Ja, je moet wat he. Heb eigenlijk best wel respect voor die mocro's die voor 3 miljoen straatwaarde aan coke door de havens van Antwerpen en Rotterdam kunnen smokkelenquote:Op zondag 28 februari 2016 04:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan teren op geld van je ouders, niet dan
Is toch geen liefde om je kind zo te pamperen, lijkt mij dan.quote:
tuurlijk welquote:Op zondag 28 februari 2016 04:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch geen liefde om je kind zo te pamperen, lijkt mij dan.
Respect is groot woord, maar ze zijn wel inventief.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:43 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja, je moet wat he. Heb eigenlijk best wel respect voor die mocro's die voor 3 miljoen straatwaarde aan coke door de havens van Antwerpen en Rotterdam kunnen smokkelen
Welke blijk van liefde geef je door je kind in huis te nemen terwijl die niets uitvoertquote:Op zondag 28 februari 2016 04:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt vannacht al laten blijken dat je meer niet snapt
Niets uitvoeren dus.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij solliciteert en werkt als postbode
Even los van mijn hele situatie, want is gwn mijn eigen domme schuld en keilief van mijn ouders dat ze helpen, maar waarom zou het beter zijn om als ouders je kind maar op straat te laten leven?quote:
liefde dat hij niet op straat moet slapenquote:Op zondag 28 februari 2016 04:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke blijk van liefde geef je door je kind in huis te nemen terwijl die niets uitvoert
maakt karakter, je kan je kind niet tot de eeuwigheid hand boven het hoofd houden.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Even los van mijn hele situatie, want is gwn mijn eigen domme schuld en keilief van mijn ouders dat ze helpen, maar waarom zou het beter zijn om als ouders je kind maar op straat te laten leven?
En ja, af en toe worden er een paar afgeschoten. Risico van het vakquote:Op zondag 28 februari 2016 04:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Respect is groot woord, maar ze zijn wel inventief.
Dan moet je gewoon naar een ander land gaan om een beter leven te zoeken in plaats van klagen snap je?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Even los van mijn hele situatie, want is gwn mijn eigen domme schuld en keilief van mijn ouders dat ze helpen, maar waarom zou het beter zijn om als ouders je kind maar op straat te laten leven?
dat is niet relevantquote:
Onderdak bieden zie ik niet echt als de hand boven het hoofd houden, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakt karakter, je kan je kind niet tot de eeuwigheid hand boven het hoofd houden.
Wel als ie zn geld wat ie verdient opsnuift.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Onderdak bieden zie ik niet echt als de hand boven het hoofd houden, eerlijk gezegd.
Zwervers barsten ook altijd volop van het karakter, echt genieten.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakt karakter, je kan je kind niet tot de eeuwigheid hand boven het hoofd houden.
ja een twintiger in huis nemen is "eeuwigheid"quote:Op zondag 28 februari 2016 04:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juistquote:Op zondag 28 februari 2016 04:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel als ie zn geld wat ie verdient opsnuift.
Die plicht heb je ook gewoon als ouder zijnde, vind ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Onderdak bieden zie ik niet echt als de hand boven het hoofd houden, eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |