Je kan toch geen hele taal leren adhv een app?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is lastige taal, maar staat wel op duolingo geloof ik, of op memrise.
Ja sorry, maar iedereen met kwaliteiten vind vrij snel een baanquote:
Ik beheers de Nederlandse taal wel fatsoenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zijn jou specifieke competenties
Wel een begin.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:55 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Je kan toch geen hele taal leren adhv een app?
haphapquote:Op zondag 28 februari 2016 04:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik beheers de Nederlandse taal wel fatsoenlijk.
Nee, dat is onzin.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sorry, maar iedereen met kwaliteiten vind vrij snel een baan
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
was bewustquote:
mijn kwaliteit is dat ik geen enkele kwaliteit hebquote:Op zondag 28 februari 2016 04:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sorry, maar iedereen met kwaliteiten vind vrij snel een baan
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ik heb weleens Italiaans proberen te leren. Na 2 week gestopt want telkens als ik 1 nieuw woord leerde vergat ik er ook weer 1quote:
Ik had het niet over mezelf. Het is ook voor mensen die wel een studie af hebben gerond vaak helaas lastig om een baan te vinden tegenwoordig.quote:
hoe maak je geld met call of duty dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Of misschien leren coden of iets dergelijks.
Ligt aan je studie. Maar vaak gaat het dan om baan op niveau.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf. Het is ook voor mensen die wel een studie af hebben gerond vaak helaas lastig om een baan te vinden tegenwoordig.
leuke grapquote:Op zondag 28 februari 2016 04:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe maak je geld met call of duty dan?
Waarom ga je geen studie doen in een sector waar veel banen tekort zijn, zoals in de ICT.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf. Het is ook voor mensen die wel een studie af hebben gerond vaak helaas lastig om een baan te vinden tegenwoordig.
YouTube moneyquote:Op zondag 28 februari 2016 04:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe maak je geld met call of duty dan?
Valt ook vies tegen. Sowieso zijn er gewoon een stuk meer werkzoekende dan vacatures, maar hoogopgeleiden lopen vaak ook weer tegen het probleem aan dat ze overgekwalificeerd zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt aan je studie. Maar vaak gaat het dan om baan op niveau.
Genoeg mensen met een minder gewilde studie die gewoon nog een full time baan onder niveau kunnen vinden. Niet ideaal, maar wel meer dan niets.
en kwaliteiten ontdek je niet op basis van een cv + sollicitatiegesprekquote:Op zondag 28 februari 2016 04:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Diploma zegt natuurlijk niets over kwaliteiten.
Iets uit je CV halen is moeilijk hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt ook vies tegen. Sowieso zijn er gewoon een stuk meer werkzoekende dan vacatures, maar hoogopgeleiden lopen vaak ook weer tegen het probleem aan dat ze overgekwalificeerd zijn.
Wel over kennis.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Diploma zegt natuurlijk niets over kwaliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |