Vind ik niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:48 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Die plicht heb je ook gewoon als ouder zijnde, vind ik.
Omdat je als kind je verantwoordleijkheid ook niet neemt in dit geval.quote:
Nee het is idd beter om hem gewoon op straat te gooien en het hem maar uit laten zoeken en kijken hoe die nog verder afglijd naar de onderlaag van de maatschappij.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je als kind je verantwoordleijkheid ook niet neemt in dit geval.
Steunen als dat van 2 kanten komt.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:50 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee het is idd beter om hem gewoon op straat te gooien en het hem maar uit laten zoeken en kijken hoe die nog verder afglijd naar de onderlaag van de maatschappij.
Nee. Steun je kind zodat ie wel op eigen benen kan leren staan.
Dat wel ja. Maar dat gebeurt meestal ook wel denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Steunen als dat van 2 kanten komt.
Dan is er niets mee.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:52 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar dat gebeurt meestal ook wel denk ik.
Kun jij mij niet gewoon Pools leren?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Spreek je geen 2e taal ofzo om te gaan ZZP'en
nee, want hij snuiftquote:Op zondag 28 februari 2016 04:52 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar dat gebeurt meestal ook wel denk ik.
Is lastige taal, maar staat wel op duolingo geloof ik, of op memrise.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun jij mij niet gewoon Pools leren?
kurwaquote:Op zondag 28 februari 2016 04:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun jij mij niet gewoon Pools leren?
Nee ik moet gewoon een baan vinden waarbij ik wel genoeg uren kan maken.quote:
Als je geen kwaliteiten hebt toch allemaal geautomiseerd binnekort, of snel vervangbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik moet gewoon een baan vinden waarbij ik wel genoeg uren kan maken.
Ja bedankt hè.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je geen kwaliteiten hebt toch allemaal geautomiseerd binnekort, of snel vervangbaar.
wat zijn jou specifieke competentiesquote:Op zondag 28 februari 2016 04:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik moet gewoon een baan vinden waarbij ik wel genoeg uren kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |