SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Een gat in je CV hoeft helemaal niet erg te zijn. Wat een onzin.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat een gat in je cv erger is dan een matig baantje.
Hardop gelachen. Klb sc genotquote:Op zondag 28 februari 2016 05:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een gat in je CV hoeft helemaal niet erg te zijn. Wat een onzin.
Nee, dat wil ik niet. Ik wil werk dat bij mij past en waar ik niet depressief van wordt.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:52 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nee? Ga gewoon werken en zoek dan iets wat bij je past?
Jij wil dus lekker profiteren van de andere mensen die wel gewoon werken voor hun centen ?
Jij wilt een hoop. Maar je hebt er geen recht op bbyquote:Op zondag 28 februari 2016 05:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet. Ik wil werk dat bij mij past en waar ik niet depressief van wordt.
Het staat beter als je gewoon werkt.... Motivatie heet zoiets!quote:Op zondag 28 februari 2016 05:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een gat in je CV hoeft helemaal niet erg te zijn. Wat een onzin.
mag ik af en toe wodka komen sippen als je dat geregeld hebtquote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een paar mill en een villa in polen
Ja hoor. Ik wacht af totdat mensen het mij geven.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag ik af en toe wodka komen sippen als je dat geregeld hebt
Dupekquote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een paar mill en een villa in polen
hehehequote:Op zondag 28 februari 2016 05:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik wacht af totdat mensen het mij geven.
Dquote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wilt een hoop. Maar je hebt er geen recht op bby
Jij als gelovige zou moeten weten dat de mens sowieso nergens recht op heeft maar zich wel van alles toe-eigent.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wilt een hoop. Maar je hebt er geen recht op bby
Huilen? Nee.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Het staat beter als je gewoon werkt.... Motivatie heet zoiets!![]()
Stel je krijgt een opdracht bij je ideale werkgever en je vindt het maar, ga je dan ook lopen huilen?
ik heb liever iemand die een jaar de wereld rond is getrokken ipv iemand die een jaar lang bij de lokale kippenboer heeft gewerkt, kan mij dat gat in zijn cv interesserenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Maureentje het volgende:
Het staat beter als je gewoon werkt.... Motivatie heet zoiets!
moet zo ook maar eens naar bed, wordt moe van mezelfquote:Op zondag 28 februari 2016 05:56 schreef deadprez het volgende:
Hebben we nou srs 3 delen volgeluld met deze shit?
De wereld rondgetrokken betaalt van zijn eigen geld zonder uitkering?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb liever iemand die een jaar de wereld rond is getrokken ipv iemand die een jaar lang bij de lokale kippenboer heeft gewerkt, kan mij dat gat in zijn cv interesseren
Ach, was wel vermakelijk toch.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet zo ook maar eens naar bed, wordt moe van mezelf
Ik ook van jouquote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet zo ook maar eens naar bed, wordt moe van mezelf
Knappe jongen die het voor elkaar krijgt om de wereld rond te reizen met uitkering.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De wereld rondgetrokken betaalt van zijn eigen geld zonder uitkering?
nee op kosten van de staatquote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De wereld rondgetrokken betaalt van zijn eigen geld zonder uitkering?
Ik post alleen in klb sc en jouw mening over mij zou me eerlijk gezegd aan de kont oxiderenquote:Op zondag 28 februari 2016 06:00 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik ook van jouKen je verder niet dus mening kan nog veranderen als ik je eens ergens anders zie posten
4 jaar lang maximaal bijlenen 700 euro per maandquote:Op zondag 28 februari 2016 06:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Knappe jongen die het voor elkaar krijgt om de wereld rond te reizen met uitkering.
Zou graag weten hoe je dat fixt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 06:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik post alleen in klb sc en jouw mening over mij zou me eerlijk gezegd aan de kont oxideren
Hell is other people.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]En ik wou het nog wel aardig afsluiten... want zo ben ik dan weer wel,maar laat maar
Hm true, maar is niet echt een uitkering aangezien je dat ook weer terug moet betalen.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
4 jaar lang maximaal bijlenen 700 euro per maand
Met spaargeld?quote:Op zondag 28 februari 2016 06:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Knappe jongen die het voor elkaar krijgt om de wereld rond te reizen met uitkering.
Meid.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]En ik wou het nog wel aardig afsluiten... want zo ben ik dan weer wel,maar laat maar
Sinds wanneer is spaargeld een uitkering?quote:Op zondag 28 februari 2016 06:04 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Met spaargeld?maar dat zal hetzalallemaalwel wel niet hebben
ja ik ben echt een arme sloeberquote:Op zondag 28 februari 2016 06:04 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Met spaargeld?maar dat zal hetzalallemaalwel wel niet hebben
quote:Op zondag 28 februari 2016 06:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm true, maar is niet echt een uitkering aangezien je dat ook weer terug moet betalen.
Je zou het zo aan kunnen pakken dat je gewoon zorgt dat je nergens meer aangenomen wordt na je reis en dan na 15 jaar ben je van je schuld af en heb je op kosten van hardwerkende burgers als Maureentje een keimooie reis gemaakt.
mijn levensfilosofie komt in de buurtquote:Op zondag 28 februari 2016 06:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm true, maar is niet echt een uitkering aangezien je dat ook weer terug moet betalen.
Je zou het zo aan kunnen pakken dat je gewoon zorgt dat je nergens meer aangenomen wordt na je reis en dan na 15 jaar ben je van je schuld af en heb je op kosten van hardwerkende burgers als Maureentje een keimooie reis gemaakt.
echt he, ff snel pic posten van m'n porschequote:Op zondag 28 februari 2016 06:05 schreef deadprez het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Ik ben de arme pauper hier hè.
Vind het niet leuk dat hzaw nu die eer krijgt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 06:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt he, ff snel pic posten van m'n porsche
Dus jij bent een van de vele profiteurs van de samenleving?quote:Op zondag 28 februari 2016 06:05 schreef deadprez het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Ik ben de arme pauper hier hè.
Vind het niet leuk dat hzaw nu die eer krijgt.
Nee ik profiteer buiten zorgtoeslag niet van de samenleving.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus jij bent een van de vele profiteurs van de samenleving?
Wat wil jij dan voor werk doen wat je niet kan vinden en hoe lang profiteer je al?
hij kan geen werk vinden omdat zijn baantjes worden overgenomen door wo en hbo- ers die onder hun niveau werkenquote:Op zondag 28 februari 2016 06:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus jij bent een van de vele profiteurs van de samenleving?
Wat wil jij dan voor werk doen wat je niet kan vinden en hoe lang profiteer je al?
En uiteindelijk is het natuurlijk gewoon de schuld van de graaiende neoliberale kapitalisten.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij kan geen werk vinden omdat zijn baantjes worden overgenomen door wo en hbo- ers die onder hun niveau werken
Nou wat zeur je danquote:Op zondag 28 februari 2016 06:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik profiteer buiten zorgtoeslag niet van de samenleving.
Ja. Ik zou als ik jou was de film "The Big Short" kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
En uiteindelijk is het natuurlijk gewoon de schuld van de graaiende neoliberale kapitalisten.
Four denizens in the world of high-finance predict the credit and housing bubble collapse of the mid-2000s, and decide to take on the big banks for their greed and lack of foresight.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja. Ik zou als ik jou was de film "The Big Short" kijken.
zie je hoe die vuige rechtse geldgraaiers de economische crisis hebben veroorzaaktquote:Op zondag 28 februari 2016 06:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Four denizens in the world of high-finance predict the credit and housing bubble collapse of the mid-2000s, and decide to take on the big banks for their greed and lack of foresight.
dit klinkt echt kksaai
echt perfect lifequote:Op zondag 28 februari 2016 06:12 schreef Maureentje het volgende:
Oh ja en ik heb ook geen droombaan maar dat komt omdat ik te lui was vroeger om wat na mijn vwo te doenMaar wel in de jaren doorgegroeid naar een betere baan met goed salaris in het bedrijf waar ik ooit als uitzendkracht ben begonnen
gmtaquote:Op zondag 28 februari 2016 06:15 schreef deadprez het volgende:
een baan met een goed salaris
vind dat klinken alsof je je leven haat, elke dag met tegenzin gaat, maar hey het betaalt goed
Ja jij denkt dat je een perfect life krijgt met een uitkering met de hoop dat je ooit je 100% baantje zal vinden? Get real!quote:
dit klinkt vrij perfect op zichquote:Op zondag 28 februari 2016 06:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat je een perfect life krijgt met een uitkering met de hoop dat je ooit je 100% baantje zal vinden? Get real!
geld maakt 0,0% van mijn perfect life uitquote:Op zondag 28 februari 2016 06:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat je een perfect life krijgt met een uitkering met de hoop dat je ooit je 100% baantje zal vinden? Get real!
eyyquote:
trouwens voor de zoveelste keer, ik studeer en heb een baan en vind beide ontzettend kutter dan kutquote:Op zondag 28 februari 2016 06:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ripquote:Op zondag 28 februari 2016 06:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt ziek ik ga slapen morgen kringverjaardag, ook zo'n intense hekel aan
Had het over jouw toekomstquote:Op zondag 28 februari 2016 06:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trouwens voor de zoveelste keer, ik studeer en heb een baan en vind beide ontzettend kutter dan kut
awquote:Op zondag 28 februari 2016 06:20 schreef Viskarretje het volgende:
ik kom netuit de kroeg geen chickie niks
Nee maar denk wel dat jij geen "perfect life" hebt met een uitkering wachtend op je perfecte baanquote:Op zondag 28 februari 2016 06:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof jij weet wat de toekomst brengt
pls get real
Hoezo niet? Misschien maakt dat hem wel gelukkig.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:23 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nee maar denk wel dat jij geen "perfect life" hebt met een uitkering wachtend op je perfecte baan
Zou ook kunnen jaquote:Op zondag 28 februari 2016 06:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien maakt dat hem wel gelukkig.
quote:Op zondag 28 februari 2016 06:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien maakt dat hem wel gelukkig.
WW is tot 6 maanden exporteerbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
makkelijk met dit zorgstelsel. Zal niet lang meer duren.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geld maakt 0,0% van mijn perfect life uit
dat geld zo'n grote drijfveer is voor het gros zorgt echt voor suïcidale neigingen
Nou nou nou, open topic en zie meteen dit.quote:Op zondag 28 februari 2016 08:39 schreef Murdera het volgende:
Trouwens, waarom zijn feministen, homos en krakers/ww gebruikers niet zwaar tegen de import van kansloze islam figuren?
is een cultuur dingetje. Voel je niet aangesprokenquote:Op zondag 28 februari 2016 08:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou nou nou, open topic en zie meteen dit.
Ga je lekkerquote:Op zondag 28 februari 2016 08:39 schreef Murdera het volgende:
Trouwens, waarom zijn feministen, homos en krakers/ww gebruikers niet zwaar tegen de import van kansloze islam figuren?
27 februari belde, ze willen hun nieuws terugquote:Op zondag 28 februari 2016 10:25 schreef Montelly het volgende:
Ik wou even melden dat prinses Alexia haar been heeft gebroken en herstel nog maanden kan duren.
Ik houd jullie op de hoogte mbt laatste ontwikkelingen.
Zou je zo inruilen voor Alexia.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:25 schreef Montelly het volgende:
Ik wou even melden dat prinses Alexia haar been heeft gebroken en herstel nog maanden kan duren.
Ik houd jullie op de hoogte mbt laatste ontwikkelingen.
Dat is wat CY ook zei...quote:
wel erg. alexia was toen pas 6quote:Op zondag 28 februari 2016 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Haha hey jongens kom allemaal kijken, Montelly denkt dat CY mij vier jaar geleden gedumpt heeft en probeert mij na al die tijd nog even een trap na te geven, kom snel voor het te laat is.
Haha maak je toch niet druk maatjequote:Op zondag 28 februari 2016 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Haha hey jongens kom allemaal kijken, Montelly denkt dat CY mij vier jaar geleden gedumpt heeft en probeert mij na al die tijd nog even een trap na te geven, kom snel voor het te laat is.
Ach ik zou het gewoon prettig vinden als jij en je gymmaatjes enige blijk van intellect zouden geven en met relevante opmerkingen kwamen.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haha maak je toch niet druk maatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |