nee hoor, dat is een praatje van wo'ers die heel graag willen laten blijken dat ze meer zijn dan een hbo'er. nou dat mag je doenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:08 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
mbo ook ja
Denken dat elke klapjosti een WO diploma kan behalen
Daar heb je wel de nodige intelligentie voor nodig hoor
Yes. En toerisme. Maar dat zijn vooral dingen waar pas over een paar maanden weer vraag naar is.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont, maar misschien is er landbouw?
Ik heb vakken gevuld bij de AH, echt kutquote:Op zondag 28 februari 2016 05:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me altijd prima vermaakt met "laagopgeleide" baantjes hoor.
quote:
dat kan, maar ik ken me best voorstellen dat er mensen zijn die nogal moe worden van eentonig hersendodend niet uitdagend werkquote:Op zondag 28 februari 2016 05:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me altijd prima vermaakt met "laagopgeleide" baantjes hoor.
Je hebt niet zoveel te willen als je verder geen werk kan vinden, maar ach in Nederland denken mensen reht te hebben op uitdagend werk als ze een papiertje hebbenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dat kan, maar ik ken me best voorstellen dat er mensen zijn die nogal moe worden van eentonig hersendodend niet uitdagend werk
Ik zou er momenteel hartstikke gelukkig mee zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dat kan, maar ik ken me best voorstellen dat er mensen zijn die nogal moe worden van eentonig hersendodend niet uitdagend werk
Net zoals iedereen die oprecht werk zoekt.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou er momenteel hartstikke gelukkig mee zijn.
Heb je überhaupt wel een diploma?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niets noemenswaardigs.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:11 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel een diploma?
het lijkt me vrij normaal dat als jij je halve leven studeert op een hoog niveau je niet voor de lol akkoord gaat met vakkenvullen of whatever, neequote:Op zondag 28 februari 2016 05:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel te willen als je verder geen werk kan vinden, maar ach in Nederland denken mensen reht te hebben op uitdagend werk als ze een papiertje hebben
Als je daarmee mbo bedoeld moet je er wel een (kut)baantje voor kunnen vinden. Met alleen een middelbareschooldiploma wordt het wel een lastige opgave ja.quote:
Technische branchequote:Op zondag 28 februari 2016 05:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet niet waar in Nederland nu vraag naar is.
Had je maar iets moeten studeren waar je werk mee kon vinden, niet waar?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
het lijkt me vrij normaal dat als jij je halve leven studeert op een hoog niveau je niet voor de lol akkoord gaat met vakkenvullen of whatever, nee
jij bent niet in het bezit van een hbo of wo diploma met 4/5 jaar studie in het hogerberoepsonderwijsquote:Op zondag 28 februari 2016 05:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zou wellicht ook nog een optie zijn inderdaad, maar er zitten hier niet echt opleidingen die me aanspreken en ik heb ook niet echt de mogelijkheid om naar een plek te verhuizen waar dat wel zo is. Een opleiding zou eventueel altijd nog kunnen, al is het maar na werktijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je duale opleiding proberen te fixen
Ik denk dat er ook binnen die groep een hoop mensen zijn die daar graag genoegen mee zouden nemen eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent niet in het bezit van een hbo of wo diploma met 4/5 jaar studie in het hogerberoepsonderwijs
Eens. Maar veel mensen zitten nog in ouderwetse gedachtengang.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook binnen die groep een hoop mensen zijn die daar graag genoegen mee zouden nemen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |