekomstquote:Op zondag 28 februari 2016 06:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trouwens voor de zoveelste keer, ik studeer en heb een baan en vind beide ontzettend kutter dan kut
awquote:Op zondag 28 februari 2016 06:20 schreef Viskarretje het volgende:
ik kom netuit de kroeg geen chickie niks
Nee maar denk wel dat jij geen "perfect life" hebt met een uitkering wachtend op je perfecte baanquote:Op zondag 28 februari 2016 06:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof jij weet wat de toekomst brengt
pls get real
Hoezo niet? Misschien maakt dat hem wel gelukkig.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:23 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nee maar denk wel dat jij geen "perfect life" hebt met een uitkering wachtend op je perfecte baan
Zou ook kunnen jaquote:Op zondag 28 februari 2016 06:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien maakt dat hem wel gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |