SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Een gat in je CV hoeft helemaal niet erg te zijn. Wat een onzin.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat een gat in je cv erger is dan een matig baantje.
Hardop gelachen. Klb sc genotquote:Op zondag 28 februari 2016 05:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een gat in je CV hoeft helemaal niet erg te zijn. Wat een onzin.
Nee, dat wil ik niet. Ik wil werk dat bij mij past en waar ik niet depressief van wordt.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:52 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nee? Ga gewoon werken en zoek dan iets wat bij je past?
Jij wil dus lekker profiteren van de andere mensen die wel gewoon werken voor hun centen ?
Jij wilt een hoop. Maar je hebt er geen recht op bbyquote:Op zondag 28 februari 2016 05:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet. Ik wil werk dat bij mij past en waar ik niet depressief van wordt.
Het staat beter als je gewoon werkt.... Motivatie heet zoiets!quote:Op zondag 28 februari 2016 05:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een gat in je CV hoeft helemaal niet erg te zijn. Wat een onzin.
mag ik af en toe wodka komen sippen als je dat geregeld hebtquote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een paar mill en een villa in polen
Ja hoor. Ik wacht af totdat mensen het mij geven.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag ik af en toe wodka komen sippen als je dat geregeld hebt
Dupekquote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil een paar mill en een villa in polen
hehehequote:Op zondag 28 februari 2016 05:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik wacht af totdat mensen het mij geven.
Dquote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wilt een hoop. Maar je hebt er geen recht op bby
Jij als gelovige zou moeten weten dat de mens sowieso nergens recht op heeft maar zich wel van alles toe-eigent.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wilt een hoop. Maar je hebt er geen recht op bby
Huilen? Nee.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Het staat beter als je gewoon werkt.... Motivatie heet zoiets!![]()
Stel je krijgt een opdracht bij je ideale werkgever en je vindt het maar, ga je dan ook lopen huilen?
ik heb liever iemand die een jaar de wereld rond is getrokken ipv iemand die een jaar lang bij de lokale kippenboer heeft gewerkt, kan mij dat gat in zijn cv interesserenquote:Op zondag 28 februari 2016 05:54 schreef Maureentje het volgende:
Het staat beter als je gewoon werkt.... Motivatie heet zoiets!
moet zo ook maar eens naar bed, wordt moe van mezelfquote:Op zondag 28 februari 2016 05:56 schreef deadprez het volgende:
Hebben we nou srs 3 delen volgeluld met deze shit?
De wereld rondgetrokken betaalt van zijn eigen geld zonder uitkering?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb liever iemand die een jaar de wereld rond is getrokken ipv iemand die een jaar lang bij de lokale kippenboer heeft gewerkt, kan mij dat gat in zijn cv interesseren
Ach, was wel vermakelijk toch.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet zo ook maar eens naar bed, wordt moe van mezelf
Ik ook van jouquote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet zo ook maar eens naar bed, wordt moe van mezelf
Knappe jongen die het voor elkaar krijgt om de wereld rond te reizen met uitkering.quote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De wereld rondgetrokken betaalt van zijn eigen geld zonder uitkering?
nee op kosten van de staatquote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De wereld rondgetrokken betaalt van zijn eigen geld zonder uitkering?
Ik post alleen in klb sc en jouw mening over mij zou me eerlijk gezegd aan de kont oxiderenquote:Op zondag 28 februari 2016 06:00 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik ook van jouKen je verder niet dus mening kan nog veranderen als ik je eens ergens anders zie posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |