of dat ze banen inpikken van de lager opgeleidenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt ook vies tegen. Sowieso zijn er gewoon een stuk meer werkzoekende dan vacatures, maar hoogopgeleiden lopen vaak ook weer tegen het probleem aan dat ze overgekwalificeerd zijn.
Als je geen kwaliteiten hebt snap ik best dat je geen baan kan vinden hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
of dat ze banen inpikken van de lager opgeleiden
Ik kan tot nu toe niet zeggen dat ik veel intelligenter wordt door mn studie hoor.quote:
nee, maar het is te simpel om te zeggen: "oh, je hebt geen werk, nou dan ben je kwaliteitsloos"quote:Op zondag 28 februari 2016 05:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou, ik merk het wel. Het ligt aan iedereen behalve aan jezelf.
Nja, zo zie ik t niet zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
of dat ze banen inpikken van de lager opgeleiden
Maar dat is meestal niet zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb m'n diploma bij elkaar gegokt, zegt niets over kennis
In de meeste gevallen klopt dat wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar het is te simpel om te zeggen: "oh, je hebt geen werk, nou dan ben je kwaliteitsloos"
Al klopt dat in mijn geval ook wel gewoon.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar het is te simpel om te zeggen: "oh, je hebt geen werk, nou dan ben je kwaliteitsloos"
Niet bepaald. Vind het een egoïstische denkwijze.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou vergroot ik je wereldbeeld nog even zo laat op de avond
Hboquote:Op zondag 28 februari 2016 05:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel, hbo diploma's krijg je cadeau bij een pakje boter
nonsensquote:Op zondag 28 februari 2016 05:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de meeste gevallen klopt dat wel.
Niet altijd, er zijn uitzonderingen.
Maar je hebt wel meer kennis van een bepaald vakgebied door je studie toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan tot nu toe niet zeggen dat ik veel intelligenter wordt door mn studie hoor.
Oke dan, het is pech dat mensen geen baan vinden huehuehuehuehuequote:
van?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet bepaald. Vind het een egoïstische denkwijze.
mwaoh, had het meeste ook kunnen googlen hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:03 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel meer kennis van een bepaald vakgebied door je studie toch?
hbo een diploma noemenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel, hbo diploma's krijg je cadeau bij een pakje boter
Laagopgeleiden die janken dat hun banen ingepikt worden door hogeropgeleiden.quote:
Is toch niets man.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
word nog steeds gewaardeerd als hogerberoepsonderwijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |