SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Kan toch niet, al hoewel ik niet weet hoe oud je bent.quote:
op straat slapen was ook niet echt een goeie optiequote:Op zondag 28 februari 2016 04:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan toch niet, al hoewel ik niet weet hoe oud je bent.
Maar kan echt niet.
Je gaat toch niet beetje snuiven bij je ouders.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
op straat slapen was ook niet echt een goeie optie
lekker boeiequote:Op zondag 28 februari 2016 04:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beetje snuiven bij je ouders.
hij welquote:Op zondag 28 februari 2016 04:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beetje snuiven bij je ouders.
Zoek een vriendin en trek bij haar inquote:Op zondag 28 februari 2016 04:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
op straat slapen was ook niet echt een goeie optie
Ik heb een vriendin; die woont ook hier.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Zoek een vriendin en trek bij haar in
hahahahahhaquote:Op zondag 28 februari 2016 04:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Zoek een vriendin en trek bij haar in
quote:Op zondag 28 februari 2016 04:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin; die woont ook hier.
Jezusquote:Op zondag 28 februari 2016 04:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin; die woont ook hier.
quote:Op zondag 28 februari 2016 04:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Je maakt het stereotype wel met deze posts nog iets meer waar
Ja kan niet door al die Polen die de banen stelen!!!quote:
Ik solliciteer me rot.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 04:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja kan niet door al die Polen die de banen stelen!!!
Ja en daar verdien ik in een goede maand 180 euro mee. Schiet niet echt op hè.quote:
halfjaartje avondhavo gevolgdquote:Op zondag 28 februari 2016 04:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat zijn je diplomas kwaliteiten dan
Als ik dit zo hoor wordt het heel wat met mijn met mijn pretstudie uniquote:Op zondag 28 februari 2016 04:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
halfjaartje avondhavo gevolgd
kun je wel drugs van kopenquote:Op zondag 28 februari 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en daar verdien ik in een goede maand 180 euro mee. Schiet niet echt op hè.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je wel drugs van kopen
Want?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch respectloos tegenover je ouders.
Lekker drugs gebruiken in hun huis, mooie respect tegenover ze.quote:
Fulltime postbode?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:40 schreef Aardbei16 het volgende:
Hoe verdien je 180eu met postbodewerk? Kon je niet fulltime ofzo?
Gewoon in goed overleg tochquote:Op zondag 28 februari 2016 04:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker drugs gebruiken in hun huis, mooie respect tegenover ze.
Meid toch.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker drugs gebruiken in hun huis, mooie respect tegenover ze.
tattas be likequote:Op zondag 28 februari 2016 04:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
teren op centen van je ouders terwijl je het geld wat je verdient opsnuift
Ja of doe er pakketjes bezorgen naast. Moet je wel rijbewijs hebben natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 04:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Vmbo mocro kan audi a4 rijden, jij pakt 180 uh oke
Ja, echt goede opvoeding die normale opvoedingquote:Op zondag 28 februari 2016 04:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij normale opvoeding had je dan gelijk paar tetsen gehad en op straat gestaan
Die Audi A4 hebben die mocro's vast op een eerlijke manier gekochtquote:Op zondag 28 februari 2016 04:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Vmbo mocro kan audi a4 rijden, jij pakt 180 uh oke
Beter dan je volwassen kind in huis nemen die zn drugs koopt en opsnuiftquote:Op zondag 28 februari 2016 04:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, echt goede opvoeding die normale opvoeding
Beter dan teren op geld van je ouders, niet danquote:Op zondag 28 februari 2016 04:42 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Die Audi A4 hebben die mocro's vast op een eerlijke manier gekocht
is liefdequote:Op zondag 28 februari 2016 04:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan je volwassen kind in huis nemen die zn drugs koopt en opsnuift
Ja, je moet wat he. Heb eigenlijk best wel respect voor die mocro's die voor 3 miljoen straatwaarde aan coke door de havens van Antwerpen en Rotterdam kunnen smokkelenquote:Op zondag 28 februari 2016 04:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan teren op geld van je ouders, niet dan
Is toch geen liefde om je kind zo te pamperen, lijkt mij dan.quote:
tuurlijk welquote:Op zondag 28 februari 2016 04:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch geen liefde om je kind zo te pamperen, lijkt mij dan.
Respect is groot woord, maar ze zijn wel inventief.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:43 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja, je moet wat he. Heb eigenlijk best wel respect voor die mocro's die voor 3 miljoen straatwaarde aan coke door de havens van Antwerpen en Rotterdam kunnen smokkelen
Welke blijk van liefde geef je door je kind in huis te nemen terwijl die niets uitvoertquote:Op zondag 28 februari 2016 04:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt vannacht al laten blijken dat je meer niet snapt
Niets uitvoeren dus.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij solliciteert en werkt als postbode
Even los van mijn hele situatie, want is gwn mijn eigen domme schuld en keilief van mijn ouders dat ze helpen, maar waarom zou het beter zijn om als ouders je kind maar op straat te laten leven?quote:
liefde dat hij niet op straat moet slapenquote:Op zondag 28 februari 2016 04:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke blijk van liefde geef je door je kind in huis te nemen terwijl die niets uitvoert
maakt karakter, je kan je kind niet tot de eeuwigheid hand boven het hoofd houden.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Even los van mijn hele situatie, want is gwn mijn eigen domme schuld en keilief van mijn ouders dat ze helpen, maar waarom zou het beter zijn om als ouders je kind maar op straat te laten leven?
En ja, af en toe worden er een paar afgeschoten. Risico van het vakquote:Op zondag 28 februari 2016 04:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Respect is groot woord, maar ze zijn wel inventief.
Dan moet je gewoon naar een ander land gaan om een beter leven te zoeken in plaats van klagen snap je?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Even los van mijn hele situatie, want is gwn mijn eigen domme schuld en keilief van mijn ouders dat ze helpen, maar waarom zou het beter zijn om als ouders je kind maar op straat te laten leven?
dat is niet relevantquote:
Onderdak bieden zie ik niet echt als de hand boven het hoofd houden, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakt karakter, je kan je kind niet tot de eeuwigheid hand boven het hoofd houden.
Wel als ie zn geld wat ie verdient opsnuift.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Onderdak bieden zie ik niet echt als de hand boven het hoofd houden, eerlijk gezegd.
Zwervers barsten ook altijd volop van het karakter, echt genieten.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakt karakter, je kan je kind niet tot de eeuwigheid hand boven het hoofd houden.
ja een twintiger in huis nemen is "eeuwigheid"quote:Op zondag 28 februari 2016 04:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juistquote:Op zondag 28 februari 2016 04:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel als ie zn geld wat ie verdient opsnuift.
Die plicht heb je ook gewoon als ouder zijnde, vind ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Onderdak bieden zie ik niet echt als de hand boven het hoofd houden, eerlijk gezegd.
Vind ik niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:48 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Die plicht heb je ook gewoon als ouder zijnde, vind ik.
Omdat je als kind je verantwoordleijkheid ook niet neemt in dit geval.quote:
Nee het is idd beter om hem gewoon op straat te gooien en het hem maar uit laten zoeken en kijken hoe die nog verder afglijd naar de onderlaag van de maatschappij.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je als kind je verantwoordleijkheid ook niet neemt in dit geval.
Steunen als dat van 2 kanten komt.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:50 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee het is idd beter om hem gewoon op straat te gooien en het hem maar uit laten zoeken en kijken hoe die nog verder afglijd naar de onderlaag van de maatschappij.
Nee. Steun je kind zodat ie wel op eigen benen kan leren staan.
Dat wel ja. Maar dat gebeurt meestal ook wel denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Steunen als dat van 2 kanten komt.
Dan is er niets mee.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:52 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar dat gebeurt meestal ook wel denk ik.
Kun jij mij niet gewoon Pools leren?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Spreek je geen 2e taal ofzo om te gaan ZZP'en
nee, want hij snuiftquote:Op zondag 28 februari 2016 04:52 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar dat gebeurt meestal ook wel denk ik.
Is lastige taal, maar staat wel op duolingo geloof ik, of op memrise.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun jij mij niet gewoon Pools leren?
kurwaquote:Op zondag 28 februari 2016 04:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun jij mij niet gewoon Pools leren?
Nee ik moet gewoon een baan vinden waarbij ik wel genoeg uren kan maken.quote:
Als je geen kwaliteiten hebt toch allemaal geautomiseerd binnekort, of snel vervangbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik moet gewoon een baan vinden waarbij ik wel genoeg uren kan maken.
Ja bedankt hè.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je geen kwaliteiten hebt toch allemaal geautomiseerd binnekort, of snel vervangbaar.
wat zijn jou specifieke competentiesquote:Op zondag 28 februari 2016 04:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik moet gewoon een baan vinden waarbij ik wel genoeg uren kan maken.
Je kan toch geen hele taal leren adhv een app?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is lastige taal, maar staat wel op duolingo geloof ik, of op memrise.
Ja sorry, maar iedereen met kwaliteiten vind vrij snel een baanquote:
Ik beheers de Nederlandse taal wel fatsoenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zijn jou specifieke competenties
Wel een begin.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:55 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Je kan toch geen hele taal leren adhv een app?
haphapquote:Op zondag 28 februari 2016 04:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik beheers de Nederlandse taal wel fatsoenlijk.
Nee, dat is onzin.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sorry, maar iedereen met kwaliteiten vind vrij snel een baan
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
was bewustquote:
mijn kwaliteit is dat ik geen enkele kwaliteit hebquote:Op zondag 28 februari 2016 04:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sorry, maar iedereen met kwaliteiten vind vrij snel een baan
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ik heb weleens Italiaans proberen te leren. Na 2 week gestopt want telkens als ik 1 nieuw woord leerde vergat ik er ook weer 1quote:
Ik had het niet over mezelf. Het is ook voor mensen die wel een studie af hebben gerond vaak helaas lastig om een baan te vinden tegenwoordig.quote:
hoe maak je geld met call of duty dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Of misschien leren coden of iets dergelijks.
Ligt aan je studie. Maar vaak gaat het dan om baan op niveau.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf. Het is ook voor mensen die wel een studie af hebben gerond vaak helaas lastig om een baan te vinden tegenwoordig.
leuke grapquote:Op zondag 28 februari 2016 04:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe maak je geld met call of duty dan?
Waarom ga je geen studie doen in een sector waar veel banen tekort zijn, zoals in de ICT.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf. Het is ook voor mensen die wel een studie af hebben gerond vaak helaas lastig om een baan te vinden tegenwoordig.
YouTube moneyquote:Op zondag 28 februari 2016 04:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe maak je geld met call of duty dan?
Valt ook vies tegen. Sowieso zijn er gewoon een stuk meer werkzoekende dan vacatures, maar hoogopgeleiden lopen vaak ook weer tegen het probleem aan dat ze overgekwalificeerd zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt aan je studie. Maar vaak gaat het dan om baan op niveau.
Genoeg mensen met een minder gewilde studie die gewoon nog een full time baan onder niveau kunnen vinden. Niet ideaal, maar wel meer dan niets.
en kwaliteiten ontdek je niet op basis van een cv + sollicitatiegesprekquote:Op zondag 28 februari 2016 04:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Diploma zegt natuurlijk niets over kwaliteiten.
Iets uit je CV halen is moeilijk hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt ook vies tegen. Sowieso zijn er gewoon een stuk meer werkzoekende dan vacatures, maar hoogopgeleiden lopen vaak ook weer tegen het probleem aan dat ze overgekwalificeerd zijn.
Wel over kennis.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Diploma zegt natuurlijk niets over kwaliteiten.
of dat ze banen inpikken van de lager opgeleidenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt ook vies tegen. Sowieso zijn er gewoon een stuk meer werkzoekende dan vacatures, maar hoogopgeleiden lopen vaak ook weer tegen het probleem aan dat ze overgekwalificeerd zijn.
Als je geen kwaliteiten hebt snap ik best dat je geen baan kan vinden hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
of dat ze banen inpikken van de lager opgeleiden
Ik kan tot nu toe niet zeggen dat ik veel intelligenter wordt door mn studie hoor.quote:
nee, maar het is te simpel om te zeggen: "oh, je hebt geen werk, nou dan ben je kwaliteitsloos"quote:Op zondag 28 februari 2016 05:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou, ik merk het wel. Het ligt aan iedereen behalve aan jezelf.
Nja, zo zie ik t niet zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
of dat ze banen inpikken van de lager opgeleiden
Maar dat is meestal niet zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb m'n diploma bij elkaar gegokt, zegt niets over kennis
In de meeste gevallen klopt dat wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar het is te simpel om te zeggen: "oh, je hebt geen werk, nou dan ben je kwaliteitsloos"
Al klopt dat in mijn geval ook wel gewoon.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar het is te simpel om te zeggen: "oh, je hebt geen werk, nou dan ben je kwaliteitsloos"
Niet bepaald. Vind het een egoïstische denkwijze.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou vergroot ik je wereldbeeld nog even zo laat op de avond
Hboquote:Op zondag 28 februari 2016 05:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel, hbo diploma's krijg je cadeau bij een pakje boter
nonsensquote:Op zondag 28 februari 2016 05:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de meeste gevallen klopt dat wel.
Niet altijd, er zijn uitzonderingen.
Maar je hebt wel meer kennis van een bepaald vakgebied door je studie toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan tot nu toe niet zeggen dat ik veel intelligenter wordt door mn studie hoor.
Oke dan, het is pech dat mensen geen baan vinden huehuehuehuehuequote:
van?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet bepaald. Vind het een egoïstische denkwijze.
mwaoh, had het meeste ook kunnen googlen hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:03 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel meer kennis van een bepaald vakgebied door je studie toch?
hbo een diploma noemenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel, hbo diploma's krijg je cadeau bij een pakje boter
Laagopgeleiden die janken dat hun banen ingepikt worden door hogeropgeleiden.quote:
Is toch niets man.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
word nog steeds gewaardeerd als hogerberoepsonderwijs
soms wel jaquote:Op zondag 28 februari 2016 05:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke dan, het is pech dat mensen geen baan vinden huehuehuehuehue
Dan nog moet je met een beetje sociale vaardigheden nog wel een baan kunnen scoren.quote:
Ja, dat is de keuze die je zelf maakt. De bedoeling is natuurlijk dat je er gewoon wel veel van leert, daar zijn ze ook voor bedoelt.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwaoh, had het meeste ook kunnen googlen hoor.
jaquote:Op zondag 28 februari 2016 05:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laagopgeleiden die janken dat hun banen ingepikt worden door hogeropgeleiden.
Ik doe voor de lol dan ook een pretstudie hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:04 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja, dat is de keuze die je zelf maakt. De bedoeling is natuurlijk dat je er gewoon wel veel van leert, daar zijn ze ook voor bedoelt.
Voor gratis stufi en OV zekerquote:Op zondag 28 februari 2016 05:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe voor de lol dan ook een pretstudie hoor.
Woon je in Polen dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neuj, krijg ik hier niet. Kost me bakken met geld.
vast wel, maar daar kan toch enige tijd overheen gaan?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan nog moet je met een beetje sociale vaardigheden nog wel een baan kunnen scoren.
net als het mbo en de uni, je punt?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:06 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Een certificaat die elke onnozele kan behalen
Ik denk dat iedereen op vrij korte termijn een tijdelijke baan in de haven bij elkaar kan lullen ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vast wel, maar daar kan toch enige tijd overheen gaan?
jij doet net alsof ik met het opstellen van een cv vandaag ik morgen een baan heb
Dat eerste lijkt me juist ontzettend saai. Culturen lijkt me wel watquote:Op zondag 28 februari 2016 05:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik leer wat over godsdiensten en culturen. Dikke prima.
Geld verdien ik toch wel.
In de haven, aan de andere kant van Nederland.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen op vrij korte termijn een tijdelijke baan in de haven bij elkaar kan lullen ja.
Weet niet waar je woont, maar misschien is er landbouw?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
In de haven, aan de andere kant van Nederland.
Toch nog niet zo slecht geregeld hè, in het linksche Nederland.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Volle mep betalen voor uni, lekker hoor.
daar moet je als universitair geschoolde milieukundige dan maar genoegen meenemen jaquote:Op zondag 28 februari 2016 05:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen op vrij korte termijn een tijdelijke baan in de haven bij elkaar kan lullen ja.
Vind het prima om in mezelf te investeren hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toch nog niet zo slecht geregeld hè, in het linksche Nederland.
mbo ook jaquote:Op zondag 28 februari 2016 05:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net als het mbo en de uni, je punt?
Wel op korte termijn ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar moet je als universitair geschoolde milieukundige dan maar genoegen meenemen ja
nee hoor, dat is een praatje van wo'ers die heel graag willen laten blijken dat ze meer zijn dan een hbo'er. nou dat mag je doenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:08 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
mbo ook ja
Denken dat elke klapjosti een WO diploma kan behalen
Daar heb je wel de nodige intelligentie voor nodig hoor
Yes. En toerisme. Maar dat zijn vooral dingen waar pas over een paar maanden weer vraag naar is.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont, maar misschien is er landbouw?
Ik heb vakken gevuld bij de AH, echt kutquote:Op zondag 28 februari 2016 05:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me altijd prima vermaakt met "laagopgeleide" baantjes hoor.
quote:
dat kan, maar ik ken me best voorstellen dat er mensen zijn die nogal moe worden van eentonig hersendodend niet uitdagend werkquote:Op zondag 28 februari 2016 05:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me altijd prima vermaakt met "laagopgeleide" baantjes hoor.
Je hebt niet zoveel te willen als je verder geen werk kan vinden, maar ach in Nederland denken mensen reht te hebben op uitdagend werk als ze een papiertje hebbenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dat kan, maar ik ken me best voorstellen dat er mensen zijn die nogal moe worden van eentonig hersendodend niet uitdagend werk
Ik zou er momenteel hartstikke gelukkig mee zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dat kan, maar ik ken me best voorstellen dat er mensen zijn die nogal moe worden van eentonig hersendodend niet uitdagend werk
Net zoals iedereen die oprecht werk zoekt.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou er momenteel hartstikke gelukkig mee zijn.
Heb je überhaupt wel een diploma?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niets noemenswaardigs.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:11 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel een diploma?
het lijkt me vrij normaal dat als jij je halve leven studeert op een hoog niveau je niet voor de lol akkoord gaat met vakkenvullen of whatever, neequote:Op zondag 28 februari 2016 05:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel te willen als je verder geen werk kan vinden, maar ach in Nederland denken mensen reht te hebben op uitdagend werk als ze een papiertje hebben
Als je daarmee mbo bedoeld moet je er wel een (kut)baantje voor kunnen vinden. Met alleen een middelbareschooldiploma wordt het wel een lastige opgave ja.quote:
Technische branchequote:Op zondag 28 februari 2016 05:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet niet waar in Nederland nu vraag naar is.
Had je maar iets moeten studeren waar je werk mee kon vinden, niet waar?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
het lijkt me vrij normaal dat als jij je halve leven studeert op een hoog niveau je niet voor de lol akkoord gaat met vakkenvullen of whatever, nee
jij bent niet in het bezit van een hbo of wo diploma met 4/5 jaar studie in het hogerberoepsonderwijsquote:Op zondag 28 februari 2016 05:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zou wellicht ook nog een optie zijn inderdaad, maar er zitten hier niet echt opleidingen die me aanspreken en ik heb ook niet echt de mogelijkheid om naar een plek te verhuizen waar dat wel zo is. Een opleiding zou eventueel altijd nog kunnen, al is het maar na werktijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je duale opleiding proberen te fixen
Ik denk dat er ook binnen die groep een hoop mensen zijn die daar graag genoegen mee zouden nemen eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent niet in het bezit van een hbo of wo diploma met 4/5 jaar studie in het hogerberoepsonderwijs
Eens. Maar veel mensen zitten nog in ouderwetse gedachtengang.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook binnen die groep een hoop mensen zijn die daar graag genoegen mee zouden nemen eigenlijk.
Nja het is ook gewoon kut natuurlijk, ben je tyfuslang naar school geweest, vet je best gedaan, heb je je diploma en moet je nog steeds noodgedwongen op dezelfde vacatures voor kutbaantjes reageren als deadprez de nietsnut.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens. Maar veel mensen zitten nog in ouderwetse gedachtengang.
Ben je 21+? Doe dan de 21+ test voor hbo.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zou wellicht ook nog een optie zijn inderdaad, maar er zitten hier niet echt opleidingen die me aanspreken en ik heb ook niet echt de mogelijkheid om naar een plek te verhuizen waar dat wel zo is. Een opleiding zou eventueel altijd nog kunnen, al is het maar na werktijd.
Nu eerst maar eens gewoon een baan zien te vinden.
Ja, tja, in Nederland verplicht niemand een bepaalde studie, dan kan ook niemand je verzekeren van een functie.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja het is ook gewoon kut natuurlijk, ben je tyfuslang naar school geweest, vet je best gedaan, heb je je diploma en moet je nog steeds noodgedwongen op dezelfde vacatures voor kutbaantjes reageren als deadprez de nietsnut.Snap best dat dat zuur is.
leuke mentaliteit dat idd, de markt (de economie) bepaald wat de wereld gaat studerenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had je maar iets moeten studeren waar je werk mee kon vinden, niet waar?
Echt een wereldvreemde gedachte dat je recht hebt op leuk werk.
En dan? Weer maar gewoon aan een opleiding beginnen die me geen anus interesseert om stufi te leechen? Schiet je op langere termijn ook niks mee op.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:16 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ben je 21+? Doe dan de 21+ test voor hbo.
Werk kun je niet toveren.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leuke mentaliteit dat idd, de markt (de economie) bepaald wat de wereld gaat studeren
kunstenaars zijn niet nodig, dus de kunstacademie kunnen we wel sluiten, filosofen zijn niet nodig dus de studie wijsbegeerte kunnen we wel sluiten, cabaretiers wat moeten we ermee, kleinkunstacademie maar sluiten
hoop niet dat het ooit gebeurd, ooooh wacht...
en ons dan later opeens afvragen waarom er zoveel mensen ziek thuis zitten, last hebben van depressie en whatever
leuk werk is wat anders dan werk waar je voor geleerd hebt
Is er dan echt niks dat je interesseert of aanspreekt? Hbo is best divers en er zijn genoeg dingen te kiezen. Sowieso als je het interessant vind begin je het vanzelf wel leuk te vinden en krijg je ook weer motivatie enz.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan? Weer maar gewoon aan een opleiding beginnen die me geen anus interesseert om stufi te leechen? Schiet je op langere termijn ook niks mee op.
nee, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat als jij in een bepaalde tak van sport studeertquote:Op zondag 28 februari 2016 05:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Werk kun je niet toveren.
Niet iedereen kan in kleine branches werken, ook al hebben ze ervoor geleerd.
Als je werkloos hebt zou je weinig keuze moeten hebben als de werkgever jou daadwerkelijk geschikter vind.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en niet dat je genoegen neemt met een lager baantje waardoor hbo'ers de banen van mbo'ers overnemen
er vind dan gewoon verschuiving van de werkloosheid plaatsquote:Op zondag 28 februari 2016 05:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je werkloos hebt zou je weinig keuze moeten hebben als de werkgever jou daadwerkelijk geschikter vind.
O ja, dus een baan afwijzen als "hoogopgeleide" hbo'er is een nobele keuze.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er vind dan gewoon verschuiving van de werkloosheid plaats
Laten we niet doen alsof er werk is dat ik leuk vind.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat als jij in een bepaalde tak van sport studeert
dat jij ook probeert daar werk in te vinden
en niet dat je genoegen neemt met een lager baantje waardoor hbo'ers de banen van mbo'ers overnemen
waardoor nietsnut deapdrez geen werk kan vinden omdat hij moet opboksen tegen hbo'ers terwijl hij geen papiertje heeft
terwijl die hbo/wo'er zich op zit te vreten omdat hij het werk kut vindt terwijl deadprez het werk wel leuk had gevonden en er blij mee was
nee, wel een logischequote:Op zondag 28 februari 2016 05:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O ja, dus een baan afwijzen als "hoogopgeleide" hbo'er is een nobele keuze.
Dat jij oprecht denkt dat je een recht hebt op een baan voor iets waar je voor "geleerd" hebt (wat dus blijkbaaar niet zo veel is)quote:
En bedankt dat jij de kortzichtigheid van de rechtse-pool weer even bevestigd die denkt dat er niets anders in het leven is dan werk.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel bedankt dat je in een paar posts kan uitleggen wat er mankeert aan de arbeidsethos in west-europa.
Chapeau.
denk hier nog eens heel goed over naquote:Op zondag 28 februari 2016 05:23 schreef Insomnia_ het volgende:
(wat dus blijkbaaar niet zo veel is)
Tja, het zijn de werkenden die de wereld draaiend houden.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En bedankt dat jij de kortzichtigheid van de rechtse-pool weer even bevestigd die denkt dat er niets anders in het leven is dan werk.
Wat heb je geleerd dan als je niet eens een baantje kan vinden.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk hier nog eens heel goed over na
quote:Op zondag 28 februari 2016 05:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heb je geleerd dan als je niet eens een baantje kan vinden.
quote:Op zondag 28 februari 2016 05:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het prima om in mezelf te investeren hoor.
Ja, en ik accepteer dat ik daar geen baan in kan vinden?quote:
Jij legt allemaal verbanden die er niet zijn. Als iemand liever niet onder zijn niveau werkt betekent dat niet dat hij niet wil werken.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, het zijn de werkenden die de wereld draaiend houden.
Je zou die keuze niet moeten hebben.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij legt allemaal verbanden die er niet zijn. Als iemand liever niet onder zijn niveau werkt betekent dat niet dat hij niet wil werken.
hzaw ook nietquote:Op zondag 28 februari 2016 05:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben dan natuurlijk niet zo wereldvreemd dat ik over 2 jaar ga verwachten dat ik de perfecte baan ga vinden.
Blijkbaar wel, want hij vind het mprima dat iemand anders voor zijn wachten op een goed baantje vinden werkt.quote:
Ieder ouder zou bij de geboorte van zijn/haar kind naar de markt moeten kijken en het kind al voorbereiden op daar waar vraag naar is. De keuze van de studie hangt niet af van de interesses van de mens maar daar waar de markt (de economie) belang bij heeft. Want zo is al zo vaak gebleken, de economie functioneert prima.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zou die keuze niet moeten hebben.
Iedereen moet gewoon zelf bepalen wat ie studeert. Maar daarna ook accepteren als er geen werk voor is.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ieder ouder zou bij de geboorte van zijn/haar kind naar de markt moeten kijken en het kind al voorbereiden op daar waar vraag naar is. De keuze van de studie hangt niet af van de interesses van de mens maar daar waar de markt (de economie) belang bij heeft. Want zo is al zo vaak gebleken, de economie functioneert prima.
O
aparte manier van lezen hou je eropnaquote:Op zondag 28 februari 2016 05:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want hij vind het mprima dat iemand anders voor zijn wachten op een goed baantje vinden werkt.
Baantjes weigeren insinueert toch dat iemand anders jouw levensonderhoud betaald?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
aparte manier van lezen hou je eropna
Hij vond net het nog een logische keuze om te doen, want anders verschuift de werkloosheid zich alleen maar.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:31 schreef deadprez het volgende:
hmm zo las ik het niet, maar wie weet hou ik er een aparte manier van lezen op na.
Oh, dat accepteert iemand wel. Het is alleen ontzettend logisch als zo iemand enige tijd wacht in de hoop toch een leuke baan te vinden die aansluit bij zijn studie & interesse. En niet dat hij door sommigen in deze maatschappij verplicht wordt fysiek in de haven bezig te zijn of vakken te vullen bij de AH omdat hij anders een luilak is die geen werk zoekt.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon zelf bepalen wat ie studeert. Maar daarna ook accepteren als er geen werk voor is.
Want je kan niet solliciteren tijdens ander werk?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, dat accepteert iemand wel. Het is alleen ontzettend logisch als zo iemand enige tijd wacht in de hoop toch een leuke baan te vinden die aansluit bij zijn studie & interesse. En niet dat hij door sommigen in deze maatschappij verplicht wordt fysiek in de haven bezig te zijn of vakken te vullen bij de AH omdat hij anders een luilak is die geen werk zoekt.
Oh, jawel. Maar dan heb je werk dat je niet interesseert, wat beneden jouw niveau is en heeft een mbo'er geen werk. Dus is de mbo'er werkloos en die is volgens jou een luie lummel omdat hij geen kwaliteiten heeft want anders zou hij wel een baan hebben, toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want je kan niet solliciteren tijdens ander werk?
Mensen zonder kwaliteiten zijn niet lui, die zijn talentloos.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, jawel. Maar dan heb je werk dat je niet interesseert, wat beneden jouw niveau is en heeft een mbo'er geen werk. Dus is de mbo'er werkloos en die is volgens jou een luie lummel omdat hij geen kwaliteiten heeft want anders zou hij wel een baan hebben, toch?
Waarom denkt zo iemand gelijk overal recht op te hebben dan? Die conclusie heb je ook een paar pagina's terug gemaakt, maar hoe en wat is weer eens niet duidelijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach, het zal wel Nederlands zijn. Denken overla recht op te hebben.
Jij claimed al paginas dat het normaal is te wachten op een baan binnen je branche, waarom heb jij daar recht op?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom denkt zo iemand gelijk overal recht op te hebben dan? Die conclusie heb je ook een paar pagina's terug gemaakt, maar hoe en wat is weer eens niet duidelijk.
Dat zou overigens nog niet zo'n heel gek idee zijn voor korte periode.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:33 schreef deadprez het volgende:
Gewoon een tijdelijke uitkering voor afgestudeerde studenten. Kan mooi betaald worden van de stufi die ze afgenomen is.
Stel je voor dat jouw talent kunst is, maar ja geen vraag naar.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen zonder kwaliteiten zijn niet lui, die zijn talentloos.
Mensen die banen aangeboden krijgen, en die weigeren omdat ze zich te goed voelen. Die zijn lui.
En dat is nog veel erger.
Tja, dan zul je toch moeten werken he!quote:Op zondag 28 februari 2016 05:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Stel je voor dat jouw talent kunst is, maar ja geen vraag naar.
Daar heb je geen recht op, het is normaal dat je iets zoekt wat bij je past aangezien je dat de rest van je leven gaat doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij claimed al paginas dat het normaal is te wachten op een baan binnen je branche, waarom heb jij daar recht op?
Ja, prima. Maar dan wel wat proberen te zoeken wat bij je past.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, dan zul je toch moeten werken he!
Ah, dus het baantje wat je kiest ga je de rest van je leven doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar heb je geen recht op, het is normaal dat je iets zoekt wat bij je past aangezien je dat de rest van je leven gaat doen.
Daar heb je geen recht op. Je moet gewoon werken, wat het ook is.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, prima. Maar dan wel wat proberen te zoeken wat bij je past.
Ja, de branche wel he. Of zie jij veel beleggers die een jaar later projectmanager zijn bij de aanleg van een dijk en twee jaar later schilderlessen geven?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah, dus het baantje wat je kiest ga je de rest van je leven doen.
Wie stelt hier werk nu als belangrijkste?
Ik heb gekkere career switches gezien ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, de branche wel he. Of zie jij veel beleggers die een jaar later projectmanager zijn bij de aanleg van een dijk en twee jaar later schilderlessen geven?
Niks moet. Dat bepaal je zelf en dus bepaal je lekker zelf of je een baantje wel of niet neemt.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb je geen recht op. Je moet gewoon werken, wat het ook is.
Als je geen uitkering trekt hoeft niets nee, eens.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niks moet. Dat bepaal je zelf en dus bepaal je lekker zelf of je een baantje wel of niet neemt.
Je hoeft geen incidenten te generaliserenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb gekkere career switches gezien ja.
Uitkering heb dan wel weer recht op.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je geen uitkering trekt hoeft niets nee, eens.
En dan nog is iets beter dan niets op een CV he.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hoeft geen incidenten te generaliseren
Tijdens een uitkering moet je werk aannemen. Verplicht.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Uitkering heb dan wel weer recht op.
Foutje in het systeem.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tijdens een uitkering moet je werk aannemen. Verplicht.
Sterker nog: je wordt gewoon aan het werk gezet. En dat zijn dus echt de ergste kkbaantjes die je je maar kunt bedenken, en dan ook nog eens voor minder dan minimumloon.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tijdens een uitkering moet je werk aannemen. Verplicht.
Jij hebt zeker een uitkering zo te lezen ?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Uitkering heb dan wel weer recht op.
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 05:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt, ik probeervrij genuanceerd te zijn.
Maar het is toch niet zo gek dat je gewoon moet werken als je dat kan.
Het getuigt juist van mentaliteit door je niet te laten leiden door de rechtse doordouwers die enkel de al falende economische markten in stand proberen te houden en te gaan voor een opleiding/studie je aansluit bij jouw interesses en niet de interesses van de wereld.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach, je bevestigd de voorkeuren wel elke keer. Fijn.
Mentaliteitloos land is het ook aan het worden.
Ik kan daar echt met mn hoofd niet bij.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:44 schreef deadprez het volgende:
[..]! het viel me ook al op dat je redelijk mild bent voor jouw doen
O ja, het is een nobel iets werkloos zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het getuigt juist van mentaliteit door je niet te laten leiden door de rechtse doordouwers die enkel de al falende economische markten in stand proberen te houden en te gaan voor een opleiding/studie je aansluit bij jouw interesses en niet de interesses van de wereld.
Nee. Ik studeer en heb werk.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:43 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een uitkering zo te lezen ?(heb maar ff terug gelezen dus niet alle sc
)
Luie flikkers gewoon echt minimaal inkomen zodat je net NIET rond kan komenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:43 schreef deadprez het volgende:
Gewoon basisinkomen dan is alles opgelost.
Is dit de manifestatie van alle gevoelens die inso de hele tijd heeft zitten onderdrukken om eens een keer genuanceerd te doen?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:45 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Luie flikkers gewoon echt minimaal inkomen zodat je net NIET rond kan komen![]()
Gewoon werken voor je geld!
Hangt af van de lengte van niet werken.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt, ik probeervrij genuanceerd te zijn.
Maar het is toch niet zo gek dat je gewoon moet werken als je dat kan.
Op het moment dat jij jezelf kan onderhouden moet je lekker werkloos blijven zolang je wil.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hangt af van de lengte van niet werken.
Dus als jij een "gekke" interesse hebt dan hoef je niet te werken om jouw reden? Hou toch op zegquote:Op zondag 28 februari 2016 05:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het getuigt juist van mentaliteit door je niet te laten leiden door de rechtse doordouwers die enkel de al falende economische markten in stand proberen te houden en te gaan voor een opleiding/studie je aansluit bij jouw interesses en niet de interesses van de wereld.
Nee, om hele andere redenen maar het is er wel onderdeel van dat bedrijfseconomie en bedrijfskunde van gekkigheid niet meer weten waar ze de studenten dumpen moeten.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is een falende markt als jij geen baan kan vinden.
Nee, maar het is logisch als zo iemand werk probeert te zoeken in zijn interessegebied.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:46 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus als jij een "gekke" interesse hebt dan hoef je niet te werken om jouw reden? Hou toch op zeg
Dat klopt, maar daar gaat het niet over.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee, maar het is logisch als zo iemand werkt probeert te zoeken in zijn interessegebied.
Jawel, dat zeg ik nu al voor de 100e keer.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar gaat het niet over.
Jij hebt al 2 keer beweerd dat het goed is om dan werkloos te blijven tegen loze kreten als "falende markten"quote:Op zondag 28 februari 2016 05:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jawel, dat zeg ik nu al voor de 100e keer.
Helaas niet, inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen zoekt werk wat hem het best ligt, dat is logisch.
Maar je hebt totaal geen recht om te wachten op iets beters.
En wat is er mis om toch te gaan werken en van daar uit een baan te zoeken die wel bij je past???quote:Op zondag 28 februari 2016 05:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, maar het is logisch als zo iemand werk probeert te zoeken in zijn interessegebied.
Als jij aan de kleinkunstacademie hebt gestudeerd is het niet meer dan normaal dat je werk probeert te zoeken die daar bij aansluit en niet eerst een jaar op de haven loopt te zwoegen.
Hij snapt niet dat een gat in je cv erger is dan een matig baantje.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:49 schreef Maureentje het volgende:
[..]
En wat is er mis om toch te gaan werken en van daar uit een baan te zoeken die wel bij je past???
?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen zoekt werk wat hem het best ligt, dat is logisch.
Maar je hebt totaal geen recht om te wachten op iets beters.
Je "steelt" dan als wo/hbo'er het baantje van deadprezquote:Op zondag 28 februari 2016 05:49 schreef Maureentje het volgende:
[..]
En wat is er mis om toch te gaan werken en van daar uit een baan te zoeken die wel bij je past???
Nee? Ga gewoon werken en zoek dan iets wat bij je past?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
?
Oké, dus ik ben afgestudeerd met de studie theologie. Dan moet ik als het eerste baantje dat ik aangeboden krijg treinconducteur is, dat baantje nemen. Want ik mag niet wachten op iets wat beter bij mij past?
Ja ja. Ik heb je wel door.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je "steelt" dan als wo/hbo'er het baantje van deadprez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |