soms wel jaquote:Op zondag 28 februari 2016 05:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke dan, het is pech dat mensen geen baan vinden huehuehuehuehue
Dan nog moet je met een beetje sociale vaardigheden nog wel een baan kunnen scoren.quote:
Ja, dat is de keuze die je zelf maakt. De bedoeling is natuurlijk dat je er gewoon wel veel van leert, daar zijn ze ook voor bedoelt.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwaoh, had het meeste ook kunnen googlen hoor.
jaquote:Op zondag 28 februari 2016 05:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laagopgeleiden die janken dat hun banen ingepikt worden door hogeropgeleiden.
Ik doe voor de lol dan ook een pretstudie hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:04 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja, dat is de keuze die je zelf maakt. De bedoeling is natuurlijk dat je er gewoon wel veel van leert, daar zijn ze ook voor bedoelt.
Voor gratis stufi en OV zekerquote:Op zondag 28 februari 2016 05:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe voor de lol dan ook een pretstudie hoor.
Woon je in Polen dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neuj, krijg ik hier niet. Kost me bakken met geld.
vast wel, maar daar kan toch enige tijd overheen gaan?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan nog moet je met een beetje sociale vaardigheden nog wel een baan kunnen scoren.
net als het mbo en de uni, je punt?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:06 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Een certificaat die elke onnozele kan behalen
Ik denk dat iedereen op vrij korte termijn een tijdelijke baan in de haven bij elkaar kan lullen ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vast wel, maar daar kan toch enige tijd overheen gaan?
jij doet net alsof ik met het opstellen van een cv vandaag ik morgen een baan heb
Dat eerste lijkt me juist ontzettend saai. Culturen lijkt me wel watquote:Op zondag 28 februari 2016 05:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik leer wat over godsdiensten en culturen. Dikke prima.
Geld verdien ik toch wel.
In de haven, aan de andere kant van Nederland.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen op vrij korte termijn een tijdelijke baan in de haven bij elkaar kan lullen ja.
Weet niet waar je woont, maar misschien is er landbouw?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
In de haven, aan de andere kant van Nederland.
Toch nog niet zo slecht geregeld hè, in het linksche Nederland.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Volle mep betalen voor uni, lekker hoor.
daar moet je als universitair geschoolde milieukundige dan maar genoegen meenemen jaquote:Op zondag 28 februari 2016 05:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen op vrij korte termijn een tijdelijke baan in de haven bij elkaar kan lullen ja.
Vind het prima om in mezelf te investeren hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toch nog niet zo slecht geregeld hè, in het linksche Nederland.
mbo ook jaquote:Op zondag 28 februari 2016 05:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net als het mbo en de uni, je punt?
Wel op korte termijn ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar moet je als universitair geschoolde milieukundige dan maar genoegen meenemen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |