Ja, en ik accepteer dat ik daar geen baan in kan vinden?quote:
Jij legt allemaal verbanden die er niet zijn. Als iemand liever niet onder zijn niveau werkt betekent dat niet dat hij niet wil werken.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, het zijn de werkenden die de wereld draaiend houden.
Je zou die keuze niet moeten hebben.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij legt allemaal verbanden die er niet zijn. Als iemand liever niet onder zijn niveau werkt betekent dat niet dat hij niet wil werken.
hzaw ook nietquote:Op zondag 28 februari 2016 05:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben dan natuurlijk niet zo wereldvreemd dat ik over 2 jaar ga verwachten dat ik de perfecte baan ga vinden.
Blijkbaar wel, want hij vind het mprima dat iemand anders voor zijn wachten op een goed baantje vinden werkt.quote:
Ieder ouder zou bij de geboorte van zijn/haar kind naar de markt moeten kijken en het kind al voorbereiden op daar waar vraag naar is. De keuze van de studie hangt niet af van de interesses van de mens maar daar waar de markt (de economie) belang bij heeft. Want zo is al zo vaak gebleken, de economie functioneert prima.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zou die keuze niet moeten hebben.
Iedereen moet gewoon zelf bepalen wat ie studeert. Maar daarna ook accepteren als er geen werk voor is.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ieder ouder zou bij de geboorte van zijn/haar kind naar de markt moeten kijken en het kind al voorbereiden op daar waar vraag naar is. De keuze van de studie hangt niet af van de interesses van de mens maar daar waar de markt (de economie) belang bij heeft. Want zo is al zo vaak gebleken, de economie functioneert prima.
O
aparte manier van lezen hou je eropnaquote:Op zondag 28 februari 2016 05:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want hij vind het mprima dat iemand anders voor zijn wachten op een goed baantje vinden werkt.
Baantjes weigeren insinueert toch dat iemand anders jouw levensonderhoud betaald?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
aparte manier van lezen hou je eropna
Hij vond net het nog een logische keuze om te doen, want anders verschuift de werkloosheid zich alleen maar.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:31 schreef deadprez het volgende:
hmm zo las ik het niet, maar wie weet hou ik er een aparte manier van lezen op na.
Oh, dat accepteert iemand wel. Het is alleen ontzettend logisch als zo iemand enige tijd wacht in de hoop toch een leuke baan te vinden die aansluit bij zijn studie & interesse. En niet dat hij door sommigen in deze maatschappij verplicht wordt fysiek in de haven bezig te zijn of vakken te vullen bij de AH omdat hij anders een luilak is die geen werk zoekt.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon zelf bepalen wat ie studeert. Maar daarna ook accepteren als er geen werk voor is.
Want je kan niet solliciteren tijdens ander werk?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, dat accepteert iemand wel. Het is alleen ontzettend logisch als zo iemand enige tijd wacht in de hoop toch een leuke baan te vinden die aansluit bij zijn studie & interesse. En niet dat hij door sommigen in deze maatschappij verplicht wordt fysiek in de haven bezig te zijn of vakken te vullen bij de AH omdat hij anders een luilak is die geen werk zoekt.
Oh, jawel. Maar dan heb je werk dat je niet interesseert, wat beneden jouw niveau is en heeft een mbo'er geen werk. Dus is de mbo'er werkloos en die is volgens jou een luie lummel omdat hij geen kwaliteiten heeft want anders zou hij wel een baan hebben, toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want je kan niet solliciteren tijdens ander werk?
Mensen zonder kwaliteiten zijn niet lui, die zijn talentloos.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, jawel. Maar dan heb je werk dat je niet interesseert, wat beneden jouw niveau is en heeft een mbo'er geen werk. Dus is de mbo'er werkloos en die is volgens jou een luie lummel omdat hij geen kwaliteiten heeft want anders zou hij wel een baan hebben, toch?
Waarom denkt zo iemand gelijk overal recht op te hebben dan? Die conclusie heb je ook een paar pagina's terug gemaakt, maar hoe en wat is weer eens niet duidelijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach, het zal wel Nederlands zijn. Denken overla recht op te hebben.
Jij claimed al paginas dat het normaal is te wachten op een baan binnen je branche, waarom heb jij daar recht op?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom denkt zo iemand gelijk overal recht op te hebben dan? Die conclusie heb je ook een paar pagina's terug gemaakt, maar hoe en wat is weer eens niet duidelijk.
Dat zou overigens nog niet zo'n heel gek idee zijn voor korte periode.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:33 schreef deadprez het volgende:
Gewoon een tijdelijke uitkering voor afgestudeerde studenten. Kan mooi betaald worden van de stufi die ze afgenomen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |